با کارت یارانه از کدام فروشگاه خرید کنیم

0

با کارت یارانه از کدام فروشگاه خرید کنیم

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اتصال ۱۰ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ و بیش از ۸۴ هزار فروشگاه خُرد و در مجموع بیش از ۹۰ هزار پایانه فروشگاهی در سطح شهر و روستا به طرح ملّی کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: مبلغ اعتبار یارانه‌ها به شرط استفاده ۵۰ درصدی معادل ۲۰۰ هزار تومانی از کالابرگ الکترونیک برای سه دهک اول، افزایش ۳۰ درصدی(معادل ۱۲۰ هزار تومان) یافته و در مجموع به ۵۲۰ هزار تومان می‌رسد.

یارانه معیشتی اخبار یارانه نقدی

با آغاز مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک از ۱۳ خردادماه به صورت سراسری، یارانه اعتباری دهک یک تا سه تحت پوشش نهادی حمایتی کمیته امداد و بهزیستی، ۲۰ درصد افزایش یافت، بدین ترتیب در این مرحله فقط خانوارهایی که در دهک مذکور قرار داشته و مبلغ یارانه دریافتی آن‌ها به ازای هر نفر ۴۰۰.۰۰۰ تومان است، مشمول افزایش ۲۰ درصدی اعتبار خرید هستند.

در راستای اجرای این طرح فروشگاه‌های افق کوروش، جانبو، دیلی مارکت، فروشگاه هفت، گندم طلایی، رفاه، هایپرمی، وال مارکت در سراسر کشور تحت پوشش طرح کالابرگ الکترونیکی هستند.

همچنین، تنها با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز که در برنامه کاربردی «شما» یا سایت shoma.sfara.ir معرفی شده‌اند می‌توان خرید اعتباری انجام داد.

فعلاً با استفاده از کلیه کارت‌های بانکی متعلق به سرپرست خانوار، قابلیت خرید وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ