دفترچه انتخاب رشته صرفا با سوابق تحصیلی

0

دفترچه انتخاب رشته صرفا با سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری دو بار در سال، یکبار برای ورودی مهرماه و یکبار هم برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. تمامی کدرشته محل ارائه برای همه گروه های آزمایشی (تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان) به صورت یکپارچه در دفترچه سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ قرار داده شده است و داوطلبان با مدرک دیپلم (متجانس و غیر متجانس) می توانند در ثبت نام بدون کنکور شرکت نمایند.

لازم است اشاره کنیم که ثبت نام بهمن ماه، تکمیل ظرفیت کدرشته محل های ارائه شده در مهر ماه می باشد.

متقاضیانی که قصد دارند بدون شرکت در کنکور سراسری، به صورت بدون آزمون در رشته مورد علاقه شان وارد دانشگاه های سراسری شوند، بایستی که ابتدا و در اولین قدم دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی را در نیمسال تحصیلی مدنظرشان در مهرماه و یا بهمن ماه دریافت و رشته های مورد نظر را انتخاب نمایند.

رشته های بدون کنکور دفترچه انتخاب رشته کنکور انتخاب رشته کنکور انتخاب رشته با سوابق تحصیلی

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

در ادامه دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ در نیم سال اول (مهر ماه) و نیمسال دوم (بهمن ماه) را برای شما داوطلبان گرامی قرار داده ایم و با کلیک بر روی آن می توانید آن ها را دانلود کنید. تا کنون دفترچه سوابق تحصیلی منتشر نشده است. به محض انتشار لینک دانلود آن را قرار خواهیم داد.

 

نیمسال اول

ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول در مرداد ماه همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری آغار می شود و متقاضیان پذیرش بدون کنکور با مراجعه به سایت سازمان سنجش نام نویسی خود را انجام دهند. هر ساله سازمان سنجش در زمان ثبت نام، دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی منتشر می کند که حاوی اطلاعاتی همچون شرایط و مدارک لازم و البته کدرشته محل های رشته های دانشگاهی می باشد.

دفترچه سوابق تحصیلی لینک دانلود
دفترچه بدون کنکور سال گذشته دانلود کنید
دفترچه بدون کنکور ۱۴۰۲ به محض انتشار فعال خواهد شد.

 

نیمسال دوم

سازمان سنجش علاوه بر نیمسال اول در نیمسال دوم (بهمن ماه) نیز اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان می کند. داوطلبان متقاضیان از آذر ماه می توانند با مراجعه به این سایت ثبت نام خود را انجام دهند. در ادامه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ به محض انتشارر قرار خواهیم داد.

دانلود دفترچه سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

 

زمان انتشار دفترچه سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری نیمسال اول و ورودی مهرماه ۱۴۰۲ به طور همزمان با با شروع مهلت انتخاب رشته در این مرحله منتشر می گردد. علاوه بر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در نیمسال تحصیلی اول، متقاضیان می توانند در اواخر آذرماه پس از دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیمسال دوم و ورودی بهمن ماه ۱۴۰۲ وارد مرحله انتخاب رشته شوند.

نیمسال تحصیلی زمان انتشار
نیمسال اول (ورودی مهر ماه) مرداد ماه ۱۴۰۲
نیمسال دوم (ورودی بهمن ماه) آذر ماه ۱۴۰۲
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ