دکتر روازاده کیست و چرا از طبابت محروم شد +عکس

3

حسین روازاده معروف به دکتر روازاده با حکم معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور از طبابت محروم شد.

دکتر روازاده کیست

حسین روازاده متولد ۲۶ مرداد ۱۳۳۵ در تهران، برابر اطلاعات تارنمای سازمان نظام پزشکی، یک پزشک عمومی است او می‌گوید که دانش‌آموخته از دانشگاه تهران است و بیماران خود را با استفاده از طب سنتی و طب اسلامی درمان می‌کند. حسین روازاده مدعی است احیاگر حجامت در ایران است و هر پزشکی که در ایران حجامت انجام می‌دهد، مستقیم یا با واسطه شاگرد وی بوده‌است.

عطاری دکتر روازاده دکتر روازاده کیست حسین روازاده

دکتر روازاده چرا از طبابت محروم شد

در سال ۱۴۰۰ رای قطعی یک سال محرومیت او از «اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته» صادر شد. که این محرومیت به اتمام رسیده است.

در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ، سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان نامه‌ای به تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نوشت و وی به صورت دائم از فعالیت در حرفه پزشکی محروم شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. مریم می گوید

    چرا محروم شده نگفتید که

  2. رئوفی می گوید

    با سلام،
    بنده و بسیاری دیگر از دوستانی که مستقیم و غیر مستقیم از طبابت ایشان بهره مند شده ایم قدردان زحمات حکیم روازاده هستیم. و جای تاسف دارد که مدیریت پزشکی حاکم بر ایران از رویارویی با چنین اطبایی درمانده شده و صلاح را در عزل چنین افراد نخبه ایی بدانند.چرا؟؟؟؟!!!

  3. اطلاع رسان می گوید

    با سلام، به گزارش همشهری یکی از «تخلفات» دکتر روازاده ترویج «واکسن هراسی» است در صورتی که کار وی را باید «اطلاع رسانی وجدانی و حرفه ای» نام داد. جهت اطلاع، مرگ های ناگهانی ناشی از واکسن های ام آر ان ایِ کرونا خبری کاملا فاش و مستند در سطح جهانی شده است. پزشکی کانادایی وظیفۀ حرفه ای خود را مستند سازی این موارد در بین خلبان ها، رانندگان کامیون، سلبریتی ها، ورزشکاران، پرسنل نظامی، نوجوانان، کودکان و غیره در کشورهای غربی و دیگر کشورها قرار داده است.
    https://makismd.substack.com/
    گروهی از اطبای کانادایی و آمریکایی نیز با بررسی گزارش های موجود از پزشکی قانونی اعلام کرده اند که «۷۴ درصد از موارد مطالعه شده، بر اثر تزریق واکسن جان باختند. از موارد مطالعه شده ۵۳ درصد در اثر بروز عوارض قلبی-عروقی، ۱۷ درصد به موجب مشکلات مرتبط با خون، ۸ درصد به لحاظ مشکلات تنفسی و ۷ درصد به موجب اختلال در سیستم های چندگانه، جان باختند.»
    https://zenodo.org/record/8120771/files/%28Zenodo%29%20AUTOPSY%20REVIEW%20MANUSCRIPT.pdf?download=1
    پیشنهاد متوازعانه: نظام پزشکی از مردم ایران برای اشتباهات خود معذرت خواهی کند و از آقای دکتر روازاده تقدیر.