آیا مدرسه ها از آبان ماه باز می شود | بازگشایی مدارس از آبان ۱۴۰۲

5

آیا مدرسه ها از آبان ماه باز می شود

بازگشایی مدارس از آبان ۱۴۰۲

طبق خبر منتشر شده، مدارس اول ابتدایی از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ و سایر پایه ها از ۱ مهر ماه ۱۴۰۲ سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد و شایعاتی که در کانال های تلگرام منتشر شده مبنی براینکه مدارس از آبان ماه بازگشایی می شود کانلا کذب و دروغ است.

زمان شروع مدارس بازگشایی مدارس

از این رو مدارس تمامی مقاطع از ۱ مهر ماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری بازگشایی می شوند. لذا کلاس اولی ها نیز از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در مدارس جشن شکوفه ها را برگزار خواهند کرد.

بازگشایی مدارس از آبان ماه صحت دارد

خبر باز شدن مدارس از آبان ماه از کجا آمد؟

آنچه درباره شروع به کار مدارس از آبان ماه مطرح شده، مربوط به اخبار سال ۱۴۰۰ است. زمانی که هنوز تصمیم‌گیری نشده بود که آیا مدارس باید کار خود را حضوری آغاز کنند یا نه و اینکه آیا مدارس از آبان بازگشایی می‌شود و یا همان مهرماه.

البته در برخی از سایت‌های دیگر هم اطلاعیه‌ای منتشر شده که در آن به نقل از معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده بازگشایی مدارس در آبان مربوط به همه استان‌ها نیست و تنها در برخی از استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی، تهران و خوزستان مدارس از آبان ماه باز می‌شود. این شایعه اعلام کرده که علت تاخیر در بازگشایی مدارس این استان‌ها کمبود معلم در این استان‌هاست.

پیگیری‌های نشان می‌دهد این خبر هم صحت ندارد و هیچ خبر و یا اطلاعیه‌ای نه از جانب مجلس و نه از جانب دولت در این مورد منتشر نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. woio می گوید

    عه؟ بتخ

    1. احمد کچل می گوید

      بتخ منم داش بتخ منم

  2. سید عباس خلیلی می گوید

    از پانزدهم مهر شروع کنند خیلی بهتره .

  3. سلطان اسیا الهلال می گوید

    جان جان گریه نکن

  4. یکی .. می گوید

    خب ک چی؟