مالک سرای ایرانی کیست +عکس

5

صاحب اصلی سرای ایرانی کیست

مالک سرای ایرانی کیست

سرای ایرانی قم در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. مجموعه سرای قم و اصفهان و تهران و کاشان متعلق به شرکت تجارت آفرین ماندگار می باشد.

شرکت تجارت آفرین ماندگار سرای ایرانی قم سرای ایرانی تهران سرای ایرانی حسین آزمون کیست ثروت خانواده آزمون ثروت حسین آزمون کیست

حسین آزمون کیست

حسین آزمون ، مجتبی آزمون ، علیرضا آزمون و محمد آزمون اعضای خانواده آزمون می باشند.

علی اصغر عبدالحی (مسئول روابط عمومی شرکت تجارت آفرین ماندگار – سرای ایرانی) در نشست خبری با اصحاب رسانه، در تشریح فعالیت های این مجموعه اقتصادی سرای ایرانی، اظهار داشت: مجموعه سرای ایرانی در سال ۱۳۹۳ در ۱۷ هزار متر مربع به بهره برداری رسید و کار خود را با فروش مبلمان و برخی دیگر از محصولات ایرانی آغاز کرد.

شرکت تجارت آفرین ماندگار سرای ایرانی قم سرای ایرانی تهران سرای ایرانی حسین آزمون کیست ثروت خانواده آزمون ثروت حسین آزمون کیست

وی با بیان این که در مرحله فعالیت فاز اول مجموعه سرای ایرانی، حدود ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم که میانگین سنی ایشان زیر ۲۵ سال و اکثر از آقایان بودند ایجاد شد، خاطرنشان کرد: اگر چه برخی از کارکنان مجموعه سرای ایرانی از خانم های محترم هستند، اما بیشتر کارکنان را آقایان تشکیل می دهند، چون مدیریت عالی مجموعه اعتقاد دارد اشتغال یک آقا، یعنی چرخیدن چرخ یک خانواده و یا ایجاد انگیزه بیشتر برای تشکیل زندگی و به همین منظور به این مهم توجه داریم.

مسئول روابط عمومی سرای ایرانی اضافه کرد: در سال ۱۳۹۷ نیز با افتتاح فاز دوم این مجموعه اقتصادی، ۳۰ هزار متر مربع دیگر هم به مجموعه سرای ایرانی اضافه شد که بیشتر فروش لوازم خانگی و کالای خواب را در دستور کار قرار داد و در نهایت باعث ایجاد اشتغال مستقیم ۹۰۰ نفر شد.

وی گفت: حدود ۸۰ درصد مشتریان این مجموعه بزرگ اقتصادی، افرادی خارج از شهر قم و غیر بومی هستند و برای مثال از شهرهایی مثل آستارا، زاهدان، ایذه و … مشتریانی برای خرید لوازم خانگی، جهیزیه، فرش و … به ما مراجعه می کنند.

وی با بیان این که فروشگاه دیگر سرای ایرانی در محل بلوار غدیر روبروی بوستان علوی راه اندازی شده است، گفت: اگر این مجموعه هم به صورت کامل راه اندازی شود، حدود یک هزار شغل مستقیم دیگر ایجاد خواهد شد.

شرکت تجارت آفرین ماندگار سرای ایرانی قم سرای ایرانی تهران سرای ایرانی حسین آزمون کیست ثروت خانواده آزمون ثروت حسین آزمون کیست

حجت الاسلام زینی وند مسئول فرهنگی مجموعه اقتصادی سرای ایرانی، اظهار داشت: مجموعه سرای ایرانی توانسته است با همکاری و تعامل با نهادهای دولتی و خصوصی از جمله کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، به تأمین جهیزیه عروسان نیازمند اقدام کند، به این ترتیب که خود کمیته امداد تحقیقات لازم در خصوص نیازمند بودن یک عروس و داماد را انجام و در صورت صلاحدید آنان را به سرای ایرانی معرفی می کند تا کمک جهیزیه دریافت کنند.

وی افزود: همچنین سالانه حدود ۱۰ میلیارد تومان توسط مجموعه سرای ایرانی برای کودکان بی سرپرست هزینه می شود.

حجت الاسلام زینی وند، با بیان این که ملاک و معیار ما در برخورد با مردم باید سیره مقام معظم رهبری باشد، گفت: مجموعه سرای ایرانی با آموزش های مستمر اخلاقی و عقیدتی به پرسنل خود، ضمن نظارت بر کار ایشان، نسبت به مشتریانی که بعضا از شهرستان های مختلف هستند و شاید به شیوه حجاب و عفاف در قم آشنایی نداشته باشند، تذکرات صمیمانه می دهد و از این منظر در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، یک برخورد هوشمندانه دارد.

 

آگهی تاسیس تجارت آفرین ماندگار

تاسیس شرکت سهامی خاص تجارت آفرین ماندگار در تاریخ ۱۶/۱۲/۱۳۹۳ به شماره ثبت ۴۶۹۴۰۷ به شناسه ملی ۱۴۰۰۴۷۸۴۱۹۸ ثبت و امضا ذیل دفاتر تکمیل گردیده که خلاصه آن به شرح زیر جهت اطلاع عموم آگهی می گردد.

موضوع شرکت: خرید، فروش، توزیع، تولید، بسته بندی، واردات و صادرات و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی، اخذ و اعطای نمایندگی شرکت های معتبر داخلی و خارجی اخذ وام و تسهیلات بانکی به صورت ارزی و ریالی از کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی، گشایش اعتبارات و ال سی برای شرکت نزد بانک ها، ترخیص کالا از کلیه گمرکات داخلی ایجاد شعب و نمایندگی در سراسر کشور برپایی غرفه و شرکت در کلیه نمایشگاههای معتبر داخلی و خارجی و بین المللی، عقد قرارداد با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت در کلیه مناقصات و مزایدات و پیمانها اعم از دولتی وخصوصی و بین المللی در صورت لزوم پس از اخذ مجوزهای لازم. (در صورت ضرورت قانونی انجام موضوعات پس از اخذ مجوزهای لازم)

مدت شرکت: از تاریخ ثبت به مدت نامحدود مرکز اصلی شرکت: تهران، سعادت آباد، بلوار پاک نژاد، آسمان ۴، پلاک ۴۴، واحد ۳ کدپستی ۱۹۹۸۱۴۵۸۱۶

سرمایه شرکت: مبلغ ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال منقسم به ۱۰۰ سهم ۳۰۰۰۰۰۰۰ ریالی که تعداد ۱۰۰ سهم با نام و ۰ سهم آن بی نام می باشد که مبلغ ۱۰۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال توسط موسسین طی گواهی بانکی شماره۴۲۲ ـ ۵/۸۷۶۳ مورخ ۳۰/۱۱/۹۳ نزد بانک ملت شعبه شهرک امام حسین قم پرداخت گردیده است و الباقی سرمایه در تعهد صاحبان سهام می باشد.

اولین مدیران شرکت: ۱. احمد مریدی به شماره ملی ۰۳۸۲۰۰۰۰۹۵به سمت عضو هیئت مدیره ۲. علیرضا آزمون به شماره ملی ۰۰۵۴۰۰۰۰۹۰ به سمت رئیس هیئت مدیره ۳. حسین آزمون به شماره ملی ۰۳۸۳۰۰۰۰۱۸به سمت نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به مدت دو سال به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب گردیدند.

دارندگان حق امضا: کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور شرکت از جمله چک، سفته، برات، قراردادها و عقود با امضاء رئیس هیأت مدیره به تنهایی همراه با مهر شرکت معتبر می باشد.

اختیارات مدیرعامل: طبق اساسنامه

بازرس اصلی و علی البدل: معصومه محمودآبادی به شماره ملی ۰۳۸۱۰۰۰۰۳۶ به عنوان بازرس اصلی. سمانه سیار به شماره ملی ۰۳۸۴۰۰۰۰۵۸ به عنوان بازرس علی البدل به مدت یکسال تعیین گردیدند. روزنامه کثیرالانتشار شرکت: ابرار (ثبت موضوع فعالیت مذکور بمنزله اخذ و صدور پروانه فعالیت نمی باشد.)

شرکت تجارت آفرین ماندگار سرای ایرانی قم سرای ایرانی تهران سرای ایرانی حسین آزمون کیست ثروت خانواده آزمون ثروت حسین آزمون کیست

سهامداران سرای ایرانی

آگهی تغییرات شرکت تجارت آفرین ماندگار شرکت سهامی خاص به شماره ثبت ۱۳۶۳۱ و شناسه ملی ۱۴۰۰۴۷۸۴۱۹۸

به استناد صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۱ تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

آقایان حسین آزمون به شماره ملی ۰۳۸۳۰۰۰۰۱۸ به سمت رئیس هیئت مدیره ، مجتبی آزمون به شماره ملی ۰۳۸۵۰۰۰۰۰۳ به سمت نایب رئیس هیئت مدیره ، خانم سمانه سیار به شماره ملی ۰۳۸۴۰۰۰۰۵۸ به سمت عضو هیئت مدیره و آقای علی اصغر عبدالحی به شماره ملی ۰۳۸۴۰۰۰۰۲۷ به سمت مدیرعامل ( خارج از اعضای هیئت مدیره ) برای مدت دو سال انتخاب گردیدندکلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور شرکت از قبیل چک، سفته، بروات، قراردادها و عقود اسلامی با امضای رئیس هیئت مدیره همراه با مهر شرکت و یا مدیر عامل به همراه یکی از اعضای هیئت مدیره و مهر شرکت معتبر می باشد.

آگهی تغییرات شرکت تجارت آفرین ماندگار شرکت سهامی خاص به شماره ثبت ۱۳۶۳۱ و شناسه ملی ۱۴۰۰۴۷۸۴۱۹۸

به استناد صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۲۲/۳/۱۳۹۷تصمیمات ذیل اتخاذ شد: آقایان علیرضا آزمون به شماره ملی ۰۰۵۴۴۱۴۴۹۰ به سمت رئیس هیئت مدیره، حسین آزمون به شماره ملی ۰۳۸۳۸۷۱۰۱۸ به سمت نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، محمد آزمون به شماره ملی ۰۳۷۰۱۸۳۵۵۱ به سمت عضو هیئت مدیره و مجتبی آزمون به شماره ملی ۰۳۸۵۹۳۵۸۰۳ به سمت عضو هیئت مدیره انتخاب شدند.کلیه اوراق و اسناد تعهدآور با امضای یکی ازآقایان علیرضا آزمون و حسین آزمون و با مهر شرکت معتبر می باشد.

آگهی تغییرات شرکت تجارت آفرین ماندگار شرکت سهامی خاص به شماره ثبت ۱۳۶۳۱ و شناسه ملی ۱۴۰۰۴۷۸۴۱۹۸

به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۶/۰۸/۱۳۹۸ تصمیمات ذیل اتخاذ شد: سرمایه شرکت از مبلغ ۲۵۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۸۰۲.۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال منقسم به ۲۶.۷۳۵ سهم بانام ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارائی های شرکت افزایش یافت وماده ۴ اساسنامه شرکت به شرح فوق اصلاح گردید.

شرکت های مرتبط با خانواده آزمون

آگهی تاسیس

تاسیس شرکت سهامی خاص تجارت آفرین سپهر ماندگار درتاریخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۱ به شماره ثبت ۱۹۷۹۰ به شناسه ملی ۱۴۰۱۱۱۳۹۹۸۶ ثبت و امضا ذیل دفاترتکمیل گردیده که خلاصه آن به شرح زیر جهت اطلاع عموم آگهی میگردد.

موضوع فعالیت :خرید ، فروش ، توزیع ، واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی اعم از انواع کالاهای داخلی خارجی الکتریکی، انواع کالاهای داخلی و خارجی الکترونیکی ،انواع کالاهای داخلی و خارجی ارتباطی و مخابراتی،انواع کالاهای داخلی و خارجی دیجیتال، تاسیسات گرمایش و سرمایش و نصب و راه اندازی و نگهداری آنها ، تجهیزات پزشکی ، محصولات بهداشتی ، آرایشی ، مواد غذایی ، محصولات کشاورزی و پتروشیمی و لوازم خودرویی و همچنین ترخیص کالا از گمرکات داخلی و بین المللی ، شرکت در مناقصه ها و مزایده ها ، عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی ، گشایش اعتبارات و ال سی ، اخذ وام و تسهیلات ریالی و ارزی از کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی ، اخذ نمایندگی مجاز از شرکتها و موسسات داخلی و خارجی و اعطای نمایندگی به آنها ، مشارکت و شرکت در نمایشگاه های تخصصی و غیر تخصصی داخل و خارج کشور درصورت لزوم پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط
مدت فعالیت : از تاریخ ثبت به مدت نامحدود

مرکز اصلی : استان قم ، شهرستان قم ، بخش مرکزی ، شهر قم، محله جاده اصفهان ، کوچه الغدیر ۵۱ ، بلوار الغدیر ، پلاک ۰ ، طبقه همکف کدپستی ۳۷۱۶۱۹۳۰۹۲

سرمایه شخصیت حقوقی عبارت است از مبلغ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال نقدی منقسم به ۲۶۰ سهم ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریالی تعداد ۲۶۰ سهم آن با نام عادی مبلغ ۱۸۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال توسط موسسین طی گواهی بانکی شماره ۰۲۷۳۱۲ مورخ ۳۱/۰۱/۱۴۰۱ نزد بانک ملی شعبه آزادی با کد ۲۷۰۲ پرداخت گردیده است والباقی در تعهد صاحبان سهام می باشد

اعضا هیئت مدیره شرکت سهامی خاص تجارت آفرین سپهر ماندگار

آقای علیرضا آزمون به شماره ملی ۰۰۵۴۰۰۰۰۹۰ به سمت نایب رئیس هیئت مدیره به مدت ۲ سال و به سمت عضو اصلی هیئت مدیره به مدت ۲ سال
آقای محمد آزمون به شماره ملی ۰۳۷۰۰۰۰۰۵۱ به سمت عضو اصلی هیئت مدیره به مدت ۲ سال و به سمت مدیرعامل به مدت ۲ سال
آقای حسین آزمون به شماره ملی ۰۳۸۳۰۰۰۰۱۸ به سمت عضو اصلی هیئت مدیره به مدت ۲ سال و به سمت رئیس هیئت مدیره به مدت ۲ سال

دارندگان حق امضا : کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهد آور شرکت از قبیل چک ، سفته ، بروات ، قراردادها عقود اسلامی و همچنین کلیه نامه های عادی و اداری با امضاء یکی از آقایان محمد آزمون و یا حسین آزمون همراه با مهر شرکت معتبر می باشد.

اختیارات مدیر عامل : طبق اساسنامه

بازرسان

آقای مجید رضائی نیرآبادی به شماره ملی ۰۳۷۰۰۰۰۰۰۳ به سمت بازرس علی البدل به مدت ۱ سال

آقای حسن رضا زارعی به شماره ملی ۰۶۵۱۰۰۰۰۳۱ نماینده حقوقی ، آتیه اندیش نمودگر به شناسه ملی ۱۰۱۰۳۲۹۷۹۶۵ به سمت بازرس اصلی به مدت ۱ سال

روزنامه کثیر الانتشار ابرار اقتصادی جهت درج آگهی های شرکت تعیین گردید.

ثبت موضوع فعالیت مذکور به منزله اخذ و صدور پروانه فعالیت نمی باشد.

 

آگهی تاسیس

تاسیس شرکت سهامی خاص تجارت آفرین پردازشگر همراه درتاریخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰ به شماره ثبت ۱۸۵۷۰ به شناسه ملی ۱۴۰۱۰۰۶۱۰۷۰ ثبت و امضا ذیل دفاترتکمیل گردیده که خلاصه آن به شرح زیر جهت اطلاع عموم آگهی میگردد.

موضوع فعالیت :خرید ، فروش ، توزیع ، واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی اعم از کالاهای الکتریکی، الکترونیکی ، تاسیسات گرمایش و سرمایش و نصب و راه اندازی و نگهداری آنها ، تجهیزات پزشکی ، محصولات بهداشتی ، آرایشی ، مواد غذایی ، محصولات کشاورزی و پتروشیمی و لوازم خودرویی و خرید و فروش انواع کالای دیجیتال و ارتباطی داخلی و خارجی و همچنین ترخیص کالا از گمرکات داخلی و بین المللی ، شرکت در مناقصه ها و مزایده ها ، عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی ، گشایش اعتبارات و ال سی ، اخذ وام و تسهیلات ریالی و ارزی از کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی ، اخذ نمایندگی مجاز از شرکتها و موسسات داخلی و خارجی و اعطای نمایندگی به آنها ، مشارکت و شرکت در نمایشگاه های تخصصی و غیر تخصصی داخل و خارج کشور درصورت لزوم پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط

مدت فعالیت : از تاریخ ثبت به مدت نامحدود

مرکز اصلی : استان قم ، شهرستان قم ، بخش مرکزی ، شهر قم، محله زنبیل آباد ، کوچه فجر ۲ ، خیابان فجر ، پلاک -۱۰۴ ، طبقه سوم کدپستی ۳۷۱۳۱۱۷۱۳۶

سرمایه شخصیت حقوقی عبارت است از مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال نقدی منقسم به ۲۵۰۰ سهم ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریالی تعداد ۲۵۰۰ سهم آن بی نام عادی مبلغ ۱۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال توسط موسسین طی گواهی بانکی شماره ۲۷-۱۷۰۵-۱۶ مورخ ۲۸/۰۲/۱۴۰۰ نزد بانک صادرات شعبه زین الدین با کد ۱۹۰۱۷۰۵ پرداخت گردیده است والباقی در تعهد صاحبان سهام می باشد

اعضا هیئت مدیره شرکت سهامی خاص تجارت آفرین پردازشگر همراه

آقای علیرضا آزمون به شماره ملی ۰۰۵۴۰۰۰۰۴۹۰ و به سمت نایب رئیس هیئت مدیره به مدت ۲ سال و به سمت عضو اصلی هیئت مدیره به مدت ۲ سال
آقای حسین آزمون به شماره ملی ۰۳۸۳۰۰۰۰۱۸ و به سمت رئیس هیئت مدیره به مدت ۲ سال و به سمت عضو اصلی هیئت مدیره به مدت ۲ سال
آقای مهدی سنگی به شماره ملی ۰۳۸۶۰۰۰۰۲۳ و به سمت مدیرعامل به مدت ۲ سال و به سمت عضو اصلی هیئت مدیره به مدت ۲ سال
دارندگان حق امضا : کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهد آور شرکت از قبیل چک ، سفته ، بروات ، قراردادها عقود اسلامی و همچنین کلیه نامه های عادی و اداری با امضاء آقایان حسین آزمون و یا مهدی سنگی همراه با مهر شرکت معتبر می باشد

اختیارات مدیر عامل : طبق اساسنامه

بازرسان

خانم سمانه سیار به شماره ملی ۰۳۸۴۰۰۰۰۵۸ به سمت بازرس اصلی به مدت ۱ سال
آقای علی رضا احمدی به شماره ملی ۰۳۸۴۰۰۰۳۹ به سمت بازرس علی البدل به مدت ۱ سال

روزنامه کثیر الانتشار آفتاب قم جهت درج آگهی های شرکت تعیین گردید.
ثبت موضوع فعالیت مذکور به منزله اخذ و صدور پروانه فعالیت نمی باشد.

 

آگهی تغییرات شرکت نقش و نگار آوادیس سهامی خاص به شماره ثبت ۱۲۴۱۶ و شناسه ملی ۱۰۵۹۰۰۴۵۷۵۱

به استناد صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۰۳/۰۹/۱۳۹۹ تصمیمات ذیل اتخاذ شد :

آقایان علیرضا آزمون به شماره ملی ۰۰۵۴۰۰۰۰۹۰ به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ، حسین آزمون به شماره ملی ۰۳۸۳۰۰۰۰۱۸ به سمت نائب رئیس هیئت مدیره ، مجتبی آزمون به شماره ملی ۰۳۸۵۰۰۰۰۰۳ به سمت عضو هیئت مدیره انتخاب شدند.کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور شرکت از قبیل چک، سفته، بروات، قراردادها و عقود اسلامی با امضاء احدی از آقایان علیرضا و حسین آزمون همراه با مهر شرکت معتبر می باشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. اکرم رجبی می گوید

    امکان اینکه بشه با مدیران یا بازرسی بشه تماس گرفت چگونه است؟؟ من یه مورد شکایت دارم که هر چه با سرای ایرانی تهران تماس میگیرم و مراجعه میکنم فقط دست به سرم میکنن . چگونه میتونم حقم رو زنده کنم

  2. جهان می گوید

    به قیمت خورد شدن کسبه کوچک و از بین رفتن شغلهای بسیار دیگر این مجموعه و شخص که معلوم نیست از چه ارگانی مجوز گرفته توانسته با سود کمتر و فروش بیشتر هزاران کسب و کار کوچک را نابود و به تبع آن هزاران نفر را بیکار کند .

  3. علی می گوید

    در هر صورت سرای ایرانی یک … هست که جنس را به نام اقساط ولی با سود بالای چهل درصد به مردم میفروشد ولی در این کشور این گونه …ها آنقدر عادی هست که دستت به هیچ جا بند نیست جنسی را به قیمت بیست میلیون خرید کردن بیست درصد آنرا نقدی پرداخت کردم و مابقی بیست ماهه برای من ۲۷ میلیون تومان آب خورده حالا حساب کنید سود از ۱۵ میلیون تا ۲۷ میلیون چقدر هست روز روش … ننگتان باد

  4. شاکی می گوید

    سرای ایرانی وشهر لوازم خانگی در اینده نزیک به یک چالش اصلی در لوازم خانگی میشوندکه دولت باید تن به خواسته های انها بدهد ودوم اینکه این دو در زمینه اقساط … بزرگی سر ملت میگذارند زیرا به کل قیمت جنس سود میکشند وباید به باقی مانده مبلغ جنس باید سود کشیده شود

  5. گودرزی می گوید

    متاسفانه هرمی پست این مجموعه است آدم … و به باند قدرت و ثروت وصله
    و تمام تبلیغات تلویزیون چرته ، نه تضمین قیمت داره ،نه تضمین کیفیت داره ، نه وجدان دارن ، متاسفانه منم یک ماه پیش در دام تبلیغات این مجموعه افتادم و از این مجموعه کولر گازی و یخچال خریدم و حالا بعد از یک ماه هنوز کالاهای خود را دریافت نکرده‌ام و هیچ کس هم پاسخگو نیست
    هم پیش پرداخت از من گرفتند و باقی مبلغ ده چک هشت میلیونی حالا که حساب کردم میبینم سود مبلغ باقیمانده حدود ۷۰ درصد میشه و من خر تازه فهمیدم چه کلاهی به سرم رفته