واکنش مهدی مبینی به اخراج حسین رسولی

0

واکنش سرپرست دوومیدانی به خبر اخراج حسین رسولی قهرمان پرتاب دیسک

واکنش مهدی مبینی به اخراج حسین رسولی

حسین رسولی قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو مدعی شد که شرایط تمرینی خوبی ندارد و در نتیجه اعتراض به این شرایط از اردوی تیم ملی و خوابگاه آفتاب انقلاب اخراج شده است. در این راستا مهدی مبینی سرپرست فدراسیون به اظهارات این ورزشکار واکنش نشان داد و آنها را رد کرد.

خلاصه گفتگو مهدی مبینی با خبرگزاری ایسنا

از زمانی که به فدراسیون آمده‌ام وظیفه حمایت از ورزشکاران را دارم. کاری ندارم که در گذشته قولی به آنها داده‌ و عمل نکرده‌اند اما زمانی که به فدراسیون آمدم اولین نفر با آقای رسولی تماس گرفتم. دو جلسه دو ساعته با این ورزشکار و مربی‌اش داشتم و قول مساعد حمایت دادیم.

ملزم به اجرای تصمیمات شورای فنی فدراسیون به عنوان مهمترین رکن تصمیم‌گیری هستم.

شورای فنی مصوب کرد که از ۶ ورزشکار به عنوان گروه اول حمایت شود. ‌ بنابراین مبلغ ماهیانه ۲۰ میلیون تومان برای آقای رسولی و ۱۵ میلیون تومان برای پنج نفر دیگر در نظر گرفتیم. از طرفی مبلغ مکمل برای پرتابی‌ها ۱۰ میلیون تومان بود اما فاکتور ۷۰ میلیون تومانی آورده است.

با چهار جفت کفش پرتاب و رانینگ برای این ورزشکار هم موافقت کردم و تا آخر هفته آینده وارد می‌شود.

قرار است فیزیوتراپ هم از شنبه در آفتاب انقلاب مستقر شود.

رسولی گفته هزینه کفش و مکمل را خودش پرداخت کرده است؟

مهدی مبینی: گفتم صبر کن طی چند روز آینده تمام این پول‌ها به حسابت واریز می‌شود.

ادعای رسولی در مورد اخراج از خوابگاه آفتاب انقلاب؟

مهدی مبینی : او بی‌نظمی‌هایی در خوابگاه ایجاد کرده است. مدیر مجموعه آفتاب انقلاب گزارش داده و در حال بررسی هستیم. به عقیده من ورزشکار ملی الگوست و اخلاق‌مداری سرلوحه است. رابط گذاشتم که بهترین غذا را از بهترین رستوران برایش تهیه کنند. با این حال کسی را هم اخراج نکرده‌ایم و می‌توانید از مربی‌اش بپرسید. خودش اردو را ترک کرده است.

گفتیم اگر خوابگاه چند روز آب گرم ندارد به هتل برو تا تعمیرات انجام شود چون قصد داریم خانم‌ها را هم به خوابگاه آفتاب انقلاب بیاوریم تا نظارت و کنترل کنیم. گفت نه می‌خواهم در خوابگاه باشم. ضمن اینکه در اتاقی اسکان داشت که آقای حدادی ۶ ماه آنجا بود.

رسولی گفته با مربی‌اش قرارداد نبسته‌اند؟

مهدی مبینی: می‌توانید صحت حرف‌هایم را از آقای سپهرزاد مربی آقای رسولی بپرسید. دو هفته قبل گفتم قراردادش را آماده کنید و مبلغش را هم مشخص کردم. قرارداد آقای سپهرزاد هم مکفی‌تر از بقیه مربیان است. ماهیانه ۲۷۰ میلیون تومان برای گروه اول می‌دهم و از شنبه هم پرداختش شروع می‌شود. از طرفی شورای فنی هفته آینده تشکیل می‌شود تا در مورد گروه دوم ورزشکاران هم تصمیم‌گیری کنند تا آنها را هم حمایت کنیم.

مهدی مبینی قهرمان پرتاب دیسک سوابق مهدی مبینی دو و میدانی حسین رسولی پرتاب دیسک

سوابق مهدی مبینی

مهدی مبینی اصالت اهل کاشان است و سوابقی همچون سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، سرپرستی فدراسیون گلف، سرپرستی فدراسیون دو و میدانی، سرپرستی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سرپرستی فدراسیون تیر‌اندازی، معاونت دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، دبیرکلی فدراسیون تیراندازی، مدیرکلی دفتر توسعه ورزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و … را در کارنامه دارد.

منبع : ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ