این شامپو با کافئین، جلوی ریزش موهای شما را می‌گیرد!

0

مشکل ریزش مو یک اتفاق ناخوشایند در زندگی افراد است که معمولا به دلیل افزایش سن، ژنتیک، سبک زندگی اشتباه و تغذیه نامناسب‌ اتفاق می‌افتد. در میان محصولات درمانی ریزش مو، شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین یک محصول قدرتمند در جلوگیری از ریزش مو و همچنین رویش مجدد مو محسوب می‌شود. این محصول دارای غلظت بسیار بالایی از کافئین است که به عنوان ماده‌ای محرک در رویش مو به‌حساب می‌آید. این محصول مناسب آقایان در تمام سنین است. این شامپو ضمن جلوگیری از ریزش باعث تقویت ساقه مو و افزایش درخشندگی موها خواهد شد.

شامپو آلپسین بهترین شامپو کافئین دار

چرا استفاده از شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین ضرورت دارد؟

همانطور که می‌دانید ریزش مو یکی از مشکلات شایعی است که ممکن است برای هر کسی و در هر سنی اتفاق بیفتد. جلوگیری از ریزش مو و تقویت مو به دلیل کند بودن روند درمان از حساسیت ویژه‌ای برخورد دار است. شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین محصولی آلمانی که با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد، تاثیر آن در کوتاه مدت کاملا مشهود است. ماده اصلی به کار رفته در این محصول کافئین است. بسیاری از پژوهشگران که در حوزه محصولات درمانی پوست و مو فعالیت می‌کنند، آزمایش‌های بسیاری را در زمینه تاثیر این ماده بر فولیکو‌ل‌های مو انجام داده‌اند.

در همه این آزمایش‌ها از تاثیر این محصول اعجاب‌آور بر پاک کردن پوست سر، نگه داشتن رطوبت مو، براق شدن و از بین بردن پوست سر از سلول‌های مرده است. به دلیل تاثیر قوی که کافئین روی پوست سر دارد استفاده از آن در بهبود شوره و چربی اضافه که عامل اصلی ریزش مو هستند؛ بسیار مفید واقع می‌شود. کافئین باعث افزایش گردش خون در پوست سر و بهبود ریزش مو می‌شود.

معرفی شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین

محصولات درمانی پوست و مو دارای ترکیبات ویژه‌ای هستند که روی رویش مو موثرند. شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین از قوی‌ترین محصولات محرک رویش مو است که به وسیله بهترین متخصصان حوزه پوست و مو طراحی شده است. این محصول برای آقایانی که به دلیل مشکلات هورمونی نظیر افزایش یا کاهش میزان هورمون تستوسترون دچار ریزش مو می‌شوند کاملا مناسب است. کافئین موجود در این شامپو با افزایش اکسیژن در پوست سر، سستی و شکنندگی موها را از بین می‌برد. این شامپو یک محرک قوی برای ریزش مو است و در دسته‌بندی محصولات درمانی در این حوزه قرار می‌گیرد. قیمت این شامپو در مقایسه با حجم ۲۵۰ میلی‌ لیتری آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

شامپو آلپسین بهترین شامپو کافئین دار

مشخصات شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین

شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین دارای مشخصات زیر است:

  • محصول آلمان
  • دارای عصاره کافئین، نعناع، روی(زینک)، کراتین، ویتامین آ و بی۳، روغن کرچک
  • مناسب آقایان
  • حجم ۲۵۰ میلی لیتر
  • پیشگیری از ریزش مو، درمان ریزش مو و رویش مو مجدد
  • افزایش درخشندگی، ضخامت و حجم موها
  • جلوگیری از شکنندگی و سستی موها
  • حاوی مواد پاک کننده مناسب برای انواع پوست سر
  • حاوی مواد خنک کننده پوست سر برای تحریک فولیکول‌های جدید
  • مغذی و انرژی بخش

شامپو آلپسین بهترین شامپو کافئین دار

ترکیبات شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین

مطمئنا راز آنچه که باعث تاثیرگذاری قوی این شامپو در ریزش مو می‌شود، در ترکیبات آن نهفته است. کافئین موجود در این شامپو از تاثیر هورمون دی هیدروتستوسترون موجود در آقایان بر پیاز مو جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از مواد موجود در این شامپو عصاره نعناع است که به افزایش اکسیژن رسانی و به تبع آن افزایش گردش خون در موها شده و روند ریزش مو را بسیار کند می‌کند. نیاسین یا همان ویتامین B3 موجود در این شامپو به رشد موهای جدید کمک کرده و علاوه‌بر این باعث تقویت و استحکام ریشه موها می‌شود.

ویتامین A موجود در این شامپو، دارای خواص آنتی اکسیدانی است. این موضوع باعث کاهش رادیکال‌های آزاد در پوست سر می‌شود؛ به همین دلیل به بازسازی و ترمیم موها کمک می‌کند. جالب است بدانید که ویتامین آ دارای خواص آبرسانی قدرتمندی است که می‌تواند به سرعت خشکی و وزی موها را از بین ببرد. این ویتامین در فرمولاسیون بسیاری از شامپو‌های ضد ریزش وجود دارد. این مواد به‌طور کلی فولیکول‌های ضعیف مو را مستحکم کرده و آن‌ها را در برابر ریزش مقاوم می‌کنند.

مزایای استفاده از شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین

هرچند که تاثیر تغذیه سالم، سبک زندگی و فعالیت بدنی بر ریزش مو انکار ناپذیر است؛ اما استفاده از یک شامپو مغذی می‌تواند یاری رسان بسیار قوی باشد. شامپو کافئین آلیپسین، فرمولاسیونی دارد که به وسیله بهترین متخصصان و به دقت طراحی شده است. به‌دلیل ترکیبات تغذیه کننده، در واقع این شامپو را می‌توان مانند یک مکمل تغذیه‌‌ای برای موها به‌حساب آورد. جالب است بدانید که استفاده متناوب از این شامپو در آقایانی که به‌دلیل مشکلات هورمونی دچار ریزش مو شده‌اند؛ بسیار رضایت‌بخش است.

به‌دلیل وجود پروتئین هیدرولیز شده گندم، این محصول باعث می‌شود سرعت ترمیم موها بیشتر شود. شامپو آلپسین نقش مهمی را در حجم دهی و افزایش تراکم موهای آقایان دارد. این محصول می‌تواند انتخاب کسانی باشد که به دلیل عوارض بسیار بالای ریزش مو به‌دنبال روشی کم تهاجمی برای بدست آوردن مجدد موها از دست رفته خود هستند.

طرز استفاده از شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین

به دلیل فرمولاسیون مناسب این شامپو می‌تواند به شوینده روزانه شما تبدیل شود. استفاده از شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین می‌تواند ۲ بار در روز استفاده شود. برای تاثیرگذاری بهتر این شامپو می‌بایست مقدار مناسبی از آن را روی موهای مرطوب قرار دهید. سپس قسمت‌های مختلف پوست سر را با این شامپو به خوبی ماساژ دهید. این کار را به مدت ۲ دقیقه انجام دهید و سپس موهای خود را آبکشی نمایید.

شامپو آلپسین بهترین شامپو کافئین دار

سخن پایانی

یکی از معضلات جدی بسیاری از آقایان به‌خصوص بعد از سن ۳۰ سالگی ریزش بی‌رویه موهاست. استفاده از شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین می‌تواند نقش پیشگیری و درمانی در روند ریزش مو داشته باشد. این محصول از یک برند معتبر آلمانی است و به‌دلیل داشتن فرمولاسیون غنی از کافئین، ویتامین و پروتئین‌‌های محلول سرعت تاثیر بسیار زیادی بر رویش مجدد مو خواهد داشت. همچنین مواد مغذی موجود در آن باعث افزایش شادابی و درخشندگی موها خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ