بازیگر نقش انیس در سریال بانوی عمارت کیست +عکس

0

اسم واقعی بازیگر نقش انیس در سریال بانوی عمارت انیس بانوی عمارت چند سال سن دارد

بازیگر نقش انیس در سریال بانوی عمارت کیست

سپیده کاشانی در نقش انیس دختر شازده ارسلان (حسام منظور) در سریال“بانوی عمارت نقش‌آفرینی کرد. بانوی عمارت یک سریال تاریخی ایرانی است که به سرگذشت فخرالزمان شالچی و شازده ارسلان قوانلو قاجار و حوادث و ماجراهای پیرامون آن‌ها می‌پردازد.

سپیده کاشانی بازیگر نقش انیس در سریال بانوی عمارت است.

سپیده کاشانی بیوگرافی سپیده کاشانی بازیگران سریال بانوی عمارت

در قسمت بیستم سریال بانوی عمارت می بینید؛ بعد از تبعید «بهجت الملوک» به خارج از عمارت، به نظر می رسد همه چیز به روال عادی برگشته و مراسم ازدواج «انیس» با پسر «وثیق‌الممالک» در حال برگزاری است اما آمدن پیکی از طرف وثیق‌الممالک باعث می شود که …

سپیده کاشانی چند سال سن دارد

سپیده کاشانی متولد ۱۳۸۳ در شهر کاشان است و تک فرزند است. او از کودکی وارد عرصه بازیگری شد و از بهترین بازیگران دهه هشتادی ایرانی است. او تاکنون آثار قابل توجهی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. سپیده کاشانی، با ایفای نقش در فیلم سینمایی “محمد رسول الله”، وارد صنعت سینما شد.

انیس سریال بانوی عمارت چند سال دارد

سپیده کاشانی که الان ۱۹ سال سن دارد به همراه دوستانش در اینستاگرام به ساخت کلیپ‌های عاشقانه و طنز می‌پردازد و طرفداران زیادی در این پلتفرم مجازی دارد.

او در سال ۱۳۹۱ وقتی هنوز خردسال بود در سریال مثل من مثل به ایفای نقش پرداخت. همچنین در سریال محمدرسول‌الله نیز بازی کرده است. وی در سال ۱۳۹۳ با بازی در نقش لیلا در سریال فاخته توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و با سریال بانوی عمارت به شهرت برسد.

عکس های سپیده کاشانی بازیگر بانوی عمارت

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ