قیمت شوید خشک عمده (خرید بدون واسطه)

0

شوید خشک سبزی بسیار پر کاربرد و پر طرفداری است که در صنایع غذایی، رستوران ها، هیئت ها و … به صورت عمده خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد. خرید شوید خشک عمده نسبت به خرید جزئی این محصول با قیمت بسیار پایین تری صورت می گیرد. از طرفی سبزی خشک شوید در صورت کیفیت بالا و نگهداری مناسب خراب نمی شود و می توان آن را در حجم بالا به راحتی خریداری و نگهداری کرد. اگر شما هم به دنبال خرید شوید خشک عمده هستید، در این مقاله بهترین مرکز خرید شوید خشک ارزان، با کیفیت، مرغوب و ارگانیک به صورت عمده را معرفی می کنیم. همچنین عوامل موثر روی قیمت شوید خشک عمده و نکات مهم هنگام خرید آن را بررسی می کنیم.

لیست قیمت شوید خشک عمده

قیمت به روز نیست. برای اطلاع دقیق از قیمت روز، به صفحه قیمت شوید خشک عمده مراجعه کنید.

طبق بررسی انجام شده تفاوت معناداری در قیمت شوید خشک عمده با قیمت شوید در بازار است. به همین دلیل باید بررسی زیادی در هنگام خرید شوید خشک داشته باشید و شوید خشک عمده را از تولیدکننده به صورت عمده خریداری کنید. در ادامه مطلب مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت شوید خشک عمده را بیان می کنیم.

  • نوع شوید خشک: سبزی شوید خشک در انواع پفکی و نرم تولید می شود که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.
  • کیفیت سبزی شوید خشک شده: یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت شوید خشک عمده، کیفیت آن است. بدیهی است که سبزی با کیفیت تر، قیمت بالا تری نیز دارد. کیفیت سبزی خشک با توجه به طعم، رنگ، عطر و تازگی آن تعیین می شود.
  • نوع بسته بندی: بسته بندی شوید خشک نیز روی قیمت آن تاثیر می گذارد. به طوری که بسته بندی های با کیفیت تر، به دلیل محافظت بهتر از سبزی قیمت بالاتری نیز دارند.
  • فصل تولید: سبزی شوید خشک تولید شده در فصل بهار و تابستان قیمت پایین تری دارد. زیرا عطر آن در این فصول کاهش می یابد. شوید خشک تولید شده در فصل های پاییز و زمستان به دلیل خوشبو بودن و عطری که دارند، قیمت بالا تری نیز دارند.
  • خرید عمده یا جزئی: یکی دیگر از عواملی که روی قیمت سبزی شوید خشک تاثیر زیادی می گذارد، نوع خرید آن است. به طور کلی خرید سبزی خشک شوید به صورت فله یا عمده قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری دارد. ولی شوید خشک جزئی با قیمت بیشتری به فروش می رسد. بنابراین بهتر است این محصول را به صورت عمده خریداری کنید تا هزینه کمتری بپردازید.

مرکز فروش عمده شوید خشک

شرکت زمرد طبس به دلیل تجربه بالا در زمینه تولید انواع سبزی خشک و ارائه محصولات بسیار با کیفیت، به عنوان بهترین مرکز فروش عمده انواع سبزی خشک از جمله شوید خشک در ایران شناخته می شود. مجموعه زمرد طبس با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت، توانسته ظرفیت تولیدات خود را به ۱۱۰۰ تن سبزی افزایش بدهد. این کارخانه سبزی خشک کنی محصولاتی مانند شوید خشک، نعناع خشک، ریحان خشک، جعفری خشک، ترخون، مرزه، گشنیز و … را در کیفیت بالا تولید و عرضه می کند. همچنین انواع سبزی های ترکیبی مانند سبزی قرمه سبزی خشک، سبزی ماهی، سبزی پلو، سبزی آش و … نیز در وبسایت زمرد طبس قابل خریداری هستند.

از مزایای مجموعه زمرد طبس می توان به استفاده از دستگاه های کاملا مکانیزه در فرایند تولید شوید خشک و بسته بندی آن، استفاده از سبزی تازه و ارگانیک، شست و شوی کامل سبزیجات و رعایت بهداشت، قیمت مناسب و … اشاره کرد.

نکات مهم در هنگام خرید شوید خشک

قبل از خرید شوید خشک به صورت عمده بهتر است به برخی نکات توجه کنید. به عنوان مثال یکی از مهم ترین نکاتی که برای خرید این محصول باید مد نظر قرار بدهید، قیمت آن است. فروشگاه های مختلف با قیمت های متفاوتی شوید خشک را به صورت فله و عمده به فروش می رسانند. بهتر است قبل از خرید بررسی های لازم را انجام داده و محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

برند و شرکت تولیدی شوید خشک نیز از عواملی است که حتما باید به آن توجه کنید. زیرا کارخانه های معتبر و با سابقه ای مانند زمرد طبس، محصولات با کیفیت و مرغوبی را تولید و عرضه می کنند. از آن جایی که کیفیت این سبزی تاثیر مستقیمی روی کیفیت نهایی صنعت و محصول تولیدی دارد، حتما باید از مراکز معتبر و شناخته شده آن را خریداری کنید. همچنین بهتر است قبل از خرید شوید خشک عمده نظرات مشتریان قبلی و بازخورد های آنان را مطالعه و بررسی کنید تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید. خرید شوید خشک از مراکز معتبر و تولید کننده های با سابقه ای مانند زمرد طبس، خطر کاهش کیفیت و دوام و ماندگاری پایین محصول را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ