تولید و چاپ جعبه مقوایی و هاردباکس با فوم داخل جعبه از کجا ؟

0

هاردباکس چاپ لیبل چاپ جعبه

جعبه هارد باکس اغلب برای کسب و کارهای لوکس و برای بسته بندی محصولاتی مانند جواهرات و کالاهای زینتی بیشترین کاربرد را دارد .

برخی از جعبه های هاردباکس سفارشی نیز به شکل جعبه های سخت سازگار با محیط زیست برای کمک به محافظت از محیط زیست هستند. چندین گزینه محبوب جعبه هاردباکس دوستدار محیط زیست وجود دارد که معمولاً در ساخت کیسه های هدیه سازگار با محیط زیست، جعبه های ناهار سازگار با محیط زیست و وسایل مسافرتی سازگار با محیط زیست استفاده می شود. این جعبه های سازگار با محیط زیست در تولید خود از مواد پلاستیکی یا غیر طبیعی استفاده نمی کنند. در عوض، کل جعبه از مقوای با کیفیت بالا ساخته شده است که از کارخانه های مقوای بازیافتی تهیه شده است. این مجموعه وسیعی از گزینه های مختلف را ارائه می دهد که به خریداران اجازه می دهد به راحتی جعبه هدیه یا کیف سازگار با محیط زیست را برای هر مناسبتی پیدا کنند.

جعبه هاردباکس چه تفاوتی با جعبه های ایفلوت دارد؟

هاردباکس چاپ لیبل چاپ جعبه

دو مورد از پرکاربردترین جعبه ‌ها در صنعت بسته‌ بندی عبارتند از  جعبه ‌های هاردباکس و جعبه‌ های ایفلوت. اگرچه این نوع جعبه ها اغلب توسط افرادی که کمتر اطلاعی دارند به جای یکدیگر توصیف می شوند، اما در واقع کاملاً متفاوت هستند. بیایید بررسی کنیم که این تفاوت‌ ها چگونه ظاهر می ‌شوند، هم در آرایش فیزیکی و هم در کاربردهای عمومی..

جعبه های هاردباکس: رویکردی شیک و پیچیده

جعبه های هاردباکس مانند کارتن های حمل و نقل سفت تر تا می شوند. به همین دلیل، آن ها برای حمل و نقل محصولات سطح بالا، مانند لوازم الکترونیکی گران قیمت، ایده آل هستند. همچنین ممکن است زمانی که محصول شما سنگین‌تر است و نیاز به پشتیبانی بیشتری دارد، یک جعبه هاردباکس را انتخاب کنید.

انواع جعبه های هاردباکس متفاوت است. برخی از آنه ا یادآور جعبه های عطر هستند، در حالی که برخی دیگر برای یک جفت کفش مناسب هستند. حتی جعبه های هاردباکس به سبک کتاب با درب های مغناطیسی و همچنین طرح هایی به سبک کیف وجود دارد. تنوعی که انتخاب می کنید تقریباً به طور کامل به چیزی که قصد ارسال آن را دارید بستگی دارد.

خرید و چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه چه مزایای دارد ؟

چاپ لیبل یکی از مهمترین مراحل بسته بندی و چاپ جعبه به شمار می آید. اغلب شرکت ها که محصولات خود را به بازار عرضه می کنند برای برندسازی و شناخت بیشتر محصولاتشان از چاپ لیبل استفاده می کنند. چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه و چاپ کارتن یکی از پر استفاده ترین بسته بندی ها به شمار می روند.

همچنین در سفارش های اختصاصی شما می توانید هر رنگی را که می خواهید برای جعبه های خود داشته باشید. می توانید جعبه های کرافت سفید یا قهوه ای را انتخاب نمایید. اکثر مردم جعبه های کرافت با رنگ قهوه ای طبیعی را به دلیل جذابیت و هزینه کم چاپ ترجیح می دهند. با این حال، می توانید جعبه های کرافت خود را چاپ کنید یا بدون چاپ و به صورت خام تحویل بگیرید. این جعبه ها برای بسته بندی هر محصولی درجه یک و مفید هستند، زیرا ارزش و سبک بیشتری به تجارت و برند شما می بخشند.

کدام نوع جعبه را برای بسته بندی باید انتخاب کنم؟

هاردباکس چاپ لیبل چاپ جعبه

انتخاب بین جعبه های مقوایی و جعبه های هاردباکس برای نیازهای بسته بندی شما نباید خیلی سخت باشد، به سادگی تدارکات کالاهای بسته بندی شده خود را در نظر داشته باشید. شرایط منحصر به فرد شرکت خود را در نظر بگیرید، از جمله شکل، اندازه و کیفیت محصولی که باید ارسال کنید. به این فکر کنید که چگونه باید جعبه های خود را در زمانی که استفاده نمی کنید، ذخیره کنید. چقدر حاضرید برای حمل و نقل مواد هزینه کنید؟

هنگامی که متوجه شدید که آیا به دنبال هاردباکس یا ایفلوت هستید، می توانید انواع فرعی این جعبه های موجود را بررسی کنید. همه اینها ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد، اما به زبان ساده تر، فقط باید بین یکی از دو دسته تصمیم بگیرید. اگر شرکت شما ابزار و محصولات مرتبط برای بسته بندی را دارد، حتی می توانید هر دو را انتخاب کنید.

فوم داخل جعبه اغلب در جعبه سازی چه کاربردهایی دارد ؟

فوم داخل جعبه یک راه عالی برای محافظت از محصولات در طول حمل و نقل است. این محصول باعث می شود بسته های شما با خیال راحت به مقصد برسند، و همچنین وقتی سفارش دهنده جعبه را باز می‌ کنند، تاثیر خوبی از آن بگیرد.

فوم داخل جعبه برای نظم دهی به جعبه بسیار مهم است. فوم داخل جعبه کمک میکند که جعبه را براحتی تقسیم بندی کنید . یکی دیگر از مزایای فوم داخل جعبه کمک به نمایش راحت تر محصول داخل جعبه است. فوم داخل جعبه اغلب برای بسته بندی طلا و جواهر و دیگر بسته بندی های لوکس در کنار هارد باکس بیشترین کاربرد را دارد. اغلب فوم داخل جعبه برای نظم دادن داخل جعبه ها کاربرد دارد. مثلا برای جعبه جواهرات می توان براحتی از فوم داخل آن برای نمایش راحت تر طلا و جواهر استفاده کرد.

چاپ جعبه چگونه باعث سهولت کار مشتری ها می شود ؟

بسته بندی جعبه مقوایی باید با در نظر گرفتن مشتری طراحی شود. حمل و جابجایی آن برای مشتری آسان باشد و در عین حال راحت باشد، استفاده از آن آسان باشد و برای دفع آن دردسر کمی داشته باشد. از آنجایی که مقوا یک ماده بسیار سبک است، حمل و نقل آن را آسان می کند. این برای صرفه جویی در هزینه در بخش تدارکات ایده آل است و برای مشتریان شما نیز مفید است.

با مقوا، اضافه کردن وسایل کمکی دستی مانند دستگیره سوراخ ها آسان است. بسته بندی محصول شما باید برای مشتریان طراحی شود تا برداشتن آن، برای آن ها آسان باشد. به هر حال، اگر این امر زندگی را برای آن ها آسان تر کند، احتمال خرید آن ها بیشتر است. شایان ذکر است که اگر مکانیزم حمل را ارائه می دهید، مطمئن شوید که برای وزن محصول به اندازه کافی قوی و بادوام است. کیسه های حمل پلاستیکی شل و ول، هنگام شکستن مشتریان را ناامید می کند، مطمئن شوید که محصول شما ایمن می ماند و بسته بندی شما به راحتی قابل نگهداری است.

در نهایت، پس از اینکه مشتری بسته بندی خود را باز کرد، دفع باید تا حد امکان آسان باشد. خوشبختانه، مقوای بازیافتی را می توان به راحتی بازیافت کرد. اگر بسته بندی مقوایی شما بزرگ است، ممکن است ارزش داشته باشد که چند خط تاشو یا لبه های سوراخ دار داشته باشید تا به مشتری کمک کند تا بسته بندی را با کمترین تلاش جمع کند و دور بیندازد.

تولید و چاپ جعبه مقوایی و هاردباکس با فوم داخل جعبه از کجا ؟

هاردباکس چاپ لیبل چاپ جعبه

یکی از دغدغه های مشتریان خرید و چاپ بسته بندی درتیراژ پایین است، حالا این بسته بندی می تواند چاپ جعبه باشد یا چاپ کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه در تعداد پایین در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت دیان چاپ مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ