موبایل لجند، پرچم‌دار جدید بازی های موبایل

0

شاید خرید جم موبایل لجند برای کاربرانی که از بازی موبایل لجند خسته شده‌اند و مدام شکست می‌خورند، یک راه برای افزایش هیجان و سطح بازی باشد. دلیل اینکه نمی‌توانید شخصیت‌های دشمن را شکست دهید یا اینکه مدت زیادی است که سطح بازی یکنواخت مانده است، این است که سلاح‌ها و ادوات نظامی در بازی قدرت کافی ندارند. با خرید جم می‌توانید علاوه‌بر بهره‌مندی از اسلحه‌های قدرتمند، شانس پیروزی در نبرد با حریف را افزایش دهید.

درباره بازی موبایل لجند و خرید جم موبایل لجند چه می دانید؟

اگر شما هم طرفدار بازی‌های رقابتی و مبارزه‌محور هستید، بازی پرهیجان و فوق‌العاده موبایل لجند می‌تواند ساعاتی در روز شما را درگیر نبردهایی کند که یا شکست می‌خورید یا موفق می‌شوید. برای اینکه با بازی موبایل لجند بیشتر آشنا شوید، توضیحات مختصری در ادامه آورده شده است.

در سال ۲۰۱۶ میلادی شرکت Moonton در چین یک بازی هیجان‌انگیز به‌ نام mobile legends را طراحی و در مناطق جنوب شرقی آسیا منتشر کرد. این بازی آن‌قدر شگفت‌انگیز بود که توانست لقب بازی منتخب تیمی را در جشنواره فیلیپین در سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص دهد.

این بازی که به‌صورت یک میدان نبرد با ۲ تیم مقابل هم است، بازیکنان باید بتوانند در برابر تیم دشمن از خود دفاع کنند و یک نبرد هیجان‌انگیز را رقم بزنند. در هر تیم، ۵ بازیکن قرار است با هم‌فکری هم به تیم حریف حمله کنند و با امکانات داخل برنامه امتیازهای بیشتری بگیرند و سطح بازی را افزایش دهند.

در بازی موبایل لجند، سلاح‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در نبرد دارند. هرچقدر که سلاح‌های یک تیم قدرتمندتر باشند، امکان پیروزی آن‌ها بیشتر است. در واقع سازندگان بازی برای اینکه کاربران ترغیب به خرید جم شوند، اسلحه‌هایی را با قدرت شلیک کمتری در بازی قرار داده‌اند. دستیابی به سلاح‌هایی که تیرهای قوی و کشنده‌تری دارند با خرید جم موبایل لجند امکان‌پذیر است. جم یا الماس در واقع واحد ارزی داخل برنامه ‌است که با داشتن آن می‌توانید به امکانات بیشتری در برنامه دست پیدا کنید.

خرید جم موبایل لجند برای کدام شخصیت‌ های بازی امکان ‌پذیر است؟

کاربران زیادی هستند که می‌خواهند شخصیت‌های داخل بازی را با الماس یا جم قوی‌تر کنند تا بتوانند پیروز نبرد باشند. به‌طور کلی شخصیت‌های داخل بازی که قادر به خرید سلاح‌های قدرتمند هستند، عبارت‌اند از:

  • Marksman: این شخصیت‌ها در بازی، قهرمانانی هستند که باوجود اینکه خون یا جان کمتری دارند، می‌توانند از دور شلیک کنند. تانک باید از این شخصیت در بازی محافظت کند تا خون کمتری از دست بدهد.
  • Assassin: این شخصیت قاتل بازی است و سرعت زیادی در فرار و حمله دارد. شخصیت Assassin خسارت زیادی به تیم پشتیبانی و به شخصیت‌های کم‌خون دشمن وارد می‌کند و درصورت outline، می‌میرد.
  • Support: نقش پشتیبانی بازی شاید ازنظر قدرتی زیاد نباشد، اما می‌تواند از سایر هم‌تیمی‌ها به قیمت از بین‌رفتن جان خود محافظت کند. این شخصیت با خرید جم موبایل لجند می‌تواند از سلاح‌های ویژه‌ای بهره‌مند شود‌ و شانس پیروزی را افزایش دهد.
  • Mage: شخصیت جادوگر بازی، Mage نام دارد که بسیار محبوب است. این شخصیت می‌تواند خسارات زیادی به دشمن وارد کند. بنابراین، در شروع حمله باید سعی کنید این شخصیت دشمن را از بین ببرید.
  • Fighter: فایترها قهرمان‌های دوست‌داشتنی هستند که در ابتدای بازی چندان قدرتی ندارند. این شخصیت‌ها در طی بازی قدرتمند می‌شوند و با اضافه‌شدن به تیم می‌توانند در نبردهای رودررو بیشترین آسیب فیزیکی را وارد کنند.
  • Tank: تانک‌ها همان نقش سپر در بازی را دارند که جلوتر از سایر شخصیت‌ها حرکت می‌کنند. وجود تانک‌ها بیشتر برای این است که دشمن را به‌ خود مشغول کنند تا سایر هم تیمی‌ها در موقعیت مناسبی قرار بگیرند.

خرید جم موبایل لجند چه مزایایی دارد؟

اگر این بازی را نصب کنید، آن‌قدر جذب گرافیک و صداگذاری‌های هیجان‌انگیز آن می‌شوید که گذر زمان را متوجه نمی‌شوید. هر بازیکنی دوست دارد که در نبردها پیروز شود و از سلاح‌های جادویی و پرقدرتی استفاده کند.‌ جم یا الماس در داخل بازی نوعی ارز است که شما می‌توانید با داشتن آن ادوات نظامی و زمان را خریداری کنید. گاهی برای برنده‌شدن‌تان تنها چند ثانیه زمان نیاز دارید. با داشتن جم می‌توانید زمان بازی و نبرد را به‌نفع خودتان افزایش دهید.

دریافت جم رایگان کار سختی است، اما غیرممکن نیست. شما می‌توانید با شرکت در مسابقات و تورنومنت‌های بازی، مقداری جم کسب کنید همچنین با تماشای آگهی یا بازی درون برنامه مقداری جم به شما تعلق می‌گیرد ولی به آن صورت نیست که بتوانید به‌سرعت پیشرفت کنید. این روش‌های دریافت جم زمان‌بر هستند. بهترین راه، خرید جم موبایل لجند است که به‌صورت پکیج‌هایی با قیمت‌های متفاوت و مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌شوند. مزایایی که جم در بازی دارد، عبارت‌اند از:

  • آنلاک و فعال کردن هیروها در بازی
  • خرید اسکین‌های متنوع
  • خرید ایموت
  • خرید امبلم
  • قوی‌تر کردن شخصیت‌های بازی با تیکت
  • افزایش لول بازی
  • خرید زمان اضافی در یک نبرد

چطور جم موبایل لجند را بخریم؟

حال که با این بازی هیجانی آشنا شدید و دانستید که با خرید جم در بازی به چه امکاناتی دست پیدا می‌کنید، حتما برایتان این سوال پیش می‌آید که چطور می‌توان جم را خریداری کرد یا برای خرید و پرداخت ریالی جم به کجا مراجعه کنیم؟

متاسفانه در ایران به‌دلیل تحریم‌های شکل گرفته، نمی‌توان با ارز رسمی و از داخل برنامه جم یا الماس بخرید. به‌ همین دلیل برای اینکه هیجان بازی کمتر نشود یا شما و سایر کاربران، بازی را به‌دلیل نداشتن ادوات نظامی پیشرفته رها نکنید، فروشگاه G4A4 پکیج‌هایی را عرضه کرده که با خرید آن‌ها علاوه‌بر دستیابی به تعداد مشخصی جم، می‌توانید هزینه را به‌صورت ریالی و آنلاین پرداخت کنید.

هرچقدر که تعداد جم‌های خریداری‌شده توسط شما بیشتر باشد پول بیشتری هم باید بپردازید. البته برای خرید جم، یک محدودیت هفتگی وجود دارد و این‌طور نیست که بتوانید هر تعداد الماسی که بخواهید، بخرید.

جمع‌بندی

خرید جم موبایل لجند در هیجان بازی و پیروزی در نبرد بسیار تاثیرگذار است‌. شخصیت‌های این بازی با قدرتی که به‌واسطه خرید ادوات نظامی و سلاح‌ها به‌دست می‌آورند، می‌توانند به‌راحتی تیم حریف را شکست دهند. فروشگاه G4A4 عرضه‌کننده بسته‌های مختلف جم است که کاربران بعد‌از خرید می‌توانند نهایتا تا ۲ ساعت بعد، جم را در بازی استفاده کنند. همچنین در این فروشگاه می‌توانید از کد تخفیف استفاده کنید و با قیمت کمتری بسته‌های دل‌خواه‌تان را بخرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ