عامل اسید پاشی بر روی دکتر انوری دستگیر شد

0

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با تلاش ماموران پلیس عاملان اسید پاشی بر روی مدیر بیمارستان ضیائیان دستگیر شدند.

سردار ساجدی نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره جزئیات خبر دستگیری عاملان اسید پاشی گفت: شب گذشته ساعت ۲۱، دکتر “سیامند انوری” مدیر بیمارستان ضیائیان تهران هنگام مراجعت به منزل و در زمان پیاده شدن از خودرو توسط دو راکب یک دستگاه موتورسیکلت مورد اسیدپاشی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: مدیر بیمارستان ضیائیان که از ناحیه دو چشم آسیب دید، بعد از حادثه به بیمارستان‌ فارابی تهران منتقل شد و پلیس با تشکیل تیم ویژه از همان لحظات اولیه موضوع را مورد بررسی قرار داد.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: لحظاتی پیش پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه ماموران انتظامی تهران بزرگ و کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان که راکب و ترکنشین موتورسیکلت در اجرای نقشه اسیدپاشی بر روی دکتر انوری بودند، به همراه یک زن دستگیر و هم اکنون در اختیار پلیس قرار دادند.

گفتنی است، وزیر بهداشت صبح امروز ۹ آذرماه با حضور در بیمارستان فارابی، از دکتر انوری عیادت و توصیه های لازم را به تیم معالج در خصوص روند درمان وی ارائه کرد.

لازم به ذکر است،‌ چشم راست دکتر انوری دچار مشکل نشده ولی چشم چپش به دلیل آسیب دیدگی دیشب زیر تیغ جراحان رفت و دکتر محمود جباروند رییس بیمارستان فارابی درباره آخرین وضعیت مدیر بیمارستان ضیائیان گفت: خوشبختانه عمل جراحی دکتر انوری موافقت آمیز بوده و بینایی وی قابل بازگشت است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

همچنین دکتر انوری درباره حادثه شب گذشته گفت: هنگامی که نزدیک منزل رسیدم برای خرید توقف کردم و دیدم دو نفر سوار بر موتور به سمت خودرو من می آیند .هنگام پیاده شدن از خودرو آنها در را باز کردند و محلولی را به صورتم پاشیدند من شروع کردم به کمک خواستن که یکی از راکبین به کمک دیگری آمد تا مرا بگیرند اما فرار کردم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ