فردوسی پور ماهی ۵ میلیارد تومان درآمد دارد!

0

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه در برنامه ۹۰ فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها و داوران فحش می‌خورند اما آقای فردوسی پور تا ۵ میلیارد درآمد دارد.

محمد رویانیان در خصوص برنامه ۹۰ اظهار داشت: من هر وقت که لازم بوده از هر برنامه تعریف و تمجید خود را انجام دادم اما با توجه به بررسی‌هایی که داشتم درآمد آقای فردوسی پور در سال حدود ۴۰ یا ۵۰ میلیارد است، به نظر شما این پول سرسام آور چه می‌شود و این پول کجا می‌رود؟

محمد رویانیان درباره منابع و مجاری این تحقیق و بررسی اش توضیحی نداد.

وی افزود: اگر بحث فوتبال است فدارسیون، باشگاه‌ها و داوران هر هفته به خاطر این برنامه و تنش‌هایش فحش می‌خورند و به رئیس فدارسیون نیش می‌زنند اما ماهانه سه تا ۵ میلیارد بابت مسائل مختلف درآمد دارد که اگر بخواهید آن را سالانه حساب کنید خودتان ببینید چقدر می‌شود، مگر این پول برای فوتبال نیست پس کجا می‌رود. تازه ما هزینه آگهی‌ها را حساب نکردیم.

رویانیان یاد آور شد: خیلی دوست داریم فردوسی پور که به دنبال شفاف کردن فوتبال است، خودش هم درباره این موضوع شفاف توضیح دهد که بدانیم خالص چه سودی این برنامه از فوتبال دارد و در عوض چه کمکی هم می‌کند؟ البته من قصد بی احترامی به صدا و سیما و رسانه‌های زحمتکش را ندارم، اما این سوال من است که دوست دارم جوابش را پیدا کنم. همین مسائل کاری کرده که برخی‌ها به من فشار بیاورند که این برنامه را تحریم کنیم.

ادعای رویانیان درباره درآمد عادل فردوسی پور از برنامه نود در حالی مطرح می شود که فردوسی پور قبلا یکبار درباره میزان درآمدش از این برنامه به مخاطبان نود توضیح داده است.

در اوایل شهریور ماه ۱۳۹۰، یکی از نشریات کشور مدعی شد که فردوسی پور سالی یک میلیارد تومان از برنامه نود درآمد دارد. فردوسی پور هم با ارائه آمار وارقامی، گفت که فقط ماهی یک ونیم میلیون حقوق می گیرد که سالانه تقریبا ۱۸میلیون می شود. فردوسی پور این دستمزد را محصول نویسندگی، کار گردانی ،تهیه کنندگی و اجرای برنامه نود دانست.

فردوسی پور در آن برنامه توضیح داد که برخلاف اخبار منتشر شده، برای تولید برنامه نود دقیقه ای ۶۲هزار تومان اختصاص یافته که سالانه ۲۷۵میلیون و ۲۸۰هزار تومان می شود و سالانه ۳۷برنامه تولید می شود که در هر برنامه تنها هزینه های مربوط به دوساعت آن لحاظ می شود .

وی همچنین درآمد ماهیانه خودش از برنامه نود را یک ونیم میلون تومان اعلام کرد و گفت در این برنامه، هیچ کس دستمزد و درآمد میلیاردی ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ