ضرغامی ایرادات مناظره‌ها را پذیرفت

0

نماینده شورای نظارت در کمیسیون تبلیغات انتخاباتی با بیان اینکه بعد از پایان مناظره روز جمعه گفتگوی مفصلی با رئیس سازمان صداو سیما داشتیم، گفت: ایرادات و اشکالات کار به آقای ضرغامی گفته شد و قرار شد برای برنامه بعدی نظر نمایندگان کاندیداها گرفته شود.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با مهر، درخصوص شیوه برگزاری اولین مناظره تلویزیونی ۸ کاندیدای ریاست جمهوری که جمعه شب از شبکه اول سیما پخش شد، اظهارداشت: ما به عنوان کمیسیون تبلیغات انتخاباتی نقشی در طراحی این برنامه نداشتیم و حتی یک ساعت قبل از آغاز برنامه متوجه این شیوه برگزاری شدیم.

وی افزود: این درحالی است که مکررا درخواست کرده بودیم که به ما شیوه برگزاری را اعلام کنند حتی اسامی مجری ها را هم به ما نگفتند و ما از طریق پیامک متوجه شدیم.

نماینده شورای نظارت در کمیسیون تبلیغات انتخاباتی خاطرنشان کرد: زمانی که آقای ضرغامی برای کاندیداها شیوه برگزاری مناظره ها را توضیح داد متوجه روند برگزاری شدیم و همان زمان، کاندیداها هم به این شیوه اعتراض کردند .

کیاسری گفت: پس از پایان مناظره، جلسه مفصلی با آقای ضرغامی داشتیم و ایرادات و اشکالات کار به وی گفته شد و از آقای ضرغامی خواستیم تا تجدید نظری در برنامه بعدی مناظره ها داشته باشند.

وی ادامه داد: ما به لحاظ محتوایی نمی توانیم ورود پیدا کنیم و صرفا درخصوص تبلیغات نظارت داریم و شکل و ساختار برنامه ها مربوط به خود صداوسیما است. اما قرار شد صداوسیما برای برنامه های بعدی نظر نمایندگان کاندیداها را بگیرد . البته اگر با ما هم مشورتی داشته باشند نظرات خود را به آنان ارائه خواهیم داد.

نماینده شورای نظارت در کمیسیون تبلیغات انتخاباتی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در گفتگو با آقای ضرغامی مطرح شد ایرادات بخش دوم مناظره بود. این شکل از مناظره که کاندیدا باید پاسخ بلی و خیر بدهد مناسب نبود و تاکید شد باید به کاندیدا فرصت داده می شد تا استدلال و توضیح خود را بیان کند. همچنین خواسته شد تا در بخش تصاویر هم تغییراتی داده شود .

کیاسری گفت: آقای ضرغامی هم وجود این ایرادات را پذیرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ