تعدیل منفی شرکت حفاری شمال و بیمه سامان

0

شرکت حفاری شمال با سرمایه ۲۶۰۵ میلیاردو۴۰۵ میلیون ریال در گزارش پیش بینی ۹ ماهه حسابرسی نشده(اصلاحیه) سال مالی منتهی به ۱۳۹۳٫۱۲٫۲۹ سود هر سهم خود را مبلغ ۹۰۱ ریال پیش بینی نموده که در ۹ ماهه موفق به پوشش ۷۹ درصدی آن شده است.

لازم به ذکر است که شرکت سود هر سهم خود را نسبت به گزارش قبلی با تعدیل منفی ۵ درصدی برآورد نموده است.

شرکت عمده دلایل این تغییرات را کاهش موقت نرخ روزانه کارکرد دکل امیر کبیر به میزان ۴۵ درصد در سه ماهه آخر سال ۹۳ از سوی کارفرما و اتمام قرارداد و ترخیص دکل سحر ۱ از تاریخ ۱۳۹۳٫۱۱٫۰۸ ،اتمام قرارداد و ترخیص شناور ایران بهشهر از تاریخ ۹۳٫۰۸٫۲۹ همچنین افزایش درآمد ناشی از شروع به کار دکل خشکی ۱۱۷ از اسفندماه ۹۳ می داند.

شرکت بیمه سامان با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریال در پیش بینی براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۱۳۹۳٫۱۲٫۲۹ سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۱ ریال برآورد نموده است و ۴۸ درصد آن را در نه ماهه پوشش داده است.

به گزارش خبرنگاربورس نیوز،”بساما” سود هر سهم خود را نسبت به گزارش قبلی با ۴۰ درصد تعدیل منفی برآورد نموده است که دلیل اصلی آن کاهش ۱۸ درصدی درآمد حق بیمه ، کاهش ۷۴ درصدی درآمد سرمایه گذاری از محل ذخایر فنی و کاهش ۸۳ درصدی درآمد سرمایه گذاری از محل سایر منابع می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ