پر طرفدارترین زن جهان کیست؟ + عکس

2

آنجلینا جولی، با شکست ملاله یوسف زی، برنده جایزه نوبل صلح، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا و حتی ملکه انگلستان، به عنوان زنی پرطرفدار در جهان انتخاب شد.

همسر ملاله یوسف زی همسر آنجلینا جولی بیوگرافی ملاله یوسف زی Malala Yousafzai

تازه ترین نظرسنجی سازمان نظرسنجی انگلستان موسوم به «YouGov» که بیش از ۲۵ هزار نفر در آن شرکت کرده اند، نشان می دهد، آنجلینا جولی، بازیگر، کارگردان، مادر و فرستاده ویژه سازمان ملل، در مقام اول پرطرفدارترین زن جهان قرار دارد.

آنجلینا جولی ۳۹ سال دارد و به تازگی فیلم جدیدی به نام “ناگسستنی” «Unbroken» را کارگردانی کرده است. این فیلم درباره جنگ جهانی دوم است که بسیار مورد ستایش قرار گرفته ا ست. از سوی دیگر، در سال ۲۰۰۱ آنجلینا جولی به عنوان فرستاده ویژه سازمان ملل برای دیدار از پناهندگان سراسر جهان سفر کرد.

ملاله یوسف زی از پاکستان در مقام دوم قرار دارد. این دختر ۱۷ ساله در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان برنده جایزه نوبل صلح انتخاب شد و به عنوان برنده جایزه نوبل صلح، او همواره سرگرم دفاع از حقوق و منافع زنان و کودکان در پاکستان بوده است.

همسر ملاله یوسف زی همسر آنجلینا جولی بیوگرافی ملاله یوسف زی Malala Yousafzai

در رتبه مردان، بیل گیتس با بیشترین طرفدار در مقام اول قرار دارد و باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا و شی جین پینگ، رییس جمهوری چین در مقام های دوم و سوم قرار گرفته اند.

رتبه بندی زنان با بیشترین طرفدار به شرح زیراست:

۱٫ آنجلینا جولی

۲٫ ملاله یوسف زی

۳٫ هیلاری کلینتون

۴٫ ملکه انگلستان

۵٫ میشل اوباما

۶٫ سلین دیون

۷٫اپرا وینفری

۸٫ جولیا رابرتز

۹٫آنگ سان سو کی

۱۰٫ آنگلا مرکل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. لیدی گاگا می گوید

    پس لیدی گاگا؟؟؟

  2. النا می گوید

    لیدی گاگا عالیه