فیلم سوزاندن خلبان اردنی/ یک سناریو کاملا هالیوودی + دانلود

0

سازمان تروریستی داعش (دولت آمریکایی ، اسرائیلی و انگلیسی عراق و شام) در فیلمی که از سوزاندن خلبان اردنی منتشر کرده از فن آوریهای بالا و پیشرفته ای استفاده کرده که بار دیگر ثابت میکند حمایت غربی ها از آنها ادامه دارد.

فیلم اعدام جنایات داعش اعدام داعش اخبار داعش اخبار حوادث

به گزارش شبکه خبر، تصویری که روند سوزاندن معاذ الکساسبه را نشان می دهد و داعش با استفاده از خدمات ویژه تویتر و سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر کرده، با استفاده از فن آوریهای پیشرفته ای تهیه شده که بار دیگر نشان می دهد پشتیبانی حامیان غربی تکفیری ها از آنها ادامه دارد.این فیلم پیامی روشن به تمام جهان است که بر اساس راهبرد ایجاد رعب و وحشتی که داعش در پیش گرفته ، تهیه شده و به شدیدترین شکل، با همکاری رسانه های غربی، چهره اسلام و مسلمانانی که بیش از همه از داعش منزجرند را مشوه می کند.

[jwplayer player=”1″ mediaid=”55555″]

دانلود فیلم سوزاندن خلبان اردنی

در فیلمی که سوزاندن خلبان اردنی را نشان می دهد حرفه ای گری بالایی را در زمینه های تهیه سناریو، تصویربرداری، تدوین و جلوه های ویژه می بینیم. مدت این فیلم که بیست و پنج دقیقه است با نمایشی آغاز می شود که نظام اردن را به خیانت و مزدوری متهم می کند. داعش در این بخش عبدالله دوم پادشاه اردن را مسئول اعزام خلبانان اردنی برای حمله به مواضع این سازمان متهم می کند.

وانمود به دشمنی تکفیری ها با سعودی ها، رویکری است که در یک سال اخیر در رسانه های غربی و عربی دنبال می شود تا دست های آلوده به خون حامیان و بوجود آورندگان اصلی القاعده، شسته شود.

پس از آن فیلم به بخش دیگری از سناریو منتقل می شود و اعترافات خلبان اسیر اردنی را پخش می کند. در چهره اسیر اردنی آثار شکنجه دیده می شود و وی در این اعترافات از کشورهای عربی شرکت کننده در ائتلاف بین المللی و نقش هر کدام ، انواع تسلیحات استفاده شده بر ضد داعش و اسامی خلبانان شرکت کننده در حملات هوایی ائتلاف بیان می کند. پس از آن تصاویری از حملاتی که ائتلاف بین المللی بر ضد داعش انجام داده است پخش می شود که هدف از آن نشان دادن جنایات ائتلاف بر ضد زنان و کودکان و توجیه اقدامات داعش است. در این فیلم این سازمان با روش تصویربداری از نیروهای خود تلاش می کند آنها را در موضع قدرت قرار دهد و برتری آنها را به نمایش بگذارد. همه بخشهای این فیلم با حرفه ای گری بالایی تصویر برداری شده است. قرار گرفتن دوربین مقابل موضوعات تصویر برداری شده، زاویه دوربین و دقت انتقال از یک تصویر به تصویر بعد، همه آنها برای بالا بردن سطح رعب و وحشت صورت می گیرد و تلاش می کند اقدامی را که می خواهد انجام دهد با این تصاویر توجیه کند.

پس از انتشار وسیع این فیلم منزجر کننده و مراجعه هزاران کاربر به سایت های منتشر کننده آن، شبکه های اجتماعی برای وانمود کردن به عدم همکاری با داعش، فیلم را حذف کردند و این در حالی است که فایل این ویدئو در هزاران سایت دیگر کپی شده و در دسترس همگان قرار دارد.

نخستین کسانی که در برابر انتشار این فیلم جبهه گرفتند، نخستین حامیان تکفیری ها بودند.

سفیر انگلیس در اردن تاکید کرد؛ با این فیلم، همه جهان دید که دولت اسلامی چه کارهایی می کند!

این تظاهر وقیحانه از سوی نماینده همان دولتی صورت می گیرد که نخست وزیرش، وقتی تکفیری ها قلب یک سرباز سوریه ای را در بدن در آورده و به دندان کشیدند، با لبخند گفت: حتما او عصبانی بوده وگرنه به ندرت چنین رفتارهایی در جبهه مبارزان با دیکتاتوری دیده می شود!

فیلم اعدام جنایات داعش اعدام داعش اخبار داعش اخبار حوادث

این عکس مربوط به نشست خبری پوتین و کامرون است.

سال قبل، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس که تلاش می کرد راه ارسال سلاح و مهمات بیشتر برای تکفیری ها را قانونی کند، در این نشست خبری به ولادیمیر پوتین اعتراض کرد که چرا در مقابل جبهه ما ایستاده اید و مانع از تغییر قانون ارسال سلاح های سنگین برای تکفیری ها می شوید؟ ما و سایر کشورهای اروپایی می خواهیم درباره قانون ممنوعیت استفاده مخالفان مسلح از تسلیحات سنگین اروپایی تجدید نظر شود، اما روسیه مخالف است. با این وجود، ما به حمایت از گروه های مبارز در سوریه ادامه می دهیم و به صورت مستقل برای آنها سلاح می فرستیم. همانطور که روسیه به دولت سوریه سلاح فروخته است.

ولادیمیر پوتین گفت: روسیه بر اساس مقررات و قرارداها، بدون آنکه هیچ قانون بین المللی را نقض کند به دولت قانونی سوریه سلاح می دهد این درحالی است که غرب به کسانی که اعضای بشر را می خورند، سلاح می دهد.
او گفت آیا شما منکر این هستید که آدم نمی تواند از کسانی حمایت کند که نه تنها دشمنانشان را می کشند بلکه بدن های آنها را می شکافند و تکه های بدن آنها را در برابر دوربین و در ملاء عام می خورند. آیا این ها کسانی هستند که شما از آنها حمایت می کنید؟

او ادامه داد: آیا این ها همان کسانی هستند که قرار است مسلحشان کنید؟ پس این احتمالا هیچ ربطی به ارزش های انسانی که صدها سال است در اروپا درباره آن وعظ و خطابه صورت می گیرد ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ