فاطمه معتمدآریا و همسرش در کاخ جشنواره فجر + عکس

0
نشست فیلم بهمن با بازی فاطمه معتمدآریا با حضور و شیطنت‌های این بازیگر زن همراه بود. او همراه با همسرش به کاخ جشنواره آمده بود.
همسر فاطمه معتمد آریا همسر احمد حامد شوهر فاطمه معتمد آریا بیوگرافی فاطمه معتمد آریا بیوگرافی احمد حامدفاطمه معتمد آریا (متولد ۷ آبان ۱۳۴۰ در تهران) که در میان دوستان و آشنایانش و اهالی سینما به نام مستعار سیمین معتمد آریا هم شناخته می‌شود، یکی از بازیگران سینمای ایران است.او پسری به نام نریمان دارد.

نشست خبری فیلم «بهمن» شامگاه پنجشنبه ۱۶ «بهمن» با حضور مرتضی فرشباف کارگردان، جواد نوروزبیگی تهیه‌ کننده، فاطمه معتمدآریا بازیگر، نسیم مرعشی نویسنده، پوریا پارسا مقام تدوین‌گر و فریده اسماعیلی، احمد حامد و مریم شیرازی بازیگران در تالار سعدی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

احمد حامد همسر معتمدآریا نیز با بیان اینکه بازیگر نیست و بازیگری را دوست ندارد گفت: اولین‌بار مانی حقیقی به من اصرار کرد که در فیلمش بازی کنم البته آن فیلم قواره حرفه‌ای نداشت و ما صرفا جلوی دوربین بودیم بعد فهمیدیم فیلم بازی کردیم.

همسر فاطمه معتمد آریا همسر احمد حامد شوهر فاطمه معتمد آریا بیوگرافی فاطمه معتمد آریا بیوگرافی احمد حامد

از حاشیه‌های بامزه این نشست حضور پر انرژی معتمدآریا بود که مدام برای عوامل فیلم که در سالن بودن دست تکان می‌داد، همسرش را تشویق می‌کرد و با انرژی و لبخند بین خبرنگاران حاضر شده بود.

همسر فاطمه معتمد آریا همسر احمد حامد شوهر فاطمه معتمد آریا بیوگرافی فاطمه معتمد آریا بیوگرافی احمد حامد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ