همسر علی دایی بزرگترین مشکل برای سرمربیگری

3
همسر علی دایی علاقه ای به بازگشت وی به فوتبال ندارد و همین باعث شده آقای گل جهان مذاکراتش با تراکتوری ها را به صورت جدی دنبال نکند.
 همسر علی دایی زن علی دایی خانه علی دایی بیوگرافی مونا فرخ آذری اخبار ورزشی

با برکناری سرمربی جوان تراکتورسازی تبریز، این روزها صحبت از حضور چند مربی در تبریز و برای مذاکره با مدیران این باشگاه است. تونی الیویرا، علی دایی و فراز کمالوند از جمله مربیانی هستند که زمزمه حضورشان روی نیمکت تراکتور شنیده می شود.

در همین راستا با خبر شدیم که دایی علاقه زیادی به حضور روی نیمکت این تیم دارد اما با یک مشکل بزرگ مواجه است. گفته می شود مونا فرخ آذری همسر دایی علاقه ای به بازگشت وی به فوتبال ندارد و همین باعث شده آقای گل جهان مذاکراتش با تراکتوری ها را به صورت جدی دنبال نکند و همچنان دور از مستطیل سبز باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. مهدی می گوید

    این شهرت باز سیری ناپذیر هرگز در تبریز موفق نمیشود.به صلاح خودش هست که در همان مناطق فارس نشین نزدیک دفتر دستک خودش باشد.از شهرت طلبی این … خسته ام.باور کنید که فقط بخاطر ثروتش مشهورشد.

    1. علی می گوید

      اگر مشهور شده بخاطر داشتن عرضه است.تو هم داشته باش مشهور شو

    2. کامپوزیا می گوید

      احتمالا عقب مانده ترین انسان کشور ایران هستی که میگی فارس نشین. ضمن اینکه علی دایی خودش ترک هس اصالتا و داری گل به خودی میزنی و خبر نداری . من ترک هستم ولی تو که خودت رو ایرانی نمیدونی غار نشینی