تکریت قتلگاه داعش/ تصاویر اختصاصی از نبرد نهایی با داعش + فیلم

1

عملیات ازاد سازی تکریت با حمله نیروی هوایی آغاز شد و جنگنده های ارتش عراق مواضع تروریست ها را در تکریت هدف قرار دادند. نیروهای عشایری و پلیس فدرال اکنون از سه محور در حال پیشروی به سمت مناطق تحت سیطره داعش هستند.

عکس داعش داعش تکریت جنگ با داعش ایران و داعش اخبار داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر نیروهایی که از محور پایگاه اسپایکر و دانشگاه بغداد عملیات را آغاز کرده اند، اکنون در حال حرکت به سمت محله “حی القادسیه ” در شمال شهر تکریت هستند،  آنها توانستند بخشی از محلات این منطقه را به کنترل خود در آورند

[jwplayer player=”1″ mediaid=”59420″]

دانلود

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق دیروز ضمن اعلام آغاز عملیات نظامی برای بازپس‌گیری تکریت از داعش از سربازان خود خواست مراقب غیرنظامیان باشند. وی که در سامرا و در گفتگو با خبرنگاران سخن می‌گفت اعلام کرد اولویت اعلام‌شده برای نیروهای مسلح و نیروهای دیگری که در کنار آنها می‌جنگند حفظ امنیت غیرنظامیان است.

وی در پیامی در رسانه‌های اجتماعی نیز خواهان نهایت دقت در مراقبت از جان و مال غیرنظامیان شد.

عبادی همچنین از ساکنان تکریت خواست علیه داعش به پا خیزند. وی گفت: “از همه آنهایی که در گذشته گمراه شده یا دچار اشتباه شده‌اند می‌خواهم سلاح خود را زمین بگذارند. این آخرین فرصت است.” وی همچنین تلویحا گفت برخی از کسانی که تسلیم شوند عفو خواهند شد.

عکس داعش داعش تکریت جنگ با داعش ایران و داعش اخبار داعش
عکس داعش داعش تکریت جنگ با داعش ایران و داعش اخبار داعش
عکس داعش داعش تکریت جنگ با داعش ایران و داعش اخبار داعش

منابع امنیتی اعلام کردند که این عملیات  نظامی با مشارکت و پشتیبانی سلاح های  سنگین و نیروی هوایی ارتش از دو محور دیاله و  سامرا اجرا می شود.

این نیروها در عملیات قبلی  ارتش برای آزادی مناطق  تحت کنترل داعش در جرف الصخر ، جلولا، السعدیه، حمرین و مناطق جنوب صلاح الدین مشارک داشتند .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مهرنوش می گوید

    خیلی وحشین خاک برسرشون آشغالا قیافه هاشون وحشتناکه نمیدونم چه جذابیتی داره که از بعضی کشورا میرن عضو میشن