شکار زنان و دختران تنها در تاکسی

0

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری و متلاشی شدن باند سارقان به عنف و دستگیری ۳ مرد و یک زن که با استفاده از تاکسی سرقت می کردند خبر داد .

سردار “منوچهر امان اللهی” گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در سطح شهر کرمانشاه در سال جاری و حساسیت زیاد در این خصوص موضوع در قرارگاه مبارزه با سرقت مطرح و بر شناسایی و دستگیری عاملان و سارقان به عنف تاکید شد .

وی افزود:ماموریت شناسایی و دستگیری عاملان سرقت به عنف به کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی محول و از همان لحظه اقدامات پلیس شروع شد .

امان اللهی ادامه داد:در اقدامات اولیه اطلاع حاصل شد که متهمان با استفاده از یک دستگاه تاکسی پراید، فعل مجرمانه خود را عملی و با این شگرد خانم ها را سوار و پس از طی مسیری با تهدید سلاح سرد اقدام به انتقال طعمه خود به خارج از شهر کرده و سپس وجه نقد و زیور آلات آنان را سرقت می کردند.

وی گفت: با اطلاعات به دست آمده مشخص شد که این باند متشکل از سه نفر مرد و یک زن است که هویت و آدرس محل سکونت آنان مورد شناسایی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود : محل سکونت سرکرده باند در یکی از شهرک های اطراف کرمانشاه شناسایی شد که پس از درگیری با ماموران ،متهم دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات به عمل آمده منکر هر گونه سرقت شد ولی باعنایت به دستگیری دیگر همدستان وی در عملیات دیگری و اعتراف آنان به سرقت و انجام مواجهه حضوری با مالباختگان چاره ای جزء اعتراف نداشت .

سردار “امان اللهی” افزود :متهمان به ۲۱ فقره سرقت به عنف که ۱۷ فقره از آن در سال های قبل با شیوه های دیگر انجام شده و چهار فقره سرقت در سال جاری با استفاده از تاکسی اعتراف کردند .

امان اللهی گفت: سرکرده باند محکوم به تحمل ۱۲ سال زندان شده ، که متواری و مدت سه سال است که تحت تعقیب مرجع قضائی و پلیس بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این مقام انتظامی تاکید کرد :پرونده مقدماتی در این رابطه تشکیل و متهمان جهت شناسایی سایر مالباختگان و سرقت های احتمالی دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ