استیل آذین ایرانیان حسین هدایتی ، برنده مزایده پرسپولیس شد + سوابق

0

دقایقی پیش پاکت های سه خرید باشگاه پرسپولیس در مزایده چهارم باز شد و ضمن تایید هر سه خریدار، مشخص شد که پیشنهاد شرکت استیل آذین با رقم ۳۳۲۶۶۶۶۶۶۶۶۶ تومان بالاترین رقم پیشنهادی را در بین سه خریدار دارد.

جزئیات کامل خریداران پرسپولیس در مزایده چهارم به شرح زیر می باشد:

نام خریدار: نیوان ابتکار

قیمت پیشنهادی: ۲۹۰ میلیارد تومان


نام خریدار: بهنام پیشرو کیش

قیمت پیشنهادی: ۳۲۹ میلیارد و نیم تومان


نام خریدار: استیل آذین

قیمت پیشنهادی: ۳۳۲۶۸۸۶۶۶۶۶۶ تومان

قرار شد با بررسی هایی که انجام می شود تا هفته آینده نتیجه نهایی اعلام شود.

نیوان ابتکار مالک استیل آذین ثروت حسین هدایتی بیوگرافی حسین هدایتی بهنام پیشرو کیش

مالک باشگاه استیل آذین با بیان اینکه بدهی برای کسی که کار اقتصادی می کند، عجیب نیست و فعالان اقتصادی باید وام بگیرند، گفت: بدهی اعلام شده در مزایده سرخابی‌ها برای من وام نبوده است.

حسین هدایتی روز دوشنبه در نشست خبری خود گفت: شرکت استیل آذین ایرانیان ۳۵ سال قدمت دارد و زمانی که من ۱۶ سال داشتم این شرکت را راه اندازی کردم. موقعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شرکت مشخص است و طی هفت یا هشت سال گذشته به صورت قارچی رشد نکردیم.

وی ادامه داد: شرکت ما با ۲۱ میلیارد تومان سرمایه قدرتش مشخص است، اما بعد از اینکه در مزایده شرکت کردیم اعلام کردند که ما بدهکار هستیم، اما اسمی از طلبکار نبردند. روز اول گفتند یکی از سهامداران طلبکار است، روز دوم گفتند پدر یکی از سهامداران که من باشم، بدهکار است ، طبق کدام اصول باید صلاحیت پدر یک سهامدار تایید شود در حالی که حتی من هم بدهکار نیستم.

مالک باشگاه استیل آذرین گفت: بانک مرکزی نامه بسیار جالبی را به سازمان خصوصی سازی نوشته و در آن اعلام کرده که من ۱۳۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بدهی جاری دارم، البته این نامه بیشتر شبیه شب نامه های دهه ۶۰ است.

وی افزود: بعد از آن هم از سوی بانک مرکزی دو جدول به ما نشان دادند که مقابل بدهی شرکت استیل آذین ایرانیان و سهامداران آن عدد صفر نوشته شده است، مقابل بدهی حسین هدایتی دولابی نیز ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی به بانک اقتصاد نوین نوشته شده که این بدهی نیز جاری است .

وی ادامه داد: ضمن این که باید بگویم این بدهی برای کسی که کار اقتصادی می کند، عجیب نیست و فعالان اقتصادی باید وام بگیرند. این بدهی وامی نبوده که از سوی من گرفته شود، بلکه من یک برج خریده ام که وام ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی داشت واین بدهی نیز در شبکه بانکی است که بدهی جاری محسوب شده و تا تیرماه تسویه خواهد شد.

هدایتی تصریح کرد: در این جدول علی اکبر هدایتی دولابی فرزند کوچک من هم استعلام شده که مقابل بدهی او نیز عدد صفر نوشته شده است.

هدایتی در باره جلسه اش با معاونان بانک مرکزی گفت: آقایان به من اعلام کردند که نه شخص بنده و نه استیل آذین ایرانیان بدهی معوقه نداریم که به آنها گفتم پس چرا این موضوع را اعلام نمی کنید که آنها پاسخ دادند هر وقت از ما بپرسند این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

مالک شرکت استیل آذین ایرانیان خاطرنشان کرد: در استعلام‌ها سه شرکت استیل آذین ایرانیان کشت و صنعت نارون و خاور آذین وجود دارند که شرکت کشت وصنعت یک بدهی ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی داشته است، من هم جزو سهامداران این شرکت بودم اما مدتها است نام من از بین سامهداران خارج شده است ضمن اینکه این بدهی نیز پرداخت شده و مدارک آن ارائه شده است.

حسین هدایتی در ادامه خاطرنشان کرد: صبح امروز مبلغ خرید بلیط بازی پرسپولیس و الاهلال عربستان را پرداخت کردم و همچنین نفری پنج سکه طلا برای پاداش برد مقابل استقلال به بازیکنان اهداء کردم.

درادامه این نشست امیر عابدینی گفت: ما مبانی نظام را قبول داریم ، اما به ما می گویند باشگاه را به شما نمی فروشیم در حالی که هدایتی یک آدم سیاسی نیست، اگر ما صلاحیت نداشتیم نباید با ما در باره حضور در مزایده صحبت می شد. ما پنج بار در جلسات مختلف شرکت کردیم و بعد تصمیم به حضور گرفتیم و مطمئنیم که اگر ضعف داشتیم هیچ وقت در این مزایده شرکت نمی کردیم.

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:تمام کسانی که دنبال خرید تیم هستند می خواهند ارباب باشند ، اما ما نوکر هواداران هستیم و می بینیم که پیشکسوتان نیز خواهان حضور ما هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ