رقص مختلط در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران + فیلم

24
در حالی جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران به پارتی همراه با رقص مختلط تبدیل شد، که هم سرپرست و هم معاون فرهنگی دانشگاه مازندران لباس پیامبر اسلام به تن داشته و با دیدن این صحنه ها هیچ اعتراضی نکردند.
عکس رقص مختلط دانلود رقص دانشجویان

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران، روز گذشته درحالی به صورت مختلط برگزار شد، که گویی همه دانشجویان در کلاس های رقص فارغ التحصیل شده بودند و در محضر استادشان، دکتر حجت الاسلام اصغری آقمشهدی سرپرست دانشگاه و دکتر حجت الاسلام دیانی معاون فرهنگی دانشگاه درس پس می دادند.

این اقدامات ضد فرهنگی در حالی صورت می گیرد که طی روزهای اخیر، دانشگاه مازندران که روزی به عنوان یکی از مراکز معتبر علمی به شمار می رفت، در حال تبدیل شدن به یک محیط ضدارزشی و ضدعلمی است و این روزها تنها چیزی که اثری از آن وجود ندارد فعالیت های علمی و پژوهشی است.

از برگزاری جشن خوابگاه های دختران و پسران که همراه با رقص بود تا برگزاری انتخابات انجمن ایران اسلامی که همراه با نمایش تصویر یکی از سران فتنه بود، نشان از آینده ای تاریک برای دانشگاه مازندران دارد.

البته همه این اقدامات ضد فرهنگی و ضد ارزشی در سایه سرپرستی دکتر حجت الاسلام اصغری آقمشهدی در حال رخ دادن است و هیچ واکنشی نیز از سوی وی صورت نمی گیرد.

[jwplayer mediaid=”68835″]

دانلود

منبع: خبرگزاری دانشجو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 24 )
  1. لنا می گوید

    اون دخترا گوشه ی سالن دراول فیلم واقعا مضحک بودن.نمیدونم چی فکر کردن وجشن فارغ التحصیلیشونو باچی اشتباه گرفتن.

  2. حسین می گوید

    …. تو سرتون که به این میگید رقص مختلط، ….

  3. مریم می گوید

    این کجا رقص مختلط بود!!!!!
    برنامه با حضور خواننده کشوری آقای حامد محضر نیا بود که دخترا در سمتی از سالن و پسرا در سمتی دیگر با آهنگ حامد همخوانی می کردند
    کاملا واضح است شخصی که در اون سالن این فیلمو تهیه کرده افکار شومی داشته و یک … و خرابکار حرفه ای بوده
    متاسفم براش

  4. انقلابی می گوید

    این متاسفانه واقعیت داره،من دانشجوی دانشگاه مازندرانم.در جشن خوابگاه با چشمان خود دیدم،و مراسم را ترک کردم و افسوس خوردم. دکتر اصغری بودند هیچ واکنشی نشان ندادند.

  5. فرحناز می گوید

    چرا چشم شادیه ما جوونارو درکنار بزرگانمان ندارین،این بهتر بود ک خودمون پارتی میگرفتیم.کسی حق نداره روشن فکریه مسئولین دانشگاهه مارو زیر سؤال ببره.اون کسی ک این فیلمارو انتشار داده مشکل شخصیتی داشته.

  6. رها می گوید

    واقعا چرا نمیتونن ببینن یکم شادی کنیم. این کار مسئولین دانشگاه ما نشون داده که خیلی روشن فکرن گذاشتن بهمون خوش بگذره. واقعا برای اون نفر که این فیلمو پخش کرده متاسفم خیلی کوته فکرو بی جنبست…. ما از مسئولین دانشگامون مخصوصا آقای دکتر اصغری حمایت میکنیم…

  7. ناشناس می گوید

    سلام شمایی ک این فیلمو گرفتی خضور مهمان حتما با کارت بوده بنابراین شما خواهر یابرادر یا یکی از اعضای خانوادت عضو همین رقاصایی ک میگفتی بوده.پس ب فکر اصلاح اونا باش نه این ک با این عناوین امار سایتتو بالا ببری.من خودم تو جشن بودم

  8. رژین می گوید

    جوونای ما به شادی احتیاج دارن شور و نشاط دارن دهه ۵۰ و دهه ۴۰ ایی ها شور و هیجانشون را ریختن تو انقلاب وجنگ ۶۰ ایی ها هم خب این مدلین
    جوانانتان را آن گونه که خود تربیت شدید تربیت نکنید آنها با شما متفاوتند ….

  9. ياسر می گوید

    با سلام اگر فردی از بچه یک خانواده بی تربیت باشد آیا پدر خانواده بی فرهنگ است چرا اخبار بایسیتی بدون تحقیق آن هم در امری به این مهمی یک فرد آن هم مسوول به این سادگی اظهار نظر کند از واژه و کلمه چنین استفاده کند البته حق داری برای این که مخاطب پیدا کنی بهترین راه دروغ و تحریک افکار عمومی ست ایا شما خود را با رئس دانشگاه در یک سطح میبینی که این چنین اظهار نظر میکنی مرد حسابی …….

  10. علی می گوید

    منافقی که توو مهمونا نشسته بودی فیلم گرفتی حتما ناموس خودتم اون پایین بود!خانوما و دخترای ایران ناموس توان از ناموست فیلم میگیری علنیش میکنی؟خجالت نمیکشی؟!دلیل نمیشه چند تا دانشجو کمی از حد گذروندن شما بیای اینو به همه تعمیم بدی!چه ربطی به جناب اصغری داره!حراست تا اونجایی که توانشو داشت کنترل میکرد.ذبح فرهنگ و رقص مختلط؟!؟!؟!؟!؟؟!واقعا متاسفیم واسه این طرز تفکر و فرهنگتون.فقط بلدین جو بدین!به قول مسئولین این جشن گرفته شد که جشن خارج دانشگاه گرفته نشه و بدتر از این نشه.واقعا چند درصد از شماهایی که مدعی هستی کوچیکترین خطایی نداری؟!اعوذ بالله مگه خدایی؟!کاش بعضی از ماها دخترا و خانومای هم وطنمونو مثل ناموس خودمون می دونستیم و فیلمشونو رسانه ای نمی کردیم کاش یکم وجدان داشتیم!

  11. فریبا می گوید

    این کجاش رقص بود؟؟؟؟ چرا علکی جو میدین.من فقط چند نفر دیدم که دست میزدن نکنه سانسور کردن خلاصه اگه بلد نیستین برقصین یه سفر بیاین بندر عباس خواهشا یاد بگیرین بعد برین ،گفتم چی قراره ببینم … با این تیتر زدنتون کلی الافم کردین.

  12. فرزاد می گوید

    تا کور بشه چشم کسایی که طاقت دیدن خوشحالی جوونا رو ندارن
    وجدانا الان کجای این شادی مشکل داشت؟ چه ضرری به تو رسوند؟
    واقعا دمشون گرم … کاش جشن فارغ التحصیلی ما رو هم اینطوری میگرفتن

  13. رضا می گوید

    دوستان عزیز من از بچه های صحنه در مراسم دانشگاه بودم فقط یک جمله میگم شیطونی چهار نفر رو به پای چهار هزار نفر نمیزارن اره اقایون

  14. نرگس می گوید

    ای خدااااااا من برم با ناخن گیر خودکشی کنم؟
    اخه این کجا رقص بود تا مختلط باشه یا نباشه اللهم اشف کل مریض
    بلند بگو امییییین

  15. دانشجو 23 می گوید

    پووووووووووووفففففففف چنان نوشتن رقص دانشجو و ذبح فرهنگ توسط دانشجو انگار بدبختا آدم ذبح کردن.تو کل فیل هم رو ۴ تا دختر زوم کرده. این خبرنگارام فقط میخوان اسم دانشگاه ما رو بد بدن بیرون.
    انقد حالا بگید از جشن که فلان بودو بهمان بود که سال بعد نوبت جشن فارق التحصیلی ما شد برامون مداح بیارن بگن فیلم مداحی و سینه زنی دانشگاه مازندران.

  16. یاسمن می گوید

    چی میگید شما مثل اینکه متوجه نیستید این طرز بیان باعث چه تفکری میشه من خودم یکی از دانشجوهایی بودم ک تو جشن حضور داشتم الکی جو ندید تا کی تعصب ….پفففف رقص مختلط چیه نگین میخندن بهتون ….یجوری میگید پارتی آدم خندش میگیره …باحضور خانواده های محترم بود پس کاسه داغتراز آش نشید لطفا.

  17. mohsen می گوید

    من میگم ۹۰درصدش جوسازیه. اما ۱۰درصدش که بد بود”بد هم بده.رقص مختلط که نباید گفت چون اونجوری هم نبود که میگن.اما نباید داخل جامعه اسلامی شاهد هیچ واکنشی نسبت به این موضوع داشته باشیم؟…ناسلامتی مسلمونیم.بهر حال کسایی که داخل جشن بودن و نبودن خیلی رو این مسله مانور ندید. هیچ اتفاق خاصی نمی افته.اونایی که شعورشون میرسید رو صندلی نشسته بودن دست میزدن.فرهنگ ایرونی که مگین همینه.برید دانلود کنیین بعد شعور خودتون رو با جامعه بسنجید.

  18. مهدی می گوید

    میگم می نوشتید همرامی دکتر اصغری با دانشجویان که کامل میشد… من فکر میکردم رقص مختلط ینی دختر و پسر کنار هم وایمیسن میرقصن نگو رقص مختلط اینجوری بود خبر نداشتیم… جوونا رو آگاه کنید که دختر پسرا یه وقت جدا نشینن دست بزنن که رقص مختلط بشه

  19. ها لی می گوید

    سلام به دوستان!
    ی طوری نوشته بودید رقص مختلط که آدم رو یاد دیسکوهای لاس‌وگاس می انداخت.

    آخه پدر بیامرز! کجای این مراسم و کجای این حرکات رقص حساب میشه اون هم از نوع مختلط؟!!!
    برای چی بیخود دوست دارین جو رو متشنج کنین؟
    چرا مخالف شاد بودن ملت هستین؟
    ………

  20. ها لی می گوید

    گا هی (( چشمها را باید شست…جور دیگر باید دید))

    میگن دو نفر داشتن از ی رودخونه ای رد میشدن،دیدن ی خانوم کنار آب ایستاده و میترسم از آب رد بشه…مرد اولی خانوم رو به دوش گرفت،و بهمراه مرد دومی از رودخونه رد شدن و اونطرف خانومه رو زمین گذاشتن…. بعد از اینکه از خانومه جدا شدن و ی مسافت خیلی زیادی رفتن که مرد دومی برگشت گفت: تو گناه کردی…چون تن یک نامحرم رو لمس کردی.
    مرد اولی جواب داد: من تنش رو لمس کردم و فراموش کردم،اما تو هنوز هم یادش رو داری با خودت حمل میکنی!
    آره برادر من! نگاه که بد باشه،فکر که بد باشه،ی لبخند هم میشه تیری از جانب شیطان!
    چه برسه به این بقول شما رقص مختلط(؟!!!)

  21. Milad می گوید

    یکم غیرتم خوب چیزیه خدایی

  22. iman می گوید

    این کجاش رقص بود؟
    چه برسه به رقص مختلط….
    شما اهالی خبر از کاه کوه میسازین
    چشم دیدن شادی جوونا رو هم ندارین
    واقعا واستون متاسفم

  23. حسین اکبری آذر می گوید

    با سلام و عرض ادب و احترام
    من متاسفم به این واقعه یعنی ارزش دختر و پسرهای ما اینقدر هست همین که یه فرصت کوچک گیر بیارن دیگه همه چی تمام شد به عنوان یک فرد ایرانی خواهش میکنم از مسئولان دانشگاه فضای دانشگاه های کشورمان را علمی بکنند و مشغول این شاد باش های گذرا و بدون ثمر که زمینه های فسادهای بزرگ است مانند..

  24. ...... می گوید

    واقعا که خاک برسر چنین دانشگاهی با وجود این دانشجوهای …