سفارش ۳۰هزار عروسک‌ «دارا و سارا» به چین

0

مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انجام مذاکراتی برای تولید عروسک‌های ایرانی در کشور خبر داد و گفت: برای رفع نیاز مخاطب تا پایان سال جاری حدود ۳۰ هزار عروسک «دارا و سارا» از کشور چین خریداری می‌شود.

مرتضی حیدری عروسک‌های ایرانی عروسک سارا عروسک دارا عروسک چینی دارا و سارا

 مرتضی حیدری، مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا» درباره تولید عروسک‌های ایرانی در کشور، بیان داشت: برای تولید عروسک‌های ایرانی «دارا و سارا» کماکان مشغول مذاکره با تولیدکننده داخلی و واردکنندگان برای ورود این عروسک‌ها به داخل کشور هستیم.
مرتضی حیدری عروسک‌های ایرانی عروسک سارا عروسک دارا عروسک چینی دارا و سارا
وی در پاسخ به پرسشی دیگر که آیا تا پایان سال جاری شاهد تولید عروسک‌های ایرانی در کشور خواهیم بود، اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز امیدوار است تا پایان امسال به تولید عروسک‌های ایرانی بپردازد اما خرید هم از خارج خواهیم داشت.
حیدری ادامه داد: عروسک‌های «دارا و سارا» در گذشته در کشور چین تولید شده است به همین منظور تا انتقال دانش و تکنولوژی لازم برای تولید عروسک و اسباب‌بازی در کشور، نیاز خود را از این کشور تأمین خواهیم کرد.
وی در پاسخ به پرسشی دیگر که چه تعداد عروسک از کشور چین خریداری خواهد شد، افزود: حداقل ۱۵ هزار عروسک «دارا» و ۱۵ هزار عروسک «سارا» تا قبل از سال ۹۳ از کشور چین خریداری و در فروشگاه‌ها و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مخاطبان این عرصه، ارائه می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ