از پاداش ۱۲۰ میلیونی ملی پوشان والیبال خبری نیست!

0
رئیس فدراسیون وا لیبال تاکید کرد جلوگیری از ورود خانم‌ها به سالن ۱۲هزارنفری برای ایران محرومیت در پی دارد.

محمدرضا داورزنی درباره حضور تیم دوم ایران در رقابت قهرمانی آسیا اظهار داشت: «از ابتدا قرار بود قهرمان مسابقات والیبال آسیایی به المپیک برود اما این موضوع از سوی FIVB منتفی شد. از طرف دیگر برای شرکت در جام جهانی و حضور در مسابقات انتخابی المپیک، تیم‌ها براساس رنکینگ جهانی انتخاب می شوند.»

وی ادامه داد: «تیم والیبال ایران با فاصله زیاد نسبت به استرالیا در جایگاه نخست آسیا ایستاده و به همین دلیل و از آنجا که بازیکنان از مسابقات فرسایشی لیگ جهانی برمی‌گردند نمی خواهیم بیش از حد به آنها فشار بیاوریم. این موضوع را در نشستی با کواچ مطرح کردم و نتیجه این شد که به بازیکنانی که در لیگ جهانی بازی نرسید یا آنهایی که در این مسابقات کمتر به بازی گرفته شده‌اند، برای حضور در رقابت های آسیایی میدان داده شود . به این ترتیب تیم دوم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا میزبان حریفان است.»

داورزنی با تکذیب پاداش ۱۲۰ میلیون تومانی بازیکنان تیم ملی توضیح داد: «من نمی دانم رسانه ها این ۱۲۰ ملیون تومانی را از کجا آوردند! لطفاً این مبلغ را اصلاح کنید. هیات دولت مصوبه ای داشت مبنی بر اینکه دو میلیارد و یکصد میلیون تومان دیگر به بچه ها پرداخت شود. البته بازیکنان تیم ملی پیش از این یک و نیم میلیارد دریافت کرده بودند.»

رییس فدراسیون والیبال درباره اینکه آیا به بازیکنان و اعضای کادر فنی پاداش یکسان پرداخت می شود گفت: «همه اعضای تیم ملی حتی بازیکنانی که یک امتیاز هم برای تیم بازی نکردند پاداش دریافت می کنند. البته شرایط پرداخت پاداش به بازیکنان تفاوت دارد. کسانی هستند که رنج سفر به قاره های دیگر را کشیده‌اند  و با آسیب‌دیدگی برای کشورمان بازی کره‌ادند. قطعاً میزان پرداخت پاداش به چنین بازیکنانی با کسانی که در جریان بازی‌های تیم ملی به میدان نرفتند تفاوت دارد. ما برای این منظور جدولی تهیه کردیم تا براساس عملکرد بازیکنان به آنها پاداش بدهیم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ