ارائه برنامه تنها کفایت نمی‌کند، کارنامه لازم است

0

محمدباقر قالیباف عصر دیروز در آستانه امامزاده قاسم این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: حرف من این است برای انتخاب افراد ارائه برنامه تنها کفایت نمی‌کند لازم است ولی کافی نیست آن چیزی که باید در کنار برنامه‌ها به آن توجه شود کارنامه افراد است.

وی افزود:‌ بیش از ۳۴ سال از عمر انقلاب می‌گذرد افرادی را که نامزد انتخابات هستند همه می‌شناسند لازم است ببینیم که افراد نامزد از بنده تا دیگران چه کارنامه‌ایی در عملکرد گذشته خود دارند خدای ناکرده به گونه‌ای عمل نکنیم که در آینده دچار مشکل و بازگشت به عقب شویم و حسرت بخوریم.

وی گفت: به عنوان یک خدمتگذار و رزمنده می‌گویم که نباید فرصت‌ها را از دست داد من جزو کسانی بودم که از کودکی کار کرده‌ام این فرصت را انقلاب، نظام و شهدا در اختیار ما گذاشته‌اند تا برای مردم کار کنیم نباید این فرصت‌‌ها را از دست بدهیم.

رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: من امروز آمده‌ام تا این نکته را بیان کنم که با همه وجود بحث مسائل اقتصادی، مشکلات بیکاری و … را درک کرده‌ام. امروز بیکاری یک دغدغه بزرگ است اما نباید امید شد و امید را از دست ندهیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان داشت: به عنوان یک مدیر در بخش‌های مختلف کشور عرض می‌کنم ظرفیت‌های فراوانی در کشور وجود دارد و در همین شرایط بد اقتصادی که به وجود آمده شما دیدید که در شهر تهران پروژه‌ها و طرح‌ها هیچ‌گونه توقفی نداشته و حتی با چند برابر سرعت گذشته ادامه یافته است.

قالیباف گفت: آن چیزی که در کشور وجود دارد و از آن ضعف و مشکلات رنج می‌بریم، سوءمدیریت است و با مدیریت صحیح می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی افزود: به حول قوه الهی و استعانت از خداوند مطمئن باشید که این نابسامانی اقتصادی در کشور را ظرف مدت دو سال سامان می‌دهیم و آرامش را در حوزه اقتصادی برای همه اعم از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و خانواده‌ها سروسامان خواهیم داد تا با افزایش قدرت خرید خانواده‌ها مشکلات کشور از بین برود.

این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری خطاب به جوانان تأکید کرد: ما احتیاج به یک حرکت جدی داریم تا نیروی محرک کشور را به حرکت درآوریم، موتور حرکت در این کشور جوانان، تحصیلکردگان و نخبگان با انگیزه است که متأسفانه امروز این فرصت در اختیار جوانان قرار نگرفته است و به امید خدا تلاش دارم این فرصت را برای حرکت جوانان ایجاد کنم.

قالیباف خاطرنشان کرد: امید دارم که بتوانم رشد اقتصادی را در کشور مثبت کرده و افزایش دهم. ثبات قیمت‌ کالاها به تصویب برسانم.،من به شما اطمینان می‌دهم در شش ماهه دوم سال جاری شاهد تثبیت قیمت کالاها، کاهش قیمت ارز و اجناس در کشور باشیم. امیدوارم که بتوانم محبت‌های شما ملت عزیز را با کار و تلاش جبران کنم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ