شنیده های خبری ساتین

0

خبرنگاران  در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی  از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.

*کلید فتنه جدید

 

رئیس ستاد یکی از نامزدهای انتخابات آتی گفته است قفل‌های زیادی در کشور ما وجود دارد و باید باز شود شاید حصر آقایان موسوی و کروبی قفل‌های آخر باشد.

*برچسب‌های سیاسی

 

اخیراً حامیان یکی از احزاب سیاسی کشور با تهیه برچسب‌هایی مبنی برحمایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آتی در اقدامی غیر قانونی اقدام به چسباندن این تبلیغات بر روی خودروی مردم کرده‌اند.

این درحالی است که محل تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر به طور مشخص اعلام شده و این اقدام بدون اجازه صاحبان خودروهایی که پارک کرده‌اند در حال انجام است.

*کارت‌های هدیه نامزدهای انتخاباتی

شنیده شده است برخی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر در آستانه حماسه سیاسی ۲۴ خرداد اقدام به توزیع کارت‌های هدیه ‌کرد‌ه‌اند.

هنوز مشخص نیست منبع مالی این نامزدها که در برخی شهرهای خاص از جمله قم اعلام کاندیداتوری کرده‌اند از کجا تامین شده است.

*ادعای یک سخنگو درباره قحطی در ایران

شنیده شده است سخنگوی ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم قزوین بدون ذکر هیچ منبع رسمی برای آمار اعلامیش گفته است:‌ هر شب در ایران سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بدون حتی یک تکه نان شب را صبح می‌کنند.

*سه مناظره تلویزیونی و یک ارزیابی

در پی برگزاری سه مناظره زنده برای هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد مناظره سوم بیشترین مخاطب را داشته و بسیاری از واجدین شرایط شرکت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که تا پیش از برگزاری مناظره سیاسی گزینه مورد نظر خود را انتخاب نکرده بودند در پایان این برنامه گزینه نهایی خود را مشخص کردند.

*پیامک‌ تخریبی یا حمایتی

 

اخیراً پیامک‌هایی با قابلیت فلش برای برخی مشترکین تلفن همراه ارسال شده است که در آن از احمدی‌نژاد به عنوان معاون اول یکی از نامزدهای انتخابات آتی نام برده شده بود.

*اعتدال و اصلاح برای تخریب

 

قرار است به زودی جریانی به نام ائتلاف اعتدال و اصلاح در راستای تخریب و حذف عارف از بدنه اصلاح طلبی در روزهای آینده اعلام موجودیت کند.

*نامه حداد به جلیلی

 

در حین برگزاری مناظره سوم غلامعلی حداد عادل متنی را به آقای جلیلی دادند که مشخص شد محتوای این نامه درباره اظهارات خلاف منافع ملی برخی کاندیداها بود.

*زمستان یا بهار

 

اخیراً بنرهایی با شعار زنده باد بهار در سطح شهر نصب شده که بر روی این بنرها بدون ذکرنام فرد یا گروه خاصی به انتخابات شورای شهر تهران اشاره شده است این درحالیست که یکی از هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز در شعارهای تبلیغاتی خود به نوعی درحال القای زمستانی بودن کشور و نوید بهار را می‌دهد.

*تائید صلاحیت یک هرمی برای شورای شهر

 

شنیده شده است یکی از نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران که لیدری یکی از شبکه‌های هرمی  را به عهده داشت از سوی هیئت اجرایی و نظارت شورای شهر تائید شده است این درحالی است که هنوز بسیاری از جوانان ما به دلیل قرارگرفتن در تور چنین افرادی به دلیل بدهی‌های مالی در زندان به سر می‌برند.

پیش از این نیز آیت‌الله جنتی در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشته بود: نظارت بر صلاحیت اعضای شوراها نزدیک به صفر است.

*نظر عارف درباره نظر سنجی‌ها

 

شنیده شده است محمدرضا عارف در جمع برخی از هواداران خود گفته است:‌ نظرسنجی‌های که صورت می‌گیرد را قبول ندارم چراکه این نظرسنجی‌ها پایه علمی ندارد و اگر قرار باشد کناره‌گیری کنم باید دلیل و منطق مشخصی داشته باشد.

*لیست میلیاردی برای شورای شهر

شنیده شده است یکی از سرلیستان انتخابات شورای شهر اعلام کرده است  هر داوطلب برای حضور در لیست مورد نظر می‌بایست ۵۰ میلیون برای تامین هزینه‌های تبلیغات پرداخت کند که تقریباً تمامی افرادی که در این لیست قرار گرفته‌اند این پیشنهاد را اجابت کرده‌اند.

*لیدرجریان انحرافی و مرحله دوم انتخابات

شنیده شده است لیدرجریان انحرافی در جمع هواداران خود اعلام کرده است کارما در مرحله دوم انتخابات رسماً شروع می‌شود و آن وقت زمان حرف زدن ماست.

*درخواست عفو برای ۴ مفسد اقتصادی

یک مقام اجرایی کشور درخواست عفوی را برای چهار مفسد اقتصادی که در جریان پرونده اختلاس ۳ هزار میلیاردی متهم شناخته شدند را ارائه کرده است.

*ناگفته‌ای از مستند عارف

درحالی که محمد رضا عارف در اظهارت خود مدعی شده بود اصولگرایان، اصلاح طلبان را حذف کردند در مستند خود رسماً اعلام کرد «احمدی نژاد اصرار داشت من بمانم تا تجربیاتم را انتقال دهم،در آن مدت سه بار استعفا دادم که بار سوم پذیرفته شد»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ