هزینه غذا در گران ترین رستوران های جهان + تصاویر

1

برای خوردن یک غذای خوب، حاضرید چقدر پرداخت کنید؟

اگر به دنبال خوردن یک غذای مجلل و شاهانه هستید، نباید هیچ محدودیت مالی داشته باشید. با این حال در برخی موقعیت های خاص و منحصر به فرد، چاره ای جز اختصاص دادن بخش اعظم درآمد خود به یک وعده غذایی نخواهید داشت. ارتقای شغلی، قرار ملاقات با افراد مهم و سایر موقعیت های نادر که تنها یک بار در زندگی هر کسی رخ می دهند، از جمله بریز و بپاش های استثنایی هستند. به همین دلیل، اگر به دنبال مکانی ایده آل و منحصر به فرد برای صرف شام هستید، بهتر است به لیست زیر که در آن به تعدادی از رستوران های شیک جهان اشاره شده، نگاهی بیندازید و با شبکه خبری پچ پچ همراه باشید.

تمام رستوران هایی که اسامی آنها در لیست زیر آمده است، جزء گران ترین و بهترین رستوران های جهان بوده و دارای میشلن استار هستند. هر میشلن استاری که هر رستوران کسب می کند یا از دست می دهد، منجر به افزایش یا کاهش قیمت می شود. بنابراین جای هیچ شکی نیست که بین سرآشپز های این رستوران ها رقابت دائمی وجود دارد و هرکس تمام تلاش خود را می کند تا در حیطه تخصصی خود بی نظیر و عالی باشد.

 گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران توریستی فرانسه توریستی ژاپن Restaurante Sublimotion

۱۰- بیژی (توکیو)- ۶۰۰ هزار تومان

آیا مایلید ترکیبی از آشپزی فرانسوی و ژاپنی را تجربه کنید؟ در صورت مثبت بودن جواب، باید به یکی از بهترین رستوران های توکیو ، به نام بیژی مراجعه کنید. رستوران بیژی در بالای ساختمان شنل در شهر گینزا واقع شده است که در آن غذاهای سرآشپز آلین دوکاس سرو می شود. تنها با پرداخت  ۴۰۰هزار تومان می توان منوی سه حالته را سفارش داد. اما اگر می خواهید منوی چهار حالته را شفارش دهید، مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به صورت حساب شما افزوده می شود. اگر مایلید به عنوان دسر، شکلات شنل نیز به منوی شما افزوده شود، باید ۵۰ هزار تومان دیگر نیز پرداخت کنید. اگر بابت صرف این همه هزینه مردد هستید، مطمئن باشید رتبه این رستوران خود موید این نکته است که صرف این همه هزینه ارزش آن را داشته است.

 گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران توریستی فرانسه توریستی ژاپن Restaurante Sublimotion

۹- لو پری کاتلان (پاریس)- ۷۵۰ هزار تومان

چه چیزی بهتر از صرف شام در یکی از کلاسیک ترین رستوران های شهر، شما را با محیط رمانتیک پاریس آشنا می کند؟ رستوران لو پری کاتلان، درست در مرکز شهر پاریس، با غذاهای فرانسوی میزبان گردشگران است. با توجه به میگوهای سوخاری، گوشت گوساله ترد و خوشمزه، نان و نوشیدنی عالی، قیمت این منو منطقی به نظر می رسد. قیمت دسرها از ۱۵۰ هزار تومان و قیمت منوی غذا از ۲۷۰ هزار تومان آغاز می شود، اما منوی ویژه این رستوران، بیشتر از ۴۵۰ هزار تومان نخواهد بود. اگر مایلید بهترین غذای این رستوران را تجربه کنید، منوی هفت غذایی، به قیمت ۷۵۰ هزار تومان بهترین گزینه مورد نظر خواهد بود که البته مالیات و انعام نیز مد نظر قرار گرفته است. منوی پنج غذایی این رستوران، همراه با مالیات و خدمات، ۶۰۰ هزار تومان می باشد.

 گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران توریستی فرانسه توریستی ژاپن Restaurante Sublimotion

۸- میسوگئوگاوا ( ژاپن)- ۸۵۰ هزار تومان

اگر همچنان مایل به صرف غذا در رستورانی عالی، با منوی فرانسوی- ژاپنی هستید، بهتر است میسوگئوگاوا را انتخاب کنید که البته این رستوران قبلا به عنوان چایخانه در مرکز کیوتو مورد استفاده قرار می گرفت. با این حال اگر مایلید بهترین غذای رستوران را تجربه کنید، باید از قبل برای خود جا رزرو کنید, درواقع برای صرف شام در این رستوران باید دست کم از پنج روز پیش برنامه ریزی کنید.

به گزارش پچ پچ، در میان محبوب ترین منوی این رستوران، باقلای فرانسوی کره دار، کدو تنبل بریان شده و فیله گاو با سوفله سیب زمینی به چشم می خورد. البته، در انتخاب منو باید کمی دقت شود. انتخاب منوی هشت غذایی تنها ۴۸۰ هزار تومان خواهد بود، اما نسخه دیگر همین منو ۸۵۰ هزار تومان برایتان آب می خورد که البته مالیات و خدمات نیز مد نظر قرار گرفته است. اگر حساب بانکی شما اجازه خرید بیشتر از این رستوران را می دهد، میسوگئوگاوا دارای یک سری بخش های خصوصی برای جشن های خاص است.

 گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران توریستی فرانسه توریستی ژاپن Restaurante Sublimotion

۷- آراگاوا (توکیو)- یک میلیون تومان

در سال ۲۰۰۶، رستوران آراگاوا به عنوان گران ترین رستوران جهان شناخته شد. اگرچه این رستوران دیگر به خوبی گذشته نیست اما همچنان در لیست مجلل ترین رستوران های جهان به چشم می خورد. این رستوران دارای گنجایش ۲۲ نفری است و همین مسئله وجهه ای انحصاری به آن می بخشد. منوی کامل این رستوران دست کم یک میلیون تومان است. با توجه به ارزیابی های به عمل آمده، این منطقه دارای بهترین گاوهای جهان است. به همین دلیل بهتر است قبل از ترک این منطقه، دست کم یکبار غذای این رستوران را امتحان کنید.

 گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران توریستی فرانسه توریستی ژاپن Restaurante Sublimotion

۶- ماسا ( نیویورک)- یک میلیون و پنجاه هزار تومان

آیا می دانستید ماسا در زبان فیلیپینی ها، به معنی عمومی است؟ اما قیمت رستوران ماسا طوری است که اکثر قریب به اتفاق مردم به آن دسترسی ندارند. به همین دلیل انتخاب چنین اسمی برای یکی از رستوران های مجلل و گران قیمت جهان کمی مضحک به نظر می رسد. این رستوران در مرکز تایم وارنز واقع شده است و صرف شام در این منطقه یکی از فراموش نشدنی ترین رخدادهای زندگی هر فردی خواهد بود. محوطه این رستوران بسیار آرام و چشم نواز است و این بهترین مسئله برای تمدد اعصاب بعد از مشاهده صورت حساب خواهد بود! جالب است بدانید انتخاب بهترین منوی این رستوران برای هر فرد یک میلیون و پنجاه هزار تومان است که با انتخاب این منو می توانید از مجموعه ای از غذاهای بی نظیر این رستوران بهره مند شوید.

 گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران توریستی فرانسه توریستی ژاپن Restaurante Sublimotion

۵- گاردون رامسی (لندن)- یک میلیون و هفتاد و پنج هزار تومان

رستورانی که عنوان فاخر گاردون رامسی را یدک می کشد، در دنیای غذا و آشپزخانه، دارای شهرتی جهانی است. به گزارش پچ پچ، سرآشپز اسکاتلندی این رستوران دارای ۳ میشلن استار است که در طی ۱۴ سال موفق به اخذ آن شده است- پدیده ای که در صنعت تغذیه امری خارق العاده می باشد. اگر قصد رفتن به این رستوران  را دارید، باید دست کم یک میلیون و هفتاد و پنج هزار تومان همراه خود داشته باشید؛ البته انعام خوب نیز فراموش نشود!

اما اگر مشکل مالی ندارید و پول زیادی همراه خود دارید و مایلید یکی از مهمترین لحظات زندگی خود را جشن بگیرید، می توانید از سرویس خاص این رستوران ، به قیمت ۶۰ میلیون تومان نیز بهره ببرید.

 گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران توریستی فرانسه توریستی ژاپن Restaurante Sublimotion

۴- رستوران کریزیر (سوئیس)- یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان

اگر به دنبال بهترین رستوران سوئیس که غذاهای بسیار لذیذی در آن سرو می شود هستید، بهتر است به رستوران کریزیر مراجعه کنید. سرآشپز بنوئیت ویولیر، که به مدت ۴۰ سال سرآشپز مطرح و نام آشنا در جهان است، اخیرا از رستوران گالت میلیو فرانسه، نمره ۲۰/۱۹ را اخذ نمود. این رستوران دارای ۳ میشلن استار، دارای منوی کامل غذاهای سوئیسی به مبلغ ۱۲۵۰.۰۰۰ تومان است. از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران می توان به سوفله میوه های قرمز، گربه ماهی سفید، سنت گیل دو وی همراه با لیمون گرس و قارچ کبابی اشاره کرد.

 گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران توریستی فرانسه توریستی ژاپن Restaurante Sublimotion

۳- رستوران زیر دریایی ایتها (مالدیو)- یک میلیون و پانصد هزار تومان

برای صرف شام در زیر دریا، بهتر است مطابق با لیست نیویورک نیوز در سال ۲۰۱۴، زیباترین رستوران جهان، تحت عنوان رستوران زری دریایی مالدیو را انتخاب کنید. تنها با ۹۵۰ هزار تومان، تجربه ای بی نظیر برای خود رقم خواهید زد. صرف شام در زیر آب با نمایی بی نظیر از موجودات دریایی که به شما خوش آمد می گویند. به گزارش پچ پچ، پر طرفدارترین منوی این رستوران ، ماهی خاویار است اما برای تکمیل منوی خود و بهره مندی از نوشیدنی های گوارا و پرداخت انعام و خدمات، باید چندین تراول دیگر نیز هزینه کنید. خلاصه کلام اینکه برای اینکه اوقات خوبی برای خود در این رستوران رقم زده و از تمامی خدمات این رستوران استفاده کنید، باید ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان هزینه کنید.

 گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران توریستی فرانسه توریستی ژاپن Restaurante Sublimotion

۲- رستوران لو موریس (پاریس)- یک میلیون و ششصد هزار تومان

دیگر رستورانِ دارای سه استار میشلن آلین دوکاس، رستوران لو موریس در مرکز پاریس است. قیمت منوی این رستوران از مبلغ ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان آغاز می شود که شامل غذای روز همراه با برخی دسرها و پنیرهای بی نظیر می باشد. بهترین غذایی که می توان در این رستوران سفارش داد، پای مرغ گوئینا و گوشت گوساله است. با این حال این منو، شامل نوشیدنی و هزینه های خدمات نیست. به همین دلیل باید چندین تراول دیگر برای تکمیل غذای خود پرداخت کنید.

 گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران توریستی فرانسه توریستی ژاپن Restaurante Sublimotion

Restaurante Sublimotion

۱-سابلیموشن (ایبیزا) – شش میلیون تومان

این رستوران گران قیمت ترین رستوران جهان است. سابلیموشن در ایبیزا برای شما تجربه بی نظیر از صرف شام به ارمغان می آورد که با تجربه آن، چشایی شما به اوج لذت خواهد رسید. در سابلیموشن، به طور همزمان می توان از تکنولوژی، روانشناسی، هنر و غذاهای مجلل بهره مند شد. گنجایش این رستوران تنها ۲۰ نفر است. این رستوران قادر است میزان رطوبت محیط را طوری تنظیم کند تا میهمانان احساس راحتی بیشتری نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مرتضی می گوید

    با پرداخت ۷۰۰ تومن برای خرید دو تا تخم مرغ و ۱۲۰۰ تومن نان بربی و یخورده روغن که جمعا دوهزار تومن میشود میتونید در هزینه هاتون صرفه جویی کنید با این هم سیر میشوید