رقابت مرگبار بر سر دوستی با زن مطلقه در تهران

0

پسر جوانی که پنج سال پیش در جریان رقابت بر سر دوستی با زنی بیوه، دوست خود را به قتل رسانده بود از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
به گزارش جوان، صبح دیروز پس از رسمیت پیدا کردن جلسه شعبه دهم دادگاه کیفری شماره یک استان تهران، متهم ۲۵ ساله که نادر نام دارد مقابل هیئت قضایی قرار گرفت و حادثه را شرح داد.
او گفت: حادثه قتل شانزدهم آبان ماه سال ۸۹ در شهریار اتفاق افتاد. آن روز داشتم با زن مورد علاقه‌ام که شهلا نام داشت قدم می‌زدم. پس از اینکه شهلا از شوهرش طلاق گرفت خودم را به او نزدیک کردم و با او دوست شدم. البته متوجه شده بودم که دوستم یوسف هم به او نظر دارد و سعی می‌کند خودش را به شهلا نزدیک کند. به هر حال آن روز در حال قدم زدن بودیم که تلفن همراه شهلا زنگ خورد. آن سوی خط یوسف بود.
او وقتی متوجه شد که شهلا همراه من است عصبانی شد و پشت تلفن به شهلا فحاشی کرد. بعد با تلفن همراه من تماس گرفت و تهدیدم کرد و خواست از شهلا جدا شوم. گفتم که ماجرای من و شهلا به او ارتباط ندارد. قرار دعوا گذاشت و آنقدر تحریکم کرد که مجبور شدم سر قرار که مقابل یک باشگاه ورزشی بود، بروم. پیش از رفتن شهلا را راهی خانه‌اش کردم و راهی محل قرار شدم. وقتی رسیدم دوستان یوسف جمع بودند اما از خودش خبری نبود.
ناگهان یک نفر از پشت سر حمله کرد و ضربه‌ای به سرم زد که گیج شدم. وقتی برگشتم یوسف را مقابلم دیدم. چاقو کشیدم تا بترسد و جلو نیاید. به خاطر گیجی که به من دست داده بود متوجه رفتارم نبودم. وقتی نزدیک شد، چند ضربه چاقو پرتاب کردم که یکی از ضربه‌ها به او برخورد کرد و زخمی شد. ترسیدم و از محل فرار کردم. پس از اینکه متوجه شدم فوت شده به مدت یک ماه فراری بودم تا اینکه به دام پلیس افتادم.
متهم گفت: من در جلسه قبل به قصاص محکوم شدم اما با پرداخت ۱۶۰ میلیون تومان رضایت اولیای دم را جلب کردم. خانواده‌ام برای تهیه این پول به سختی افتادند اما پول را فراهم کردند و رضایت خانواده مقتول هم جلب شد.
متهم در آخرین دفاع از خودش گفت: از کاری که کرده پشیمان است. او گفت: جوانی‌ام را قربانی یک رابطه کردم، من از هیئت قضایی درخواست می‌کنم از من اعلام گذشت کنند تا بتوانم اشتباهی را که مرتکب شده‌ام جبران کنم.
قاضی قربان‌زاده پس از شنیدن آخرین دفاع متهم با اعضای دادگاه وارد شور شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ