تعرض دو جوان هوسران به یک پسربچه در خانه مجردی

0
دو جوان هوسران که بعد از مصرف شیشه، پسر نوجوانی را در کوچه فریب داده و در خانه به او تعرض کرده بودند، بازداشت شدند.
صبح روز پنج شنبه ۲۴ دی ماه، پسر نوجوانی همراه پدرش به اداره پلیس رفت و از دو جوان به اتهام آزار شکایت کرد.  پسر ۱۶ ساله گفت: دیروز عصر پس از تعطیلی مدرسه در راه خانه‌مان بودم که پسر جوانی داخل کوچه‌ای مرا دید و خواست کمکش کنم یک تخته فرش را از زیر زمین خانه‌شان به داخل اتاقش ببریم.

من هم برای کمک به او درخواستش را قبول کردم. وقتی وارد خانه آنها شدم با پسر دیگری روبه‌رو شدم. همان لحظه متوجه شدم که آنها نیت شومی دارند به همین دلیل خواستم برگردم که چاقویی به پهلویم گذاشتند و تهدیدم کردند. ابتدا مقابل آنها مقاومت کردم، اما با چاقو به پهلویم ضربه‌ای زدند که زخمی شدم و…

پس از طرح شکایت، تیمی از مأموران پلیس آگاهی به دستور قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی وارد عمل شدند. نخستین بررسی‌ها نشان داد، محل حادثه خانه مجردی دو برادر است که کارگر خدماتی یکی از ترمینال‌های مسافربری تهران هستند.

دو برادر وقتی برای بازجویی به اداره آگاهی احضار شدند، اعلام کردند روز حادثه آنها سرکار بوده‌اند و یکی از دوستانشان به نام جابر در خانه آنها بوده است. پس از این مأموران جابر را شناسایی و بازداشت کردند. جابر در بازجویی‌ها به جرم خود با همدستی پسر جوانی ‌به نام طالب اقرار کرد.

وی گفت: من مدتی است معتاد به مواد مخدر شیشه هستم. از آنجایی که جایی برای خواب ندارم به خانه دوستانم می‌آیم. روز حادثه وقتی آنها به محل کار رفتند، طالب که با پدرش دعوا کرده بود، پیش من آمد. ما با هم مقدار زیادی شیشه مصرف کردیم.

در توهم شیشه بودیم که تصمیم گرفتیم یک نفر را از داخل کوچه به خانه بیاوریم و به او تعرض کنیم. بعد طالب به کوچه رفت و با پسر نوجوانی که او را فریب داده بود به داخل خانه آمد و ما هر دو به زور او را آزار دادیم.

وی در پایان گفت: وقتی پسر نوجوان مقاومت کرد، طالب او را با چاقو زخمی کرد.  پس از این اعتراف، مأموران طالب را دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها حرف‌های همدستش را تأیید کرد، اما مدعی شد که شاکی را او زخمی نکرده و جابر او را با چاقو زده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ