کشف جسد قهرمان ۲۵ساله کشتی با چندبسته مواد مخدر و تعدادی گلوله

0

وزنامه ایران نوشت:

شامگاه ۲۹ مهرماه سال‌جاری درگیری مسلحانه‌ای بین ۲ گروه تبهکار در نزدیکی ایستگاه مترو حقانی به پلیس گزارش شد و بر این اساس تیمی از کلانتری ۱۰۳ گاندی برای بررسی ماجرا وارد عمل شد. هنگامی که مأموران به نزدیکی پارک طالقانی رسیدند جز چند زن و مرد که هنوز وحشت زده بودند کسی را ندیدند و مشخص شد مردان هفت‌تیرکش پیش از سر رسیدن پلیس گریخته‌اند.
یکی از شاهدان صحنه هولناک به پلیس گفت: نیم ساعت پیش چند جوان بر سر مسأله‌ای که مشخص نبود چیست با یکدیگر حرفشان شد و درگیری لفظی آنان به درگیری فیزیکی تبدیل شد و هنوز دقایقی نگذشته بود که به سوی هم اسلحه کشیدند و تیراندازی کردند و در این میان یکی از جوانان تبهکار زخمی شد و توسط همدستانش با خودرویی که منتظرشان بود از آنجا گریختند.
وی در ادامه افزود: آنان بدون هیچ ترسی به سوی یکدیگر شلیک می‌کردند و کسانی که در پارک قدم می‌زدند از ترس و وحشت به این سو و آن‌سو می‌دویدند تا هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار نگیرند.
با اظهارات شاهدان درگیری مسلحانه، پلیس به دنبال سرنخی از جوانان تبهکار بود تا این‌که چند ساعت بعد مسئولان یکی از بیمارستان‌های تهران گزارشی به پلیس دادند که در آن جوانی ۲۵ ساله به خاطر اصابت گلوله‌ای در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.
با مراجعه مأموران مشخص شد جوان زخمی به خاطر شدت جراحات از اتاق عمل به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است و در حالت بیهوشی به‌سر می‌برد، بنابراین منتظر ماندند تا وی به هوش بیاید.
در ادامه هنوز سرنخی از ماجرا به‌دست نیامده بود که این‌بار ماجرای کشف جسد مرد جوانی در فضای سبز دور برگردان اتوبان مدرس – حکیم به پلیس گزارش و تیم تجسس برای تحقیقات اعزام شد.
مأموران وقتی به محل پیدا شدن جسد رفتند با بدن بی‌جان مرد جوان که وسط چمن‌ها و روی شکم افتاده بود روبه‌رو شدند که بررسی‌های ابتدایی نشان داد چند ساعتی از مرگ وی می‌گذرد.
در حالی که مأموران می‌خواستند جسد مرد جوان را داخل برانکارد بگذارند دریافتند در لباس وی چندین بسته نایلون پیچ شده وجود دارد که با بررسی‌ها دقیق ۳ بسته موادمخدر از داخل لباس‌هایش پیدا کردند و از جورابش نیز ۳ گلوله شلیک نشده ۹ میلی‌متری به‌دست آمد.
پس از به هوش آمدن مرد زخمی در بیمارستان، تیم جنایی این جوان را تحت بازجویی قرار داد که وی ادعا داشت هیچ ارتباطی با درگیری آن شب نداشته است و با اظهارات ضد و نقیض قصد گمراه کردن کارآگاهان را داشت.
با گذشت یک روز نتایج تحقیقات پزشکی قانونی نشان ‌داد مرد جوان به خاطر اصابت گلوله به پیشانی‌اش به کام مرگ فرو رفته است و فرضیه دیگر که مبنی بر تصادف بود به‌طور کلی رد شد.
کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها دریافتند قربانی جوانی ۲۴ ساله به نام رامین است که قهرمان کشتی کشور در سال‌های گذشته بوده است.
تیم جنایی در ادامه تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ۲ جوانی را که مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کرده بودند تحت ردیابی قرار دادند و در همان حوالی اتوبان مدرس آن‌ها را دستگیر کردند. این دو جوان در بازجویی‌ها ادعا کردند در زمان درگیری جلوی مترو سی‌دی می‌فروختند و وقتی این جوان را که به وی شلیک شده بود در خیابان پیدا کردند برای نجات جانش وی را به بیمارستان آورده‌اند و اطلاعات دیگری در این زمینه ندارند.بنابراین گزارش باتوجه به همکاری نکردن جوان بستری شده در بیمارستان با پلیس و ادعاهای بی‌گناهی ۲ جوان سی‌دی فروش، بازپرس جنایی ضمن بازداشت هر ۳ تن آنان از کارآگاهان خواست به تجسس‌های خود در این زمینه ادامه دهند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ