نتیجه بازی فوتبال رئال مادرید و بارسلونا (ال کلاسیکو)

0

بارسلونا امشب در دیداری حساس از هفته سی و یکم لالیگا، میزبان رئال مادرید است.

بارسا با ۱۰ امتیاز برتری نسبت به رئال در صدر جدول قرار دارند و شکست کهکشانی ها در این دیدار، اندک امیدهای آنها برای قهرمانی را از بین خواهد برد.

بازیکنان بارسا: براوو، دنی آلوس، پیکه، ماسکرانو، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، مسی، لوئیس سوارز، نیمار

بازیکنان رئال مادرید:‏ کیلور ناواس، کارواخال، په په، راموس، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، رونالدو، گرت بیل، بنزما

نتیجه بازی فوتبال نتایج ال کلاسیکو رئال مادرید و بارسلونا El Clasico Barcelona vs Real Madrid

Barcelona vs Real Madrid

نتیجه بازی امشب رئال مادرید و بارسلونا (ساعت ۲۳:۰۰ روز ۱۳۹۵/۰۱/۱۴)

بارسلونا  ۱    –   ۲   رئال مادرید

در ‏سومین کرنر متوالی این پیکه بود که با گذر از سد په په و پروازی بلند توپ را به قعر دروازه رئال ‏فرستاد تا نوکمپ منفجر شود‎.‎
رئال پس از دریافت گل از لاک دفاعی خارج شد و ۸ دقیقه بعد به گل تساوی دست یافت. مارسلو با ‏سرعت بالای خود به قلب خط دفاعی بارسلونا زد و کروس را در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ کرد، ‏پاس این بازیکن پس از برخورد به مدافع بارسا منحرف شد و کریم بنزما با ضربه قیچی تماشایی خود ‏موفق شد براوو را مغلوب کرده و کار را به تساوی بکشاند.

سرانجام حملات مداوم رئال دقیقه ۸۵ به بار نشست و کریستیانو رونالدو موفق شد گل برتری رئال را به ‏ثمر برساند. حرکت خوب کارواخال که به قلب خط دفاعی بارسا زده بود و پاس او به گرت بیل با سانتر ‏این بازیکن همراه شد، یک کنترل خوب و ضربه ای دقیق از رونالدو به قعر دروازه بارسا نشست تا رئال ‏بازی باخته را با برد عوض کند.‏

تلاش های بارسلونا برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و رئال مادرید در حالیکه کمتر کسی به پیروزی این تیم باور داشت موفق شد در نوکمپ بارسا را ۲-۱ شکست دهد.

ال کلاسیکو (El Clasico)، که به نام‌های دیگری مثل ال دربی اسپانول، ال دربی، ال سوپرکلاسیکو و ال کلاسیک (به کاتالان: El clàssic)، به مسابقه فوتبالی گفته می‌شود که بین دو تیم رئال مادرید، بارسلونا برگزار می‌شود. رقابت بین این دو تیم از این ناشی شده است که دو شهر مادرید و بارسلونا دو شهر بزرگ اسپانیا بوده، و این در حالی است که دو باشگاه موفق‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه‌های کشور هستند. این مسابقه، یکی از بزرگترین مسابقه‌های فوتبال در جهان است که هر سال صدها میلیون نفر از کشورهای مختلف شاهد برگزاری آن می‌باشند.

رئال مادرید و بارسلونا تاکنون در ۲۳۶بازی رسمی به میدان رفته‌اند که سهم بردهای رئال بیشتر از بارسا بوده است. ۹۰پیروزی به نفع بارسلونا، ۴۸تساوی و ۹٨ برد برای رئال مادرید. در نیوکمپ آمار به نفع بارسلوناست: ۴١ پیروزی، ۱۸ تساوی و ٢٠ شکست.

رئال مادرید بالاتر از اتلتیکو (۱۷ بار)، والنسیا (۱۱ بار)، بیلبائو (۱۰ بار)، بیشترین شکست‌ها را در نیوکمپ به بارسلونا تحمیل کرده است.

رئال مادرید از سال ۱۹۳۱ تا امروز، در مدت ۸۵ سال نتوانسته است بارسا را زمانی که صدر را در اختیار داشته در زمین حریف شکست دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ