به جا مانده از بازی مقابل بارسلونا: صدرنشین خوشحال

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و بارسلونا نوشت.

صدرنشینی

اگر در ۳۰ ژانویه پس از شکست مقابل لوانته در والدبباس می گفتند که زیدان و بازیکنانش قرار است پس از ال کلاسیکوی آوریل شب را به عنوان صدرنشین بخوابن و منتظر نتیجه کار تیم چولو در بنیتو ویامارین بمانند، اکثریت ما فکر می کردیم که این یک شوخی یوتیوبی است. اما این طور نیست. این تیم در مقابل یک شرایط عجیب آب و هوایی مقاومت کرد و یک پیروزی شجاعانه و حماسی با ارزش طلا کسب کرد. اما علی الخصوص نیمه اول را از خاطر نمی برم، یک فوتبال بانشاط و انرژیک، حرکاتی که خط دفاع سه نفره کومان را ناراحت کرد. برد ۲-۰ بین دو نیمه برای بارسایی ها نتیجه مطلوبی بود چرا که راحت می توانستند چهار گل بخورند. رئال مادرید با نمایش خود همچون بازی سه شنبه گذشته مقابل لیورپول بود .زیزو به کومان درس داد.

آنهایی که از دست دادند

حیف که نمایش بی نظیر رئال در نیمه اول را در کره شمالی، مغولستان، پاپوا گینه نو و مالت نتوانستند ببینند، تنها چهار کشور کره زمین که پخش تلویزیونی ال کلاسیکو را نداشتند. یک اشتباه استراتژیک و غیرقابل درک. برای آنها خوب نبود.

گل موزه ای

کریم همچنان کارهای بی نظیری می کند. ضربه پشت پایش کیفیت فنی او را نشان داد. آرائوخو و ترشتگن را شگفت زده کرد. بنزما ۹ ال کلاسیکو بود که گل نزده بود و این روند بد را به شکلی غیرقابل تصور به پایان برد. یک گل موزه ای ، از آن گلهایی که کریم هر فصل به ما کادو می دهد. در لالیگای امسال ۱۹ گل زده که آماری شایسته مهاجمی در سطح رئال مادرید است.

تاریخ زیبا

روز ۱۰ آوریل صرفا به عنوان روز اولین برد رئال در مقابل بارسا در دی استفانو در یادها نمی ماند. در همین تاریخ، هوگو سانچز در سال ۱۹۸۸ در تاریخ فوتبال با گل برگردان بی نظیرش مقابل لوگرونیس در برنابئو در خاطرات ثبت شد. می دانید که اگر اسم لوگرونیس (Logrones) را برعکس بخوانید چه می شود؟ آقای گل به زبان اسپانیایی (Senor Gol) در روز ۱۰ آوریل، رئال مادرید ککشانی مقابل بایرن با اولیور کان کامبک زد و آنها را در هوای بارانی در دی استفانو با گلهای هلگرا و گوتی شکست داد. خاطرات دیگری هم داریم. در چنین روزی در سال ۱۹۷۳ در گارسیا (سائوپائولو( روبرتو کارلوس اسطوره ای به دنیا آمد که تولد ۴۸ سالگی خود را در دی استفانو با جشن گرفتن گلهای تیم محبوبش سپری کرد. بهار سپید خاطرات خوشی از گذشته را به یادمان می آورد و لحظات بی نظیری را در حال تجربه می کنیم. در روز ۱۰ اوریل ۲۰۱۸ نیز مانولاس به بارسا گل زد، در شبی که رم با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و بارسا را از اروپا حذف کرد. می توانیم این روز را دهم آوریل مقدس نام بگذاریم.

مسی، هیچ

امیدوارم که کومان به جای صحبت کردن در مورد پنالتی بارسا که نسبت به آن ادعا دارد و پیکه هم به خاطرش در ال کلاسیکو شو راه انداخت، به فکر بررسی حقیقت باشد. رئال مادرید به جلو حرکت می کند و در مسیر دوگانه تاریخی است. بارسا در ال کلاسیکوها اذیت می شود چرا که ستاره شان محو است. مسی سه سال و هفت ال کلاسیکو است که حتی یک گل یا پاس گل هم در مقابل رئال نداشته است. به شما حتم می دهم که خیل مانزانو در این مسئله نقشی نداشته است. یک پیام هم به کومان می دهم: شش  ماه و ۲۴ بازی است که به سود رئال پنالتی نگرفته اند. انتقادهای انها من را یاد دوران گوروستا (داور سابق فوتبال اسپانیا) می اندازد. بی خیال شوید. رئال مادرید صدرنشین کاملا شایسته است.

نتیجه بازی رئال مادرید نتیجه بازی بارسلونا نتایج ال کلاسیکو ساعت بازی رئال مادرید امشب رئال مادرید و بارسلونا باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ