معمای قتل زن ۸۰ ساله در ویلای ۷۰۰ متری الهیه

0

پلیس در تعقیب مردی است که با ورود به ویلایی ۷۰۰ متری در الهیه تهران پیرزن تنها را به قتل رسانده است.این مرد برای ورود به ویلا خود را مأمور سازمان آب جا زده بود.

همشهری: ساعت ١٣:٣٠ سه‌شنبه، پیرزنی ٨٠ ساله که پس از مرگ شوهرش در ویلایی در منطقه الهیه تنها زندگی می‌کرد، صدای زنگ آیفون را شنید. وقتی گوشی را برداشت، مردی میانسال خود را مأمور اداره آب جا زد و از پیرزن خواست تا در را باز کند. او از همه جا بی‌خبر در را باز کرد اما به‌جای مأمور اداره آب با مردی روبه‌رو شد که صورتش را پوشانده بود.

۹۰دقیقه بعد
پیرزن که سرتا پا خون آلود بود کشان‌کشان خود را به سمت تلفن خانه رساند و با دختر سرایدار تماس گرفت. سریدار خانه به همراه خانواده‌اش به مهمانی رفته بودند که وقتی صدای بریده بریده پیرزن را شنیدند با عجله به خانه برگشتند. آنها به محض ورود به ویلا با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. پیرزن، خون‌آلود روی زمین افتاده بود و در میان اتاق‌خواب‌های خانه، ۳اتاق دچار آتش‌سوزی شده بود. مرد سرایدار ماجرا را به پلیس و اورژانس خبر داد و امدادگران پس از حضور در محل حادثه، زن مجروح را به بیمارستان منتقل کردند.

به‌نظر می‌رسید فرد مهاجم پس از ضرب و شتم این زن ۳اتاق خواب را به آتش کشیده اما حریق خیلی زود خاموش شده و بوی سوختگی در تمام فضای خانه به مشام می‌رسید. مأموران کلانتری ۱۰۱تجریش پس از بررسی‌های اولیه برای تحقیق از صاحبخانه راهی بیمارستان شدند. او گفت که وقتی در را به روی مأمور آب باز کرده ناگهان با مردی روبه‌رو شده که صورتش را با کلاه پوشانده بود. وی گفت: مرد مرموز وارد ساختمان شد.

او یک ساک مشکی در دست داشت با دیدن من به سمتم هجوم آورد. می‌خواستم فریاد بزنم که با پنکه ضرباتی به سر و صورتم زد. من بی‌حال روی زمین افتادم. آن مرد به جست و جو در خانه پرداخت. من از شدت درد از هوش رفتم و وقتی به‌هوش آمدم متوجه شدم که او خانه‌ام را هم به آتش کشیده اما به خواسته‌اش نرسیده بود و حریق خیلی زود خاموش شد. ‎ ‎

گزارش مرگ
با وجود تلاش پزشکان زن ۸۰ ساله ساعت ۱۷ سه‌شنبه به‌دلیل شدت جراحات جانش را ازدست داد و گزارش این جنایت در اختیار قاضی سیدسجاد منافی آذر قرارگرفت. همین کافی بود تا او به همراه تیم تجسس در محل حادثه حاضر شود. تیم تحقیق در بررسی دوربین مداربسته‌ای که در محل بود تصاویر قاتل را به‌دست آورد.

این مرد برای اینکه شناسایی نشود صورتش را کاملا پوشانده بود و آنطور که فیلم‌ها نشان می‌داد حدود یک ساعت و نیم داخل خانه بود و ظاهرا اموال قیمتی خانه را سرقت کرده و داخل ساک مشکی رنگ خود ریخته بود. کارآگاهان در ادامه به تحقیق از سرایدار خانه پرداختند. آنها مدعی شدند که از چند سال قبل در آنجا زندگی می‌کردند و زمان حادثه در خانه نبوده‌اند. به گفته مرد سرایدار فرزندان مقتول در آمریکا و اروپا هستند و نمی‌دانستند که پیرزن چقدر طلا و جواهر در خانه داشته است. به گزارش همشهری، هم‌اکنون با دستور قاضی جنایی، گروهی از کارآگاهان سرگرم تحقیق برای کشف راز این جنایت هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ