خانواده ایزدپناه از استیل البرز تا صنایع هفت الماس

0

نوید ایزدپناه، مدیرعامل شرکت استیل البرز گفت: استیل البرز در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را با تولید سینک کلاسیک آغاز کرد گفت: در حال حاضر این شرکت با دو کارخانه در شیراز و یک کارخانه در شهرک صنعتی شمس‌آباد مشغول به تولید محصولات متنوع است. هم‌اکنون سینک فانتزی، نیمه فانتزی و شیرآلات خاص استیل در شیراز و اجاق‌گاز، فر، هود و ماکروویو در شمس‌آباد تولید می‌شود. به گفته ایزدپناه این شرکت در تولید سینک بیشترین و در تولید اجاق‌گاز جایگاه دوم را ازلحاظ سهم بازار در اختیار دارد.

نوید ایزدپناه کیست نصرالله ایزدپناه کیست محمدعلی ایزدپناه کیست مالک شرکت صنایع هفت الماس مالک استیل البرز شرکت صنایع هفت الماس شرکت استیل البرز ثروت نصرالله ایزدپناه ثروت خانواده ایزدپناه بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران

در تولید هود به نسبت جایگاه پایین‌تری دارد و در حوزه تولید و ساخت فر و مایکروفر نیز چند سالی است که این مجموعه فعالیت خود را آغاز کرده است. وی گفت: تلاش این مجموعه آن است که در خدمات پس از فروش به‌عنوان بخشی از محصول که به مصرف‌کننده ارائه می‌کند حداکثر رضایت مصرف‌کننده را ایجاد کند، بنابراین این خدمات را برون‌سپاری نکرده و بخشی از خدمات شامل نصب محصولات توسط خود شرکت و به‌صورت کاملا رایگان انجام می‌شود. البته خدمات تعمیرات در دوره گارانتی نیز کاملا رایگان و با حداکثر کیفیت و سرعت انجام می‌شود.

نوید ایزدپناه کیست نصرالله ایزدپناه کیست محمدعلی ایزدپناه کیست مالک شرکت صنایع هفت الماس مالک استیل البرز شرکت صنایع هفت الماس شرکت استیل البرز ثروت نصرالله ایزدپناه ثروت خانواده ایزدپناه بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران

ایزدپناه می‌گوید: این شرکت در تولید محصول سینک همان ورق استیل را که رقیب ترکیه‌ای یا اروپایی به کار می‌برد وارد و به کار می‌برد و این محصولات از لحاظ طراحی و سهولت استفاده و… هیچ کمبودی در مقایسه با رقبای اروپایی ندارد. این شرکت در حوزه اجاق‌گاز دو نوع اجاق با قطعات اروپایی و ایرانی تولید می‌کند و از قطعات اصلی اجاق‌گازهای اروپایی استفاده می‌کند البته استیل البرز در طراحی محصول رفتار آشپزی مصرف‌کننده ایرانی را در نظر گرفته و استانداردهای این رفتار را در تولید و طراحی به کار گرفته است.

شرکت صنایع هفت الماس

با هدف تولید انواع ورق گالوانیزه، نورد سرد، استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) و سایر مقاطع فولادی در سال ١٣٧۵ تاسیس گردید.

عملیات عمرانی این شرکت در سال ١٣٨٠ آغاز و در سال ١٣٨٢ با ظرفیت اسمی سالانه ١٠٠٠٠٠ تن ورق گالوانیزه با ضخامت ٣/٠ تا ٢ میلیمتر و عرض ١٠٠٠ و ١٢۵٠ میلیمتر به بهره برداری رسید. تولیدات ورق گالوانیزه این شرکت پاسخگوی ١۵ درصد نیاز بازار داخلی بوده و حدود ٢٠ تا ۴٠ درصد از کل ظرفیت تولید نیز در بازارهای جهانی عرضه می‌گردد.

این شرکت ضمن دریافت لوح تقدیر از سوی وزیر محترم صنایع و معادن به عنوان واحد نمونه صنعتی، دومین تولیدکننده ورق گالوانیزه در کشور است که علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه سهم بسزایی جهت تحقق خود کفایی توسعه صنعتی و رشد اقتصادی کشور دارا می‌باشد.

دریافت نشان استاندارد ملی و گواهی کیفیت ISO ٩٠٠١:٢٠٠٨ در تولید ورق‌های گالوانیزه حاکی از عزم راسخ این شرکت در تحول و دسترسی به کیفیت برتر بوده و در ادامه این شرکت در راستای اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی از جمله ISO ١٨٠٠٠ و ISO ١۴٠٠٠ و EFQM گام بر می‌دارد.

هم اکنون آزمایشگاه‌های مجهز شرکت صنایع هفت الماس با اخذ گواهینامه تائید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران توانایی ارائه خدمات آزمایشگاهی جهت انجام آزمون‌های مختلف بر روی انواع ورق و مقاطع فولادی، گالوانیزه به روش گرم پیوسته و … را دارا می‌باشد.

فاز اول خط تولید نورد سرد در تیرماه ١٣٨٧ به بهره برداری رسیده و با ظرفیت اسمی ٨٠٠.٠٠٠ تن در سال، ورق نورد سرد تولید می‌نماید.

تولیدات این کارخانه ضمن تامین ورق برای خط تولید گالوانیزه هفت الماس بخش‌هایی از بازار مصرف داخلی و صادرات بین امللی را نیز تامین می‌کند.

نوید ایزدپناه کیست نصرالله ایزدپناه کیست محمدعلی ایزدپناه کیست مالک شرکت صنایع هفت الماس مالک استیل البرز شرکت صنایع هفت الماس شرکت استیل البرز ثروت نصرالله ایزدپناه ثروت خانواده ایزدپناه بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران

شرکت‌های مرتبط با نصرالله ایزدپناه

فامکار رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۷/۷

تولیدی خرم صنعت رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۶/۲۳ تا ۱۴۰۱/۶/۲۲

صنایع استیل البرز رییس هییت مدیره از ۱۳۹۸/۶/۱۶

صنایع هفت الماس رئیس هیئت مدیره از ۱۳۹۸/۴/۲۰

طرح و ساخت آمود پایا نائب رئیس هیئت مدیره از ۱۳۹۳/۱۲/۱۶

توسعه فولاد ساب رئیس هیئت مدیره از ۱۳۹۱/۸/۲۳

شرکت‌های مرتبط نوید با ایزدپناه

فامکار نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۷/۷

تولیدی خرم صنعت نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۶/۲۳ تا ۱۴۰۱/۶/۲۲

صنایع استیل البرز نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۸/۶/۱۶

صنایع هفت الماس نائب رئیس هیئت مدیره از ۱۳۹۸/۴/۲۰

توسعه صنایع برز رئیس هیئت مدیره از ۱۳۹۱/۴/۲۷

توسعه فولاد ساب نائب رئیس هیئت مدیره از ۱۳۹۱/۸/۲۳

فولاد فراد از ۱۳۹۰/۸/۳

عباس جمشیدی و شرکا عضو هییت مدیره از ۱۳۹۱/۱۲/۱۳

شرکت‌های مرتبط با محمدعلی ایزدپناه

صنایع هفت الماس نائب رئیس هیئت مدیره از ۱۳۹۰/۴/۳۰

امیدان ذوب آریا رییس هییت مدیره از ۱۳۹۰/۲/۱۰ تا ۱۳۹۲/۲/۱۰

فامکار نائب رئیس هیئت مدیره از ۱۳۸۹/۹/۹

توسعه فولاد ساب نائب رئیس هیئت مدیره از ۱۳۹۰/۸/۱۴

عباس جمشیدی و شرکا عضو هییت مدیره از ۱۳۹۱/۱۲/۱۳

شرکت‌های مرتبط با محمدرضا ایزدپناه

توسعه فولاد ساب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۳/۱۸ تا ۱۴۰۱/۳/۱۷

فولاد فراد رییس هییت مدیره و مدیر عامل از ۱۳۹۹/۲/۲۰ تا ۱۴۰۱/۲/۱۹

طرح و ساخت آمود پایا اعضا هییت مدیره از ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ تا ۱۳۹۵/۱۲/۱۷

توسعه صنایع برز نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۳/۶/۱۵

شرکت‌های مرتبط با وحید ایزدپناه

توسعه صنایع برز رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۷/۲۰

توسعه فولاد ساب نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۳/۱۸ تا ۱۴۰۱/۳/۱۷

فولاد فراد بازرس اصلی از ۱۳۹۹/۲/۲۰ تا ۱۴۰۰/۲/۱۹

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ