کابین اختصاصی وزیر کار و پسرش + عکس

0
صالح ربیعی که گویا فکرش را نمی کرد انتشار تصاویر سفر” خانوادگی – کاری ” در کابین اختصاصی هواپیما تا این مقدار در رسانه ها بازتاب منفی داشته باشد؛ بدون هیچ گونه توضیحی پیرامون علت حضورش در سفر کرمانشاه، دست به واکنش شتاب زده و نازیبای “تهدید حقوقی رسانه ها” زد.

صالح ربیعی پسر علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی این عکس را در صفحه فیس بوکش منتشر کرده است.

روز گذشته در سایت های خبری تصویری به نقل از صفحه فیسبوک فرزند وزیر کار و رفاه امور اجتماعی منتشر شد، که در آن ربیعی به همراه پسر جوانش در کابین اختصاصی هواپیما به سفر استانی دولت در کرمانشاه می روند.
شغل صالح ربیعی شغل پسر وزیر ثروت علی ربیعی بیوگرافی علی ربیعی بیوگرافی صالح ربیعی
با انتشار سریع تصاویر فوق در سایت های خبری؛ برای بسیاری این سوال به وجود آمد که اصولا لازم است همه وزرا برای سفرهای استانی از “هواپیمای شخصی” و یا “کابین اختصاصی” استفاده کنند؟
و از آن مهمتر این سوال مطرح بود که صالح ربیعی(فرزند وزیر) دارای چه سمتی در وزارتخانه پدرش است؟ که می بایست در کابین اختصاصی هواپیما؛ بابا(!) را در سفرهای استانی مشایعت کند؟

هنوز ساعاتی از انتشار خبر فوق نگذشته بود که فرزند وزیر کار رفاه و امور اجتماعی با ارسال پیامی در قسمت “تماس با ما” سایت خبری ناطقان؛ نسبت به انتشار تصویرش در کابین اختصاصی هواپیمای “حامل وزیر” اعتراض کرد و گفت: “این عکس در یک صفحه شخصی منتشر شده است و انتشار آن اقدامی کاملا غیر اخلاقی و مصداق تجاوز به حریم شخصی و دارای حق پیگرد قانونی است”.

شغل صالح ربیعی شغل پسر وزیر ثروت علی ربیعی بیوگرافی علی ربیعی بیوگرافی صالح ربیعی

صالح ربیعی که گویا فکرش را نمی کرد انتشار تصاویر سفر “خانوادگی – کاری” در کابین اختصاصی هواپیما تا این مقدار در رسانه ها بازتاب منفی داشته باشد؛ بدون هیچ گونه توضیحی پیرامون علت حضورش در سفر کرمانشاه، دست به واکنش شتاب زده و نازیبای “تهدید حقوقی رسانه ها” زد.

گفتنی است در ماه های اخیر برخی تحرکات آقازاده های دولتمردان هزینه هایی را به وجهه دولت وارد ساخته که در این باره حضور پرحاشیه فرزند حسام الدین آشنا در جزیره کیش بهانه ای بود که به دست رسانه های تندرو افتاد، تا مشاور رئیس جمهور را متهم به سوءاستفاده از جایگاهش برای سرو سامان دادن به فرزندش کنند.

از این رو شایسته است وزرا و نزدیکان رئیس جمهور با درکی عمیق نسبت به اثرات رفتارشان در شکل گیری نگاه افکار عمومی به شخص رئیس جمهور و کلیت دولت، توجه بیشتری نسبت به کردار فرزندانشان داشته باشند و اجازه ندهند رفتار نسجیده بستگان آنها برای قوه مجریه حاشیه ایجاد کند.

مرجع : ناطقان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ