مهندس جوانی همسر و دخترش را در تهران به گلوله بست

0

مهندس جوان در دنیای ناامیدی، همسر و دخترش را هدف گلوله مرگ قرار داد و در خاموشی چهاردیواری خانه‌اش خودزنی کرد.

عجیب اینکه هیچ کس در ساختمان پنج طبقه‌ای که در هر طبقه چهار واحد آپارتمانی وجود دارد صدای شلیک‌های خونین را نشنیده بود.

عقربه ها ساعت چهار عصر ۱۸ آذرماه سال جاری را نشان میداد، مردی نگران پای در کلانتری ۱۰۲ پاسداران گذاشت و ادعا کرد هرچه به خانه برادرش زنگ میزند هیچکس پاسخگو نیست و حتی وقتی به در خانهشان رفته کسی در را رویش باز نکرده است.

وی که در تماس با موبایل برادرش نیز به بنبست خورده بود با ابراز نگرانی و اطمینان زیادی ادعا کرد حتماً در خانه برای برادر و زن و بچهاش اتفاق ناگواری افتاده است.

بدین ترتیب، با مرموز بودن ادعاهای این برادر نگران تیمی از مأموران کلانتری به در خانه مهندس در خیابان بنی فاطمه پاسداران مراجعه کردند.

خانه این مهندس در واحد ۱۹ و طبقه پنجم ساختمان شماره ۳۷ بوستان دهم قرار داشت و مأموران که با در بسته روبهرو شده بودند با فرضیه مبنی بر گازگرفتگی همراه تیمی از آتشنشانان وارد عمل شدند و با باز کردن در توانستند به داخل آن نفوذ پیدا کنند.

بوی گاز از خانه به مشام نمیرسید و هنوز مأموران پلیس و آتشنشانان چند قدم بیشتر داخل این خانه نرفته بودند که با صحنهای باورنکردنی مواجه شدند؛ پیکرهای خونآلود علی به همراه زن و بچهاش – مریم و یاسمین ۱۰ ساله – روی زمین افتاده بودند و هیچ حرکتی نمیکردند.وقتی در بررسیهای میدانی مشخص شد اعضای خانواده با اصابت گلوله از تپانچهای به قتل رسیدهاند برای رازگشایی از این تراژدی تلخ تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران و مأموران تشخیص هویت وارد عمل شدند.

کارآگاهان در بازرسی خانه قربانیان تپانچه مرگ را پیدا کردند.

صحنه مرموزی پیش روی کارآگاهان جنایی بود چرا که در خانه هیچ بههمریختگی و اثری از سرقت به چشم نمیخورد و در اجساد نیز آثار دفاعی وجود نداشت و مشخص بود آنان غافلگیر شدهاند.کلت کمریای که گلولهها از آن شلیک شده بود در فاصله کمی از جسد مهندس جوان قرار داشت و نحوه شلیک به پدر خانواده طوری بود که فرضیه خودزنی را قویتر از قتل مطرح میساخت.
در حالی که کارآگاهان در برابر فرضیه قتلعام خانوادگی قرار گرفتند بر این باور شدند که مهندس در شرایط روحی و روانی نامناسبی با شلیک به مریم ۴۰ ساله و دخترش یاسمین هر دو را کشته سپس خودزنی کرده و جان باخته است.

همزمان با این یافتههای پلیسی نامهای به دستخط مهندس جوان بهدست آمد که در آن از ناامیدیها نوشته و پذیرفته بود تصمیم به این قتلعام گرفته است.

با دستور حسین پور بازپرس ویژه قتل، اجساد مهندس و زن و بچهاش به پزشکی قانونی انتقال داده شد و تیمی از اداره ۱۰ پلیس آگاهی نیز مأموریت یافتند پرده از انگیزه مخوف در این جنایت خانوادگی بردارند.

همسایه ها چه گفتند؟

سرایدار تازهکار ساختمان شماره ۳۷ به خبرنگار شوک گفت: یک روز است که در این ساختمان مشغول به کار شدهام و مهندس را زیاد نمیشناختم.

وی افزود: ساعت پنج عصر سهشنبه بود که پلیس همراه برادر مهندس وارد خانه شد و تحقیقاتشان تا ساعت ۹ شب ادامه داشت و پس از پلمب کردن در واحد ۱۹، ساختمان را ترک کردند.

یکی دیگر از همسایههای قربانیان نیز گفت: صدای شلیک گلولهها را هیچ کس نشنیده و وقتی پلیس به ساختمان آمد متوجه این حادثه شدیم.

وی افزود: از مأموران شنیدیم که این حادثه ساعت ۵/۳ ظهر رخ داده و برادر مهندس از مأموران کمک خواسته است.

این همسایه گفت: بعضی اوقات صدای درگیری زوج جوان را میشنیدیم ولی آنقدر جدی نبود که بخواهد کار به اینجا کشیده شود و هنوز باورش برایمان سخت است.
بنابر این گزارش، افسر جنایی در حال تحقیق از خانــــواده قربانیان است تا زوایای پنهان این جنایت غمانگیز را فاش کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ