راز قتل همسر با نبش قبر در مشهد افشا شد

0

صبح روز گذشته پسر جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان رضوی، پرده از یک ماجرای هولناک برداشت. او گفت: پدرم، همسر دوم خود را کشته و به طور پنهانی در گورستان، دفن کرده است.

با این اظهارات کارآگاهان مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و بدین ترتیب تحقیقات میدانی با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد برای ارزیابی ادعاهای پسر جوان به صورت غیرمحسوس آغاز شد.

در همین حال همسایگان مردی که در خیابان حر ۲۸ (منطقه قلعه ساختمان) سکونت دارد، از اختلاف و درگیری این زوج سخن گفتند که همسرش را دو روز قبل در گورستان روستای دستگرد دفن کرده بود.

ادامه بررسی های قاضی باتجربه ویژه قتل عمد بیانگر آن بود که مرد فراری، از دو تبعه خارجی برای گورکنی استفاده کرده و خودش نیز به مکان نامعلومی گریخته است. این گزارش حاکی است، پس از اطمینان مقام قضایی از مرگ مرموز زن جوان، بلافاصله قاضی احمدی نژاد دستور نبش قبر را صادر کرد و نیروهای آتش نشانی با حفر حدود یک متر از محل دفن، به جسد زنی به نام ملیحه منفرد رسیدند که آثار ضرب و جرح و کتک کاری روی پیکرش نمایان بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این باره ادامه یافت.

منبع : خراسان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ