“مارتین اودگارد” نابغه جدید دنیای فوتبال در بارسلونا + عکس

1

نابغه جدید دنیای فوتبال شاید بارسلونا را به عنوان نخستین تیم حرفه ای خود انتخاب کند.

نابغه فوتبال بیوگرافی مارتین اودگارد بهترین بازیکن

مارتین اودگارد (متولد ۱۷ دسامبر ۱۹۹۸ قد ۱۷۶) بازیکن فوتبال اهل نروژ است که به عنوان هافبک تهاجمی برای باشگاه استرومزگودست و تیم ملی فوتبال نروژ بازی می‌کند.

او در ۱۳ آوریل ۲۰۱۳ اولین بازی خود برای باشگاه را انجام داد و تبدیل به جوان ترین بازیکنی شد که تا کنون در لیگ برتر فوتبال نروژ بازی کرده است، هپچنین در ۱۶ می همان سال رکود جوانترین گلزن آن لیگ را به نام خود ثبت کرد.

اودگارد در ۱۷ آگوست ۲۰۱۴ با بازی برابر امارات بازیهای ملی‌اش برای نروژ را شروع کرد و با ۱۵ سال و ۲۵۳ روز تبدیل به جوانترین بازیکنی شد که برای تیم بزرگسالان نروژ بازی کرده است. اودگار با بازی در روز ۱۳ اکتبر ۲۰۱۴ تبدیل به جوانترین بازیکن تاریخ مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا شد.

 نابغه فوتبال بیوگرافی مارتین اودگارد بهترین بازیکن

“مارتین اودگارد”، فوتبالیست ۱۶ ساله تیم ملی نروژ وارد بارسلون شد. اودگارد بدین منظور، پس از یک هفته اقامت در مونیخ، ساعتی پیش وارد فرودگاه شهر بارسلون شد. او از آنجا راهی کمپ تمرینی بارسلونا شد تا با ستارگان این تیم از جمله الگویش لیونل مسی دیدار کند.

در حالیکه بسیاری از رسانه های آلمانی، در مورد توافق اودگارد با بایرن گزارش داده بودند، او امروز وارد بارسلون شد تا همه چیز پیچیده تر از قبل شود. برخی شایعات حاکی از آنند که او پس از دیدار از بارسلون، راهی مادرید شده تا با مدیران رئال به گفتگو بنشیند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. احمدجعفرپور می گوید

    مطالب تعریفی نداشت