صاحب هتل کادوس رشت کیست؟ +عکس

0

اسماعیل خلیل‌زاده که مالک هتل کادوس رشت است، کیست و تا به حال چه حاشیه‌هایی داشته است؟

 شروع از سال ۱۳۸۰

سایت تابناک در گزارشی نوشته: «چهارم مهرماه ۱۳۸۰ یعنی ۱۸سال پیش مسعود سلطانی‌فر که این روزها وزیر ورزش است به سمت استاندار گیلان منصوب شد. همه چیز از اینجا شروع شد. شرکت ابریشم گیلان یکی از موفق‌ترین قطب‌های نوغان‌داری در کشور در معرض فروش قرار می‌گیرد. نام خریدار اسماعیل خلیل‌زاده است.»

۱۷سال بعد مسعود سلطانی‌فر در قامت وزیر ورزش، اسماعیل خلیل‌زاده را به عضویت هیات مدیره استقلال درمی‌آورد. او به عنوان یک عضو اقتصادی به مجموعه مدیریتی استقلال وارد می‌شود و خیلی زود به همراه کامران منزوی کارگروه اقتصادی و بازاریابی باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند. در شهریور امسال ارتقای مقام می‌گیرد و به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب می‌شود.

همسر میلاد خلیل زاده هلیا لعالی کیست هتل کادوس گیلان میلیاردرهای ایران میلاد لاکچری میلاد خلیل زاده مالک هتل کادوس گیلان عکس بچه پولدار ثروت اسماعیل خلیل زاده پولدارهای ایران پولدارترین پسر ایران پسر اسماعیل خلیل زاده بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران بچه پولدار ایرانی اسماعیل خلیل زاده کیست اسامی ثروتمندان ایران

خلیل‌زاده از نگاه رسانه دولت

شاید جالب باشد ببینیم که رسانه دولت چه نگاهی به خلیل‌زاده دارد. سایت ایران ورزشی در بهمن سال‌گذشته درباره خلیل‌زاده که تازه به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال درآمده بود، نوشت: « او چند بار برای ورود به باشگاه سپیدرود اقدام کرد اما هرگز موفق نشد مقدمات حضورش را در لیگ ۲ و لیگ یک فراهم کند و همیشه حضور او در سپیدرود در حد حرف باقی ماند. سال‌های دورتر او خود را به عنوان خریدار داماش نیز مطرح کرده بود. کمک‌های چند ده میلیونی با بزرگ‌نمایی و تبلیغات بسیار هم منجر به حضور او در باشگاه‌های گیلانی نشد. پسر این عضو هیات مدیره نیز بسیار مشتاق حضور در فوتبال بوده و تمام ارتباط بین خلیل‌زاده‌ها و فوتبال در حد کمک‌های چند ده میلیونی یا برگزاری یک جشن برای تبلیغات هتل با برند سپیدرود خلاصه شده است.»

پسر اسماعیل خلیل زاده

اگر وارد سایت هتل کادوس شوید قسمتی به نام برند «میلاد لاکچری» وجود دارد که محتویات آن از دسترس خارج شده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی میلاد لاکچری را به خوبی می‌شناسند. اسم اصلی او «میلاد خلیل‌زاده» است (پسر اسماعیل خلیل‌زاده) که با عنوان میلاد لاکچری یکی از چهره‌های اینستاگرامی محسوب می‌شود و تصاویر خود را همراه با بی‌ام‌و و پورشه منتشر می‌کند.

حدود پنج سال پیش که کلیپ «صدامو داری» با صدای آرمین ۲AFM منتشر شد، برخی کاربران گفتند که کلیپ این خواننده زیر زمینی در هتل کادوس ضبط شده و میلاد لاکچری علاوه بر بازی در آن کلیپ، اسپانسر کار نیز بوده است. او شایعه ضبط این کلیپ در هتل کادوس و اسپانسرینگ آن را تکذیب کرده و گفته بود:«در بسیاری از قسمت‌های کلیپ تولید شده هیچ نقشی نداشته‌ام.»

همسر میلاد خلیل زاده هلیا لعالی کیست هتل کادوس گیلان میلیاردرهای ایران میلاد لاکچری میلاد خلیل زاده مالک هتل کادوس گیلان عکس بچه پولدار ثروت اسماعیل خلیل زاده پولدارهای ایران پولدارترین پسر ایران پسر اسماعیل خلیل زاده بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران بچه پولدار ایرانی اسماعیل خلیل زاده کیست اسامی ثروتمندان ایران

ماجرای چاقوکشی و تبرئه

سایت «تابناک» نیز در گزارش خود مدعی شده:«در خردادماه ۹۸ خبری منتشر که فردی به نام خلیل‌زاده با یک چاقو به یک زن حمله‌ور شد. طبق بازرسی‌های فاطمه داوری، بازرس تعاونی مسکن کارکنان وزارت آموزش و پرورش، اسماعیل خلیل‌زاده دبیر اتاق تعاون تهران متخلف شناخته می‌شود. این خبر در بدو ورود خلیل زاده به استقلال به صورت نامشخص و بدون جزئیات منتشر شده بود اما پس از آن در لابه‌لای اخبار به فراموشی سپرده شد.»

خلیل‌زاده اما در گفت‌وگوی چند روز پیش خود با خبرگزاری اصولگرای تسنیم گفته بود:‌ «در پرونده مطرح شده از سوی خانم داوری بابت چاقو‌کشی تبرئه شده‌ام و در نشست خبری که اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، حکم بدوی و تجدیدنظر را ارائه کردم. در ادامه علیه این خانم به دلیل افترا و توهین شکایت کردم که محکوم شد. در نشست خبری‌ام در اتاق تعاون که تمام اصحاب رسانه حضور داشتند نیز در این مورد صحبت کردم. بار دیگر می‌توانم احکام دادگاه را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم. طبق حکم دادگاه تبرئه شده بودم و ایشان نیز به جزای نقدی محکوم شد.»

شرکت‌های مرتبط با میلاد خلیل زاده

هتل گیلان نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۵/۱۱

شرکت تجارت میلاد کادوس منطقه آزاد انزلی رییس هییت مدیره و هلیا لآلی دهقی (همسر میلاد خلیل زاده) عضو هییت مدیره از ۱۳۹۹/۵/۱۱

شرکت توسعه فناوری تحلیلگر امید عضو هییت مدیره از ۱۳۹۹/۵/۶

شرکت خدمات بیمه ای یگانه حامیان ماهان توس اعضا هییت مدیره از ۱۳۹۸/۴/۳۱ تا ۱۴۰۰/۴/۳۱

نمایندگی بیمه ای همیاران امید آتیه دانا اعضای هییت مدیره از ۱۳۹۵/۲/۱۸ تا ۱۳۹۷/۲/۱۷

شرکت‌های مرتبط با اسماعیل خلیل زاده

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران از ۱۳۹۷/۱۱/۷

هتل گیلان رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۵/۱۱

شرکت تجارت میلاد کادوس منطقه آزاد انزلی نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۵/۱۱

گروه اقتصادی فدراسیون فوتبال عضو هییت مدیره از ۱۳۹۸/۷/۱۷

رهاورد تجارت میلاد رئیس هیئت مدیره از ۱۳۹۶/۷/۱

شرکت شبکه هتل های آریا عضو هیئت مدیره از ۱۳۹۲/۷/۱۲

شرکت مهان نگین تیام نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۸۹/۱۰/۲۶ تا ۱۳۹۱/۱۰/۲۷

شرکت تعاونی اتحادیه نظارت و هماهنگی تعاونیهای مرز نشینان رییس هییت مدیره از ۱۳۹۱/۱/۱۴ تا ۱۳۹۴/۱/۱۳

شرکت هتل گیلان

گیلان شهر رشت – منظریه – خیابان شهید گلستانی – ک (مجیدیه) – بلوار آزادی – پلاک ۰ – طبقه همکف – کدپستی ۴۱۹۳۸۷۵۵۵۶

تاریخ تأسیس  ۱۳۶۴/۲/۱۵

میلاد خلیل زاده کلنگستانی نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۵/۱۱

اسماعیل خلیل¬زاده رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۵/۱۱

طهمورث خلیل زاده کلنگستانی عضو هییت مدیره از ۱۳۹۹/۵/۱۱

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ