قتل هولناک پدر توسط پسر شیطان پرست در زنجان + عکس

0

ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه بیست و نهم بهمن امسال در یکی از محله های شهرستان خرمدره استان زنجان، زن میانسال با شنیدن صدای مشاجره از خواب بیدار شد. او پسر بیست و شش ساله اش به نام وحید را چاقو به دست دید که در حال مشاجره با پدرش و تهدید وی به مرگ است.

قتل پدر حوادث زنجان اخبار قتل اخبار زنجان اخبار حوادث اخبار جنایی

مادر با مشاهده این صحنه سعی کرد هر دویشان را آرام کند و به مشاجره میان آنها پایان دهد که پسر جوان مادر را به کناری پرت کرد و با چاقویی که در دست داشت پدرش را هدف ضربات مرگبار قرار داد. مرد زخمی غرق در خون روی زمین افتاد و پسرش چاقو به دست سراسیمه خانه را ترک کرد. با حضور ماموران انتظامی و امدادگران اورژانس در محل حادثه، پیـکر غرق در خون مرد میانسال به بیمارستان منتقل شد، اما وی به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

همزمان با شروع تحقیقات، مخفیگاه های احتمالی عامل جنایت زیرنظر گرفته شد تا این که ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد، قاتل فراری در خانه یکی از آشنایانش در حومه شهر پنهان شده است. کارآگاهان با هماهنگی قضایی برای دستگیری متهم به آنجا اعزام و شامگاه پنجشنبه گذشته موفق به دستگیری وی شدند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: مدتی بود که فیلم های شیطان پرستی را از طریق ماهواره نگاه می کردم و این موضوع باعث شد که احساس کنم اطرافیانم هم دچار مشکلاتی هستند و باید از بین بروند.به همین خاطر ابتدا تصمیم گرفتم جان پدرم را بگیرم که پشیمان شدم. بعد از مدتی دوباره تحت تاثیر همان فیلم های ماهواره قرار گرفتم و این بار تصمیم گرفتم هر طور شده دست به کار شوم و پدرم را بکشم.

سرهنگ جعفر رحمتی، رییس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره گفت: بررسی های اولیه از متهم نشان می دهد او پس از تماشای مداوم فیلم های ماهواره ای که ترویج دهنده شیطان پرستی بود و تحت تاثیر چنین برنامه هایی به این جنایت هولناک دست زده است.

متاسفانه شاهد هستیم که شبکه های ماهواره ای کانون خانواده ها را نشانه رفته است. بنابراین خانواده ها باید دقت بیشتری روی رفتار فرزندان خود داشته باشند تا آنها تحت تاثیر این گونه برنامه ها قرار نگیرند و مرتکب جنایت و دیگر جرایم خشن شوند. برای عامل جنایت قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی در حالی ادامه دارد که قرار شده متهم برای مشخص شدن سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ