برهنه شدن یک زن ایرانی در خیابان به بهانه حمایت از زنان + عکس

3

مریم نمازی با ظاهری نیمه برهنه در کنار چند زن عرب و ایرانی دیگر در میدان موزه ی هنر لوور در یک گردهمایی اعتراضی شرکت کرد. به گفته ایشان این حرکت نشان دادن اعتراض خود در مقابل رفتارهای مردسالارانه و همچنین مخالفت با تعصبهای جنسیتی حتی در میان کسانی که دیدگاه های لیبرالی مدرن در زمینه ی برابری جنسیتی دارند، بود.

موزه لوور مریم نمازی فیلم مریم نمازی عکس مریم نمازی بیوگرافی مریم نمازی Amina sboui

آنها با بهانه درخواست حقوق مساوی با مردان دست به این عمل زشت و ناپسند زده و عفت زنان مسلمان را خدشه دار کردند.

موزه لوور مریم نمازی فیلم مریم نمازی عکس مریم نمازی بیوگرافی مریم نمازی Amina sboui

در این گردهمایی مریم نمازی، یک زن تونسی به نام Amina sboui، یک خانم مصری با نام Alia al-Mahdi و پنج زن دیگر ایرانی و عرب در حالیکه بدن خود را نیمه عریان کردند به زبان فرانسه شعار دادند.

موزه لوور مریم نمازی فیلم مریم نمازی عکس مریم نمازی بیوگرافی مریم نمازی Amina sboui

این عمل زشت و ناپسند که اخیرا در میان زنان روس و اوکراینی به صورت یک حرکت اعتراضی مرسوم شده است به تازگی توسط برخی زنان هوسران به ظاهر فعال تکرار می شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. یک زن می گوید

    یک زن هرچقدر هم روشنفکر باشد اینگونه منحوسانه خود رابرهنه نمیکند این کار نشانه غلبه خوی حیوانیت یک زن است (بلکه پست تر ار حیوان ) حتی زنان خود فروش هرزه خیابانی هم اینقدر دریده نیستند من فقط میتوانم بگویم پست ترین کلمه ای که وجود دارد (که نمیدانم چیست )لایق این عجوزه میباشد .

  2. دریا می گوید

    کارش خیلی زشت بود در هرصورت در دین هم توصیه شدیم هرگز تظاهر به فسق نکنیم گناه آشکار نکنیم چون قبح گناه رو می شکنی خدا همه مون و به راه راست هدایت کنه و کمکمون کنه وقتی هدایت شدیم برنگردیم ان شاالله

  3. زنده باد ایران می گوید

    خوشگله کاش اونجاای که لخت ظاهر شده بودی ی جم.. حسابی بات میکردم ولی حیفه جم.. کردن با توه حروم زاده