کاهش قیمت‌ها در بازار بی‌رمق خودرو/ خودرو همچنان خریدار ندارد

0
افزایش تولید خودرو و نبود خریدار باعث کاهش ۵۰۰ هزار تا ۱٫۵ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار شد.

افزایش تولید خودرو و نبود خریدار در بازار خودرو باعث شده که در هفته‌های گذشته قیمت خودرو در بازار کاهش یابد و تا حدی به قیمت کارخانه نزدیک شود.

طی هفته‌های گذشته در بازار خودرو که در حال حاضر بازاری بی‌سر و صدا و بدون مشتری است، قیمت‌ها روندی کاهشی پیدا کرده است.

تولیدکنندگان خودرو حدود یک‌سالی است که با لغو تحریم‌ صنعت خودرو و ورود مواد اولیه قطعه‌سازان، شروع به افزایش تولید بیشتر کرده‌اند. این موضوع باعث شده است که قیمت خودرو در بازار تا حدی به قیمت کارخانه نزدیک شود و قیمت‌ها نسبت به دو هفته اخیر کاهش یابد.

البته نبود خریدار در بازار، کاهش تقاضا در بازار خودروهای صفر و جابه‌جا نکردن خودروهای دست دوم با صفر توسط مردم، از جمله دلایل دیگر کاهش قیمت خودرو در بازار است.

بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار خودرو، قیمت پراید ۱۳۱ از ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در یکی دو هفته اخیر به ۲۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. همچنین پراید ۱۱۱SE از ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزا تومان رسیده است.

در همین حال، قیمت تیبا از ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۲۴ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. قیمت تندر ۹۰ پارس‌خودرو از ۴۵ میلیون تومان، به ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت پژوپارس یگانه‌سوز نیز از ۳۷ میلیون تومان به ۳۶ میلیون تومان کاهش یافته است. قیمت سمند LX یگانه‌سوز از ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ۳۰ میلیون تومان رسیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ