سالار عقیلی و همسرش در کنار مجریان “من و تو”! + تصاویر

3

حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو در حالی با اعتراض شمار زیادی از طرفدارانش روبرو شد که عکسهایی از این خواننده در کنار مجریان شبکه های ضد ایرانی منتشر شده است که در ادامه میبینید.

سالار عقیلی به تازگی با حضور در شبکه من و تو با عوامل این برنامه گفت و گو کرد که با اعتراض سایت های خبری و مخاطبان شبکه های اجتماعی مواجه شد.

خواننده تیتراژ سریال معمای شاه که برای برگزاری کنسرت به لندن سفر کرده است به بیان توضیحاتی درباره کنسرت مزبور و مقایسه امکانات موسیقی در داخل و خارج کشور پرداخت؛ موضوعی که از چشم رسانه ها و مردم نیز دور نماند.

فارغ از دلایل این اتفاق ذکر این نکته ضروری است که حضور در شبکه ای که پایه و اساس برنامه های آن ضدیت با اصول و ساختارهای فرهنگی کشورمان است به نوعی کمک به ترویج فرهنگ غلط این شبکه های غیراخلاقی است.

عقیلی در حاشیه سفر به لندن با مجریان و عوامل این شبکه ضدانقلاب عکس یادگاری انداخت.

 

همسر سالار عقیلی مجری شبکه من و تو بیوگرافی سیما بینا بیوگرافی سالار عقیلی

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از جمله هنرمندان محبوب کشورمان عنوان کرد و گفت: حضور این خواننده در شبکه ماهواره ای ضدانقلاب باعث شگفتی و تعجب همگان شده و قابل دفاع و توجیه نیست.

به گزارش ایرنا حسین نوش آبادی در بیست و سومین نشست رسانه ای خود که هم اکنون در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در حال برگزاری است در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره واکنش و موضع وزارت ارشاد در خصوص حضور سالار عقیلی در یک شبکه ماهواره ای گفت: ابعاد این اتفاق در حال بررسی است و یقین داریم این موضوع قابل توجیه و دفاع نیست.

به گفته وی پس از بازگشت آقای عقیلی توضیحات لازم از علت حضور وی گرفته می شود و گزارش تهیه و پس از تصمیم گیری های لازم ، نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: توصیه ما به هنرمندان این است که از جایگاه و منزلت خود صیانت کرده و مراقب شان خود باشند.

به گفته نوش آبادی شان هنرمندان در گرو وفاداری به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که سالار عقیلی از جشنواره بین المللی موسیقی فجر حذف شده، گفت: هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده است.

سالار عقیلی در کنار مجریان ضد ایرانی

 همسر سالار عقیلی مجری شبکه من و تو بیوگرافی سیما بینا بیوگرافی سالار عقیلی

سالار عقیلی در کنار مجریان ماهواره ای

 

همسر سالار عقیلی مجری شبکه من و تو بیوگرافی سیما بینا بیوگرافی سالار عقیلی

سالار عقیلی و همسرش در کنار سیما بینا

 

عکس یادگاری سالار عقیلی و همسرش در کنار مجریان ماهواره ای

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. ... می گوید

    از تو بعید بود شرم بر تو خدا هدایتت کنه

    1. پدرام می گوید

      شرم برتوباد با این طرزفکرت؛استاد عقیلی فقط مصاحبه پیرامون کنسرت خود کرده است؛قتل که انجام نداده؛و به هیچ کس هم ربطی نداره

      1. مهشید می گوید

        باهات موافقم آقاپدرام
        بهتره بعضیا به جای ایرادگرفتن ازاین واون فکرشونوبازکنن جالبه که این بعضیا اسم هم ندارن