خاکسپاری ثریا حکمت کنار مزار مهری مهرنیا + عکس

0

ثریا حکمت همسایه مهری مهرنیا شد.

ثریا حکمت دیروز صبح پس از گذراندن رنج و سختی بیماری دار فانی را وداع گفت ، پیکر این بازیگر پس فردا (یکشنبه ۲۲ فروردین) تشییع و در کنار بازیگر دیگر کشورمان مهری مهرنیا خاکسپاری میشود.

مراسم تشییع ثریا حکمت مراسم تشییع بازیگران شوهر ثریا حکمت خاکسپاری بازیگران بیوگرافی ثریا حکمت

جلیل اکبری صحت، مشاور رسانه ای رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی گفت: پیکر مرحوم ثریا حکمت که صبح ۲۰ فروردین دار فانی را وداع گفت، طبق روال مرسوم به پزشک قانونی منتقل شده و قرار است پس از انجام کارهای اداری صبح روز یکشنبه، ۲۲ فروردین ماه از مقابل خانه سینما ۲ (واقع در خیابان وصال) به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شود.

او با اشاره به هماهنگی های انجام شده با انجمن بازیگران خانه سینما و نیز امین تارخ و علی دهکردی ادامه داد: با صحبت هایی که با خانواده مرحوم مهری مهرنیا صورت گرفته و موافقت آن ها، پیکر مرحوم حکمت روی مزار این بازیگر قدیمی سینما دفن می شود.

اکبری صحت با تشکر از خانواده مرحوم مهرنیا، همراهی خانه سینما و نیز پیگیری رسانه ها گفت: به نمایندگی از دکتر ایوبی و سازمان سینمایی درگذشت این بازیگر را به جامعه بازیگران و هنرمندان و نیز خانواده سینمای ایران تسلیت می گویم و امیدوارم همکاران رسانه ای هم در نوشتار خود به گونه ای مراقب احساسات خانواده حکمت باشند چرا که ممکن است هرکسی در وضعیت مالی مناسبی قرار نداشته باشد، اما مهم جایگاه هنری و فرهنگی خانم حکمت بود که از ستارگان سینمای ایران محسوب می شدند.

 مراسم تشییع ثریا حکمت مراسم تشییع بازیگران شوهر ثریا حکمت خاکسپاری بازیگران بیوگرافی ثریا حکمت

وی خاطرنشان کرد: در این راستا وظیفه داریم در کنار خانواده این بازیگر مرحوم باشیم و امیدوارم زمان دقیق مراسم ترحیم را هم که احتمالا روز دوشنبه خواهد بود، زودتر مشخص و اعلام کنیم.

اکبری صحت با بیان اینکه سازمان سینمایی با هماهنگی خانواده این بازیگر و نیز خانه سینما جزئیات دیگری از مراسم ترحیم مرحوم ثریا حکمت را در صورت مشخص شدن اعلام می کند، گفت: سازمان سینمایی از هر کمکی برای تکریم و برپایی مراسم ترحیم این هنرمند دریغ نخواهد کرد.

به گفته وی، مراسم تشییع پیکر مرحوم ثریا حکمت از حدود ساعت ۹ صبح روز ۲۲ فروردین از مقابل خانه سینما ۲ برگزار می شود.

زمان و مکان تشییع و خاکسپاری ثریا حکمت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ