صف خرید بانک انصار در پی یک شایعه

0
طی معاملات روز جاری در حالی نماد معاملاتی بانک انصار با صف خرید مواجه گردید که شایعات موجود در بازار حاکی از تصمیم این بانک جهت فروش دارایی و شناسایی سود قابل توجه از این محل به ازای هر سهم است.

مسئول امور سهام بانک انصار در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز در رابطه با صحت شایعه مطرح شده اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: تصمیم گیری در خصوص موضوع مطرح شده در سطح مدیریت کلان بانک انصار انجام می گیرد و تاکنون اطلاعاتی در خصوص این مورد به ما گزارش نشده است.

غبرایی ضمن اشاره به موضوع مطرح شده در رابطه با فروش املاک مازاد بانک ها عنوان کرد: سابق بر این موضوعی تحت عنوان فروش املاک مازاد بانک ها مطرح شده اما این در شرایطی است که اکنون بازار ساختمان دوره رکود خود را طی می کند.

وی از تصمیم شرکت ساختمانی ایرانیان اطلس جهت پیش فروش برخی از ساختمان های خود خبر داد و گفت: در حالی بانک انصار به عنوان سهامدار شرکت ساختمان ایرانیان به شمار می آید که پیش فروش برخی از ساختمان های احداثی توسط این شرکت پیش تر در برنامه بوده است.

غبرایی در خصوص پیش بینی درآمد ناشی از پیش فروش ساختمان های ذکر شده در بودجه سال جاری بانک انصار اظهار بی اطلاعی کرد و در رابطه با گزارش پیش بینی درآمد ۶ ماهه حسابرسی شده “وانصار” گفت: گزارش پیش بینی درآمد ۶ ماهه حسابرسی شده شرکت در دست تهیه است و این در شرایطی است که تاکنون تغییر با اهمیتی نسبت به گزارش قبلی در آن دیده نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ