واکنش کفاشیان به محرومیت ۶ ماهه دایی

0

سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان در مورد خبر صدور حکم شش ماه محرومیت برای علی دایی گفت: در یکی و دو روز گذشته خبرهای مبنی بر صدور حکم شش ماه محرومیت برای سرمربی تیم پرسپولیس منتشر شده و حتی اعلام شده که این حکم در اتاق کار رئیس فدراسیون قرار دارد، اما باید بگویم که اصلا چنین حکمی صادر نشده است. این گونه خبرسازی‌ها به نفع فوتبال کشور نیست و در روزهایی که فوتبال ایران با صعود تیم ملی به جام جهانی و جام ملت های آسیا ، درخشش تیم ساحلی در جام بین قاره‌ای، کسب بهترین امتیازها برای فوتبال ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا و بدست آوردن ۴ سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان روزهای خوشی را پیگیری می‌کند. متشنج کردن فضا با چنین خبرسازی‌های مطمئنا مفید نخواهد بود.

کفاشیان درباره خبر دعوت شدنش به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در خبر دیگری آمده بود که کمیسیون اصل ۹۰ از بنده دعوت کرده‌اند تا به مجلس بروم و درباره برخی از مسائل فوتبال بحث و بررسی های انجام دهیم. باید بگویم تاکنون دراین باره با من تماسی گرفته نشده اما اگر هم تماس گرفته شود با کمال میل حاضرم به مجلس شورای اسلامی بروم و با نمایندگان محترم مجلس درباره هر مسئله مرتبط با فوتبال و به سوالات نمایندگان محترم مجلس پاسخ دهم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه بازی مقابل لبنان با تدبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا، ناظر بازی و نیروهای امنیتی و ارتش لبنان به خوبی انجام شد و بدون هیچ مشکلی برای کاروان تیم ملی این بازی به پایان رسید. در هر حال با توجه به انفجار مقابل سفارت ایران و به شهادت رسیدن رایزن فرهنگی ایران و مردم بیگناه لبنان می‌خواستیم تا این بازی به احترام عزای این عزیزان برگزار نشود. کاروان ایران در راه بازگشت به کشور است و بامداد فردا وارد تهران می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ