شهرام کاشانی در دام اعتیاد +عکس تکان دهنده در ترکیه!

16

وضعیت شهرام کاشانی (خواننده لس آنجلسی) معتاد در آنکارا

به تازگی عکس و فیلمی از شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که این فرد را در یک وضعیت نامناسب به تصویر کشیده اند.

برخی نیز می گویند او به بیماری کبدی مبتلا شده است، اما آنچه که از این عکس و این ویدئو بر می آید این است که یک بیمار کبدی در خیابان رها نمی شود و بیشتر حال و روز او به افراد معتاد شبیه است.

همسر شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی بیوگرافی شهرام کاشانی

شهرام کاشانی گرفتار در دام اعتیاد

وضعیت جسمی شهرام کاشانی چگونه است

شهرام کاشانی متولد ۱۶ تیر ۱۳۵۳ در رم ایتالیا، خواننده است . پیشتر شهرام کاشانی مدتی به شدت بیمار بوده و در بیمارستان بستری شد. گفته می شود بیماری شهرام کاشانی مرتبط با کبد وی می باشد. این بیماری ناشی از زیاده روی وی در مصرف مشروبات الکلی می باشد . شهرام کاشانی خواننده لس انجلس نشین که مدتی پیش در یکی از کنسرت هایش بصورت مست حضور داشته و مدتی این کار وی جنجال به پا کرده بود در تازه ترین عکس منتشر شده از وی را در شرایط بسیار اسفناکی نشان می دهد.

این عکس که از وضعیت او در گوشه ای از خیابان ترکیه است که بدلیل خماری نای حرکت کردن ندارد، البته وی مشکل حاد کبدی دارد که بدلیل زیادی روی اش در مصرف مشروبات الکی پدیدار شده است.

اما این خوانندۀ لس آنجلسی پس از انتشار این خبر فیلم کوتاهی از خود تهیه و در صفحۀ اینستاگرامش منتشر کرد. وی در این ویدئو خطاب به مردم می‌گوید: “سلام عرض می‌کنم خدمت هموطنان عزیز. ان شاءالله که خوب و سلامت هستید. دیروز از من یه عکسی گذاشتن. متأسفانه دیروز تو این فیلم پام شکست”.

همسر شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی بیوگرافی شهرام کاشانی

البته این حرف‌های او نیز با واکنش‌هایی همراه بود و برخی از کاربران در صحت و درستی آن تردید داشتند.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 16 )
  1. ابولی می گوید

    امروز نمیره فردا میمیره

    1. امیر می گوید

      هیچ وقت از مرگ کسی خوشحال نشو

    2. حامد می گوید

      مطمئن باش که بدخواه , سخت تر می میره . خودت رو اصلاح کن

      1. امیرحسین می گوید

        مهم این بوکه ماباآهنگ هاش یک دوره خوش گذروندیم

    3. امیرحسین می گوید

      خیلی حرفت. زشته وخنده داره خوب خودتوهم اگه امروزنمیری بالاخره یکروز میمیری من هم همینطور همه آدمها یک روز میمیرن شما که عمرت جاویدانه و تا ابد زنده ای نه؟!!

  2. ناشناس می گوید

    پاسخ شایعه: شهرام کاشانی در شبکه تی آی گفته است که در گذشته نوشیدنی الکلی زیاد میخورده و اعتیاد به الکل داشته در نتیجه مدتی مشکل کبدی داشت اما الان خوب شده ولی اعتیاد به مواد مخدر هرگز نداشته. در این عکس که میبینید پای راست شهرام کاشانی ضربه خورده و ورم کرده به همین دلیل کفش پاش نکرده تا آمبولانس برسه و ببرنش.. کسایی که در آمریکا و اروپا سالها زندگی کردن عادت دارن برای چنین مواردی با آمبولانس به بیمارستان برند نه اینکه با ماسین شخصی افراد. اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید و اینقدر شایعه منتشر نکنید وقتی سیاست مهم تر از دین بشه نتیجش اینکه اخلاقیات زیر پا گذاشته میشه. این بنده خدا خودش گفته مدتی الکی بوده و الان اعتیاد نداره. بترسید از روزی که باید در برابر خداوند جواب پس بدهید بترسید از اینکه با شایعه پخش کردن درباره دیگران گناهان خودتون زیاد بشه و اون دنیا جهنمی بشین. اخرتی هم هست…

    1. حامد می گوید

      درود بر شما که پا روی حق نگذاشتی

    2. صالح می گوید

      دوست عزیز اگر این شایعه در مورد پسران یکی از علما بود باز هم اینطوری دفاع میکردی.

      1. امیرحسین می گوید

        بهرحال بااون همه زحمت واسه خواننده شدن خودش خودشو نابودکرد

    3. Asal می گوید

      Hanozm alkoliye

  3. محمدرضا می گوید

    ان شالله اگر معتاد شده یا مشکل کبد داره یا پاش شکسته ان شالله هر چه زود تر خوب بشه.ان شالله کسانی هم که کامنت میزارن خودشونو بیشتر کنترل کنند و نسبت به هم واکنش شدید ندهند.آمین

  4. امیر خان می گوید

    من اهنگاشو گوش میدم… صداشو دوست دارم و اهنگاشو انشالله که اینطور نباشه .. اگرم هست ازش رها پیدا کنه.

  5. Asal می گوید

    Man hamin emroz daghighn didamesh az nazdik ham motade ham mashrob ziad mikhore to turkiye ham hast enghad mashrob khorde bod o malom nabod chi zade davatesh kardn bekhona natonest raft neshast

  6. s__a__hh__a__r می گوید

    شهرام کاشانى عزیز هنرمند ماست، نه به ناموس مردم کارى داشته نه مواد داده دست جوونا، زندگى شخصى خودش کمتر قضاوت کنین، شهرام حالش خوبه خداروشکر، اون مواد و … هم همش شایعه بود… لطفا انصاف داشته باشین، خوشبختانه شهرام در سلامت کامل به سر میبره و چند موزیک ویدئو به تازگى ازشون پخش شده، دوستداران میتونن از پیج اینستاگرام شهرام جان دیدن کنن و خودشون متوجه میشن که حالش خوبه
    پیج اینستا??

  7. asgharsattarian می گوید

    همه چیزبه انسان نزدیکه

  8. علي می گوید

    فقط من موندم چرا یکی پاش دمپایی و اون یکی کفش هست