پرسود ترین ، پربازده ترین و ترین های بورس و فرابورس کدامند ؟

0
ساتین  : آیا می دانید یک شرکت فرابورسی به نام شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان با کسب ۱۲۱۴ درصد بازدهی مثبت، پربازده ترین سهم از ابتدای سال ۹۲ تاکنون بوده در حالیکه بازار های اول و دوم بورس با در اختیار داشتن سهام بزرگترین شرکت ها نتوانسته جایگاه نخست پربازده ترین ها را به خود اختصاص دهد؟

آیا می دانید در همین مدت شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس یکی از شرکت های فعال در بازار پایه فرابورس با کاهش قیمت سهام خود بیش از ۷۱ درصد بازدهی منفی محقق کرده و در پایین ترین خانه جدول رتبه بندی شرکت ها از نظر کسب بازدهی قرار گرفته است؟

آیا می دانید طی این مدت شرکت سرمایه گذاری سپه نقد شونده ترین سهم بازار بوده و موفق به کسب بازدهی مثبت حدود ۱۲۲ درصدی نیز شده است؟

آیا می دانید در این بازه زمانی شرکت تهران دارو نه تنها ۵۱ درصد بازدهی منفی کسب کرده، بلکه پایین ترین رتبه نقدشوندگی را نیز دارد؟

آیا می دانید سهام پالایش نفت تهران بالاترین و سهام فنرسازی خاور پایین ترین قیمت در میان تمامی سهم های معامله شده بازار در سال جاری را دارند؟

آیا می دانید صنعت محصولات کاغذی با دو زیرمجموعه خود یعنی “چکاوه” و “چکارن” جایگاه پربازده ترین صنعت بورسی را در اختیار خود دارد؟ چراکه این صنعت ۵۷۰ درصد بازدهی مثبت را از ابتدای امسال تاکنون محقق کرده است.

آیا می دانید گروه محصولات چرمی به واسطه بازدهی مثبت حدود ۲۰ درصدی سهام گروه صنعتی ملی در نماد “وملی” کمترین بازدهی را در میان صنایع مختلف رقم زده، جالب است بدانید امسال هیچ صنعتی با بازدهی منفی مواجه نبوده است؟

آیا می دانید طبق آمار آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شرکت هلدینگ دارو پخش با دارا بودن ارزش خالص دارای هایی حدود ۱۶۹۲ تومانی برای هر سهم، بالاترین رقم NAV را به خود اختصاص داده و در مقابل سهام گروه صنعتی سدید تنها سهمی است که NAV منفی داشته و حقوق صاحبان سهام آن نیز زیر صفر بوده است؟

آیا می دانید شاخص کل در حالی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۲۷ درصد بازدهی مثبت محقق کرده که از میان حدود ۴۰۴ نماد معاملاتی بورسی و فرابورسی تنها ۲۱۷ نماد بیشتر یا مساوی این رقم بازدهی مثبت محقق کرده و مابقی یعنی ۱۸۷ نماد با بازدهی کمتر از این رقم همراه بوده اند که از این تعداد ۱۰ نماد تعداد بازدهی زیر صفر را در پی داشته اند؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ