واکنش بابک زنجانی به نامه ۱۲ نماینده

0
عصر ایران – در پی نامه سرگشاده ۱۲ نماینده شاخص مجلس شورای اسلامی به سران سه قوه و ابراز تعجب از تحرکات بابک زنجانی و توصیف او به عنوان ” جرثومه فساد” این چهره بحث انگیز در صفحه شخصی خود در فیس بوک  این متن  را منتشر کرد:
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
حسین نجابت،احمد توکلی،غلامرضا مصباحی مقدم،اسماعیل کوثری،محمدرضا آشتیانی،احمد امیرآبادی،حسین ذوالانوار،الیاس نادران،محمد دهقان،مفید کیایی نژاد،احمد سالک و علیرضا سلیمی
از این که زحمت های کشیده شده من در شرایط سخت کشور در عرض سه سال نزد شما به جورثومه فساد تبدیل شده و من را آ ن قدر مفسد می دانید که همه با هم دست به دست داده اید تا این فساد ایجاد شده را تمیز دهید باید بگویم واقعا شرمنده خودم و شما برادرانم.
شرمنده خودم که تمام زندگی و آبرو و زحماتم را برای آبادی کشورم و خط ولایتم به کار بردم و امروز جورثومه فسادم و شرمنده شما که باعث شدم با قصاص قبل از جنایت آخرتتان را به دنیایتان بفروشید.
من هیچ حرفی برای جرمهایی که زدید ندارم چون سابقه شما برادران انقدر زیاد و مقدس است که اجازه هیچ پاسخی را به خود نخواهم داد حتما تجربه شما و علم غیب شما از هر محکمه ای بالاتر است.
در زمان جنگ که من و امثال من در پناهگاها استراحت می کردیم شما عزیزان شجاعانه در برابر ظلم و ستم و تجاوز بیگانگان از جانتان گذشتید و ایستادید آیا واقعا تمام کارهای شما عزیزان بدون اشتباه بوده؟ آیا در زمان مشکل کسی بود به شما جورثومه فساد خطاب کند ؟ و دست به دامان قوای سه گانه شود؟ خیر نبود چون نتیجه راه من و شما در انتها به خط ولایت رسیدن است و فقط تفاوت من با شما یک کاتالیزور است آن که شما با یک گروه و حزب به نتیجه نهایی ولایت  می رسید ولی من بدون حزب و گروه به ولایتم اعتقاد دارم و زندگیم را فدا می کنم.
امروز تلاش های من آزاردهنده شده ولی چون یکبار من را ندیده اید وحتی نمیدانید چه کرده ام قضاوت سالمی نکردید با عرض معذرت حتی شما نمی دانید من بابت این زحماتی که کشیده ام ایا پرونده قضایی دارم یا خیر و دست به دامان دستگا ها شده اید در صورتی که اگر یکبار از خودم میخواستید با کمال میل و افتخار با مدرک و دلیل نشان میدادم جورثومه نیستم و یک قهرمان بودم.
انقدر دستگاه های نظارتی در کشور فعالند که بعید است کسی در این حجم کاری فساد کند و همه نگاه کنند محض اطلاع در خصوص موضوع نفت پرونده در شعبه شش ماه هاست در حال بررسی است.
 در خصوص ثروتم همان شعبه در حال بررسی پولشویی است و در خصوص تامین اجتماعی شعبه ١۵ مشغول تحقیق است در خصوص ریزش ملک ایران زمین دادسرای ناحیه ٢ به سرعت در حال بررسی است همزمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات و دستگاههای نظارتی هم بدون هیچ توقفی تا کنون صد ها برگه و مدرک دریافت کرده اند تنها قوه ای که از ما چیزی و تفحصی نکرده قوه شما ١٢ نماینده محترم است که انرا هم هر زمان صلاح بدانید خدمتگزاری خواهم کرد.
در هر صورت من کار کرده ام شاید اشتباهی در کار من دیده شود ولی حتما خطا نکرده ام و کسی با این حجم کار احتمال اشتباهش هست ولی یاد اور میشوم من هم مثل شما از جان و مالم گذشته ام و برای خدمت به کشور کار کرده ام و چیزی برای از دست دادن ندارم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ